• Zoals de titel van het topic al vermeld, ik heb een probleem.
    Dit probleem is dat er zeg maar een meisje op school is en wij kunnen elkaar echt niet uitstaan, helaas is dat meisje een vriendin van X een vriendin van mij.
    Nou goed, X en ik zitten op basketbal en nu heeft onze trainer aan dat meisje gevraagd of ze een keer kwam mee trainen.
    Nu komt ze waarschijnlijk vanavond mee trainen maar in de tussentijd heeft dat meisje me in mijn gezicht geslagen, wat er voor heeft gezorgd dat ik nu alleen zit in de pauze omdat X bij het groepje wilt zitten waar dat meisje bij zit en ik wil niet meer bij dat meisje zitten. X weet niet dat ik alleen zit anders zou iedereen het nu weten en dat wil ik dus niet. Maar nu komt dat meisje dus trainen en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet, basketbal was het enigste waar ik nog geen problemen had en ik kon er best wel gewoon plezier hebben.
    Ik heb mijn trainer al verteld wat er gebeurd zit, hij zegt dat hij met haar zal praten maar dat als ze wilt komen ze gewoon moet kunnen komen.
    Ik weet nu niet wat ik hier mee aan moet want ik wil niet dat dit kleine pleziertje nu ook in een hel word veranderd vanwege een meisje.

    Wat zouden jullie doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haar perongeluk slaan tijdens de training.. Wat voor sport doe je? haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Horizons schreef:
    (...)Oh oki.


    Het zou echt uren duren om dat hele verhaal uit te leggen, ik zou er een boek over kunnen schrijven dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Curlies schreef:
    Haar perongeluk slaan tijdens de training.. Wat voor sport doe je? haha


    Basketbal, dat staat er ook in.xd Zo iets was ik ook al op aan het plannen ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Basketbal, dat staat er ook in.xd Zo iets was ik ook al op aan het plannen ja.


    Oh oeps. Niet goed doorgelezen :3 Of je kan ook natuurlijk perongeluk de bal in haar gezicht gooien.. Tenzij haar reflexen goed zijn.. Het zou opzicht wel pijnlijk zijn haha xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Oh oeps. Niet goed doorgelezen :3 Of je kan ook natuurlijk perongeluk de bal in haar gezicht gooien.. Tenzij haar reflexen goed zijn.. Het zou opzicht wel pijnlijk zijn haha xd


    Ik verwacht niet dat ze goede reflexen heeft, daarbij heb je met basketbal genoeg opties om mensen te tergen. Ze komt wss ook met haar lange nep nagels aanzetten, die zullen wel breken.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:42 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik verwacht niet dat ze goede reflexen heeft, daarbij heb je met basketbal genoeg opties om mensen te tergen. Ze komt wss ook met haar lange nep nagels aanzetten, die zullen wel breken.

    Ik zou zeggen: ga haar de hele tijd blocken. Heb ik ook vaak zat gedaan bij mensen en dat vinden ze verschrikkelijk irritant :')

    Maar je moet anders een goed gesprek met je vriendin houden. Vraag haar wie ze nu echt wil kiezen: haar allerbeste maatje (jij) of een een of ander dom wijf die alleen populair is. En kijk anders een rond op school naar andere mensen. En op je training ook. Nieuwe vrienden maken is altijd een goed idee ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mallory schreef:
    Haar hard terugslaan :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou het sowieso met je ouders overleggen.


    26 - 02 - '16

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: ga haar de hele tijd blocken. Heb ik ook vaak zat gedaan bij mensen en dat vinden ze verschrikkelijk irritant :')

    Maar je moet anders een goed gesprek met je vriendin houden. Vraag haar wie ze nu echt wil kiezen: haar allerbeste maatje (jij) of een een of ander dom wijf die alleen populair is. En kijk anders een rond op school naar andere mensen. En op je training ook. Nieuwe vrienden maken is altijd een goed idee ^^


    Ik ga er alles aan doen om haar daar nooit meer terug te laten komen, dat staat vast.
    Nou weetje ik maak niet zo makkelijk vrienden, gewoon omdat ik nogal lang gepest ben.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Probeerde ik heus wel.....ik miste.>_<'

    Fuck that! Slaan tot het raak is!

    Sorry, ik kan daar best boos om worden aangezien iemand uit mijn oude klas mij al een paar keer geslagen heeft. Wel teruggeslagen, ofc.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ga er alles aan doen om haar daar nooit meer terug te laten komen, dat staat vast.
    Nou weetje ik maak niet zo makkelijk vrienden, gewoon omdat ik nogal lang gepest ben.

    Deed ik ook niet, tot ik 'vrienden' werd met een meisje van badminton, waarmee ik later mee naar school ging fietsen. Via dit heb ik mijn beste vriendin leren kennen ^^
    Connecties, connecties :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Dragneel schreef:
    (...)
    Fuck that! Slaan tot het raak is!

    Sorry, ik kan daar best boos om worden aangezien iemand uit mijn oude klas mij al een paar keer geslagen heeft. Wel teruggeslagen, ofc.


    Nou ze liep weg en ik was te overdonderd om achter haar aan te gaan dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mallory schreef:
    Haar hard terugslaan :Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Oooooooo. Zulke mensen wil ik nog wel eens terug zien in een SAW film, door mij geregisseerd natuurlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mallory schreef:
    Haar hard terugslaan :Y)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”