• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Doppelganger schreef:
    PAUL WESLEY IS AANGEKONDIGD VOOR DE CON IN BRUSSEL.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. NU MAAKT HET ME VERDER NIET MEER UIT WIE ER KOMT.

    PAUL. AAAAAAAAAAAAH.


    -flipt-

    Hahahaha. So happy for yaaaaa. Stiekem wil ik ook gaan, maar ik wil als Phoebe Tonkin komt hihiihih. Hoe duur zijn die kaartjes?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Hahahaha. So happy for yaaaaa. Stiekem wil ik ook gaan, maar ik wil als Phoebe Tonkin komt hihiihih. Hoe duur zijn die kaartjes?

    Goedkoopste zijn 150, maar dat zijn ook de slechtste plekken. Maar ik doe wel die van 150 want ik moet het zelf betalen en werk niet, dus vandaar.
    Verder heb je kaarten van:
    - 450 euro
    - 270 euro
    en dus die van 150.

    En hoe duurder, hoe meer je kan doen en hoe beter je zit.

    En de hantekeningen en fotoshoots zijn NIET inbegrepen. Je koopt dus een kaart en als je dan met een acteur of actrice op de foto wilt, moet je per acteur nog 50 euro erbij betalen. Bijvoorbeeld, ik wil met 3 acteurs op de foto. Dan moet ik nog 3x 50 euro erbij betalen.
    Snappie? Erg prijzig, I know.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb finaly weer een stageplek(flower)


    ~

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Goedkoopste zijn 150, maar dat zijn ook de slechtste plekken. Maar ik doe wel die van 150 want ik moet het zelf betalen en werk niet, dus vandaar.
    Verder heb je kaarten van:
    - 450 euro
    - 270 euro
    en dus die van 150.

    En hoe duurder, hoe meer je kan doen en hoe beter je zit.

    En de hantekeningen en fotoshoots zijn NIET inbegrepen. Je koopt dus een kaart en als je dan met een acteur of actrice op de foto wilt, moet je per acteur nog 50 euro erbij betalen. Bijvoorbeeld, ik wil met 3 acteurs op de foto. Dan moet ik nog 3x 50 euro erbij betalen.
    Snappie? Erg prijzig, I know.

    Motherfuckers, rot op of zo. Die zijn echt gek daar, slaat nergens op - 450 euro? Die zijn echt niet goed in hun hasses, no joke.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Goedkoopste zijn 150, maar dat zijn ook de slechtste plekken. Maar ik doe wel die van 150 want ik moet het zelf betalen en werk niet, dus vandaar.
    Verder heb je kaarten van:
    - 450 euro
    - 270 euro
    en dus die van 150.

    En hoe duurder, hoe meer je kan doen en hoe beter je zit.

    En de hantekeningen en fotoshoots zijn NIET inbegrepen. Je koopt dus een kaart en als je dan met een acteur of actrice op de foto wilt, moet je per acteur nog 50 euro erbij betalen. Bijvoorbeeld, ik wil met 3 acteurs op de foto. Dan moet ik nog 3x 50 euro erbij betalen.
    Snappie? Erg prijzig, I know.

    Dat is insane. Je moet geen 50 euro voor een foto over hebben. Want dan krijg je zo'n lopende band van: klik, next. Wat heb je daar nou aan? Echt heel erg lelijk en vals dat ze dat zo doen. Zieke mensen.


    ars moriendi

    Girls ik heb rollentopics voor het herschrijven van mijn oude stories geopend(flower)

    The perfect storm
    La Furía Roja
    Soccercrash

    Kijk maar even of er iets voor jullie bij zit(K)


    ~

    Aislinn schreef:
    Motherfuckers, rot op of zo. Die zijn echt gek daar, slaat nergens op - 450 euro? Die zijn echt niet goed in hun hasses, no joke.


    Apocalyptic schreef:
    Dat is insane. Je moet geen 50 euro voor een foto over hebben. Want dan krijg je zo'n lopende band van: klik, next. Wat heb je daar nou aan? Echt heel erg lelijk en vals dat ze dat zo doen. Zieke mensen.


    I know, girls. Maar ik ben zo'n fan die gek genoeg is ervoor. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)

    I know, girls. Maar ik ben zo'n fan die gek genoeg is ervoor. (krul)

    Nah, als ik 50 euro zou moeten betalen om even quick quick met Huntelaar op de foto te kunnen, zou ik dat niet doen. Ik vind de gedachte van grof geld pompen uit fans op die manier echt walgelijk.


    ars moriendi

    Ik zit erover na te denken om volgend jaar weer terug te gaan naar m'n oude school om havo te doen. :x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Respect , dat is echt heel verstandig. Tis maar 1 jaartje en je kunt er gewoon veel meer mee dan met een vmbo diploma (no offence girls). Daarnaast heb je weer even een jaartje om goed over een vervolgopleiding na te denken.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:26 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Respect , dat is echt heel verstandig. Tis maar 1 jaartje en je kunt er gewoon veel meer mee dan met een mbo diploma (no offence girls). Daarnaast heb je weer even een jaartje om goed over een vervolgopleiding na te denken.

    Twee jaar eigenlijk, maar ja, weet je. Ik weet gewoon echt niet wat ik wil met zo'n flut mbo diploma terwijl al mijn opties die ik wil; journalistiek, makelaar, etc, allemaal hbo zijn, dus eigenlijk verdoe ik mijn tijd daar gewoon mee. Dan kan ik denk ik beter havo gaan doen twee jaar en dan gewoon nog even goed bedenken wat ik nou echt wil. Ik bedoel, ik die tijd kan nog zoveel veranderen. Vraag me wel echt af of ik dat aan kan, zo weer terug naar havo en dan terecht komen in de vierde klas met vijftienjarige terwijl ik dan al achttien ben. Maar ja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    Respect , dat is echt heel verstandig. Tis maar 1 jaartje en je kunt er gewoon veel meer mee dan met een vmbo diploma (no offence girls). Daarnaast heb je weer even een jaartje om goed over een vervolgopleiding na te denken.

    Wou ik eerst ook, maar ik moet dan moet ik eerst nog een hele VMBO TL gaan doen omdat ik VMBO Kader heb gedaan. En na die TL, dan pas Havo. Heb het nagevraagd. Dat wil ik echt niet. Daarom kies ik gewoon voor een andere MBO op niveau 4, en daarna HBO.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Wou ik eerst ook, maar ik moet dan moet ik eerst nog een hele VMBO TL gaan doen omdat ik VMBO Kader heb gedaan. En na die TL, dan pas Havo. Heb het nagevraagd. Dat wil ik echt niet. Daarom kies ik gewoon voor een andere MBO op niveau 4, en daarna HBO.

    Ja snap ik, maar ik heb vmbo-tl gedaan, dus voor mij is die stap veel makkelijker te maken dan bij jou. (: Bij jou is dit namelijk veel sneller!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als mijn voet nu niet gebroken is weet ik het ook niet meer :'D Welke gek verzint het dan ook om mijn geblesseerde knie in een onmogelijke positie te zetten en me dan tegen een te hard kussen te laten schoppen zonder enige techniek. Haha.

    @Amy, Super. Kan ik alleen maar aanraden. HBO scholen hebben zoveel meer mogelijkheden en door groei mogelijkheden. Echt goed! Zeker doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislinn schreef:
    Ja snap ik, maar ik heb vmbo-tl gedaan, dus voor mij is die stap veel makkelijker te maken dan bij jou. (: Bij jou is dit namelijk veel sneller!

    Precies! Voor jou is Havo misschien de betere manier, maar als ik Havo wil doen, moet er eerst nog een hele TL aan vast en dan ben ik bejaard als ik Havo eindelijk heb gedaan. En dan heb ik feitelijk nog geen vaste steunpaal, want dan moet ik nog HBO. Dus ik doe gewoon MBO en dan HBO.


    Chaos is a ladder.