• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ja, want daar weet jij alles van. (wbw)
    Ik haalde daar onvoldoendes altijd mee binnen. Serieus.
    Er was ooit een vraag zo van; Wat kan je krijgen als je op een openbaar toilet gaat zitten?
    A. Je kan zwanger raken.
    B. Een SOA krijgen.
    C. Blaasontsteking.

    Ik had serieus SOA ingevuld, heilig ervan overtuigd dat dit het antwoord moest zijn, maar het was dus C. HAHAHA. Enige wat me is bijgebleven van dat hoofdstuk + dirteh film waar een jongen helemaal op zat te geilen omdat het een "kk lekker wijf" was.


    Natuurlijk hè. Ervaring hiero :'D Haha.

    Onze leraar was vorig jaar echt baas. Hij legde het zo uit, ik zal dat nooit meer vergeten :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Op mijn middelbare school zat het menstruatiebloed verspreid over de muren (en dan heb ik het niet over één druppel)
    En er lagen altijd potjes nagellak en lipgloss in de wc-pot waardoor die verstopt zat. Hoe sneu?
    Op dit MBO zijn de wc wel heel netjes, alleen suuuuuuuper krap.

    GAD. VER. DAMME. Hoe KRIJG je het in godsnaam daar?

    Bij ons op school zijn de toiletten gelukkig wel erg goed bijgehouden.

    Welterusten, knuf! xx


    ars moriendi

    Ik ga ook maar eens slapen. Bye..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodmorning babes! Vandaag komt ein de lijk de season finale van the Walking Dead game. :'D <3 (nerd)


    ars moriendi

    Ik zie nu pas dat Amy een nieuw verhaal heeft. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Ik zie nu pas dat Amy een nieuw verhaal heeft. (krul)

    HAHAHAHA. Sorry guys dat mijn niveau zakt naar One Direction fanfic. Stiekem is het mijn guilty pleasure en ben ik nu al inspiratieloos, THENKS KIM FOR LETTING EVERYONE KNOW.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb hier zitten huilen als een pussy , niet normaal. Als je een PS3 hebt: the Walking Dead spelen, echt. Het is als een film waarin je zelf de keuzes maakt en echt.. heb de laatste aflevering gespeeld.. Mijn make-up zat helemaal over mijn gezicht gesmeerd gewoon..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik heb hier zitten huilen als een pussy , niet normaal. Als je een PS3 hebt: the Walking Dead spelen, echt. Het is als een film waarin je zelf de keuzes maakt en echt.. heb de laatste aflevering gespeeld.. Mijn make-up zat helemaal over mijn gezicht gesmeerd gewoon..

    Ik heb geen ps3 ;a;aaaaa, helaaaaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    HAHAHAHA. Sorry guys dat mijn niveau zakt naar One Direction fanfic. Stiekem is het mijn guilty pleasure en ben ik nu al inspiratieloos, THENKS KIM FOR LETTING EVERYONE KNOW.

    Ja, waar gaat het heen met de mensheid? En ik dacht nog wel dat Nederland steeds slimmerd werd. (cat)
    Haha, nee hoor. 1D kan leuk zijn, zo af en toe.


    Chaos is a ladder.

    Haha. Ik ga niet meer journalistiek doen guys. Helemaal van de baan. Over acht jaar spreek ik de volgende tekts. "Welkom aanboord, ik ben uw captain. Een prettige vlucht toegewenst."

    Ik ben verliefd erop. Haha.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 11:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Haha. Ik ga niet meer journalistiek doen guys. Helemaal van de baan. Over acht jaar spreek ik de volgende tekts. "Welkom aanboord, ik ben uw captain. Een prettige vlucht toegewenst."

    Ik ben verliefd erop. Haha.

    Stewardess? Das mbo opleiding toch? Meisje uit mijn klas heeft dat een halfjaartje gedaan vorig jaar, maar is toen gekapt, hahaha. Ze gaat nu proberen om over drie jaar bij die van de KLM binnen te komen, maar dat schijnt heel zwaar te zijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 11:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Stewardess? Das mbo opleiding toch? Meisje uit mijn klas heeft dat een halfjaartje gedaan vorig jaar, maar is toen gekapt, hahaha. Ze gaat nu proberen om over drie jaar bij die van de KLM binnen te komen, maar dat schijnt heel zwaar te zijn.


    Nee man. Als ik captain ben, ben ik de gene die het vliegtuig bestuurd: de 'hoofdpilote'. Haha. Stewardess is MBO dat vind ik zonde van mijn zes jaar school. - Niets tegen MBO verder hoor -. Om piloot te worden is inderdaad heel zwaar en extreem duur maar na 20 maanden ben je volledig klaar en kan je in principe naar Timboektoe vliegen met een dubbele KLM. Haha. Het lijkt me zo'n adrealinekick hè. Heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Nee man. Als ik captain ben, ben ik de gene die het vliegtuig bestuurd: de 'hoofdpilote'. Haha. Stewardess is MBO dat vind ik zonde van mijn zes jaar school. - Niets tegen MBO verder hoor -. Om piloot te worden is inderdaad heel zwaar en extreem duur maar na 20 maanden ben je volledig klaar en kan je in principe naar Timboektoe vliegen met een dubbele KLM. Haha. Het lijkt me zo'n adrealinekick hè. Heerlijk.

    Good luck dan, hahaha. Ik vond het al zo'n raar idee, snap je namelijk wel hoor. Mbo is gewoon echt rot, no offence, zit er zelf op, jwzzz !!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oehhh tof, Demi! Ben heel benieuwd hoe die opleiding is.

    EN GUYS GUYS GUYS
    *cries*
    Kijk dit nou :') <3 :


    ars moriendi

    PAUL WESLEY IS AANGEKONDIGD VOOR DE CON IN BRUSSEL.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. NU MAAKT HET ME VERDER NIET MEER UIT WIE ER KOMT.

    PAUL. AAAAAAAAAAAAH.


    -flipt-


    Chaos is a ladder.