• Zoals de titel van het topic al vermeld, ik heb een probleem.
    Dit probleem is dat er zeg maar een meisje op school is en wij kunnen elkaar echt niet uitstaan, helaas is dat meisje een vriendin van X een vriendin van mij.
    Nou goed, X en ik zitten op basketbal en nu heeft onze trainer aan dat meisje gevraagd of ze een keer kwam mee trainen.
    Nu komt ze waarschijnlijk vanavond mee trainen maar in de tussentijd heeft dat meisje me in mijn gezicht geslagen, wat er voor heeft gezorgd dat ik nu alleen zit in de pauze omdat X bij het groepje wilt zitten waar dat meisje bij zit en ik wil niet meer bij dat meisje zitten. X weet niet dat ik alleen zit anders zou iedereen het nu weten en dat wil ik dus niet. Maar nu komt dat meisje dus trainen en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet, basketbal was het enigste waar ik nog geen problemen had en ik kon er best wel gewoon plezier hebben.
    Ik heb mijn trainer al verteld wat er gebeurd zit, hij zegt dat hij met haar zal praten maar dat als ze wilt komen ze gewoon moet kunnen komen.
    Ik weet nu niet wat ik hier mee aan moet want ik wil niet dat dit kleine pleziertje nu ook in een hel word veranderd vanwege een meisje.

    Wat zouden jullie doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Barnabas schreef:
    Oooooooo. Zulke mensen wil ik nog wel eens terug zien in een SAW film, door mij geregisseerd natuurlijk.


    Deal, ik stuur je wel een adresje.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou het er nog eens over hebben met die 'vriendin X' van je. Confronteer haar ermee dat je nu ook alleen zit en vraag haar wat ze ervan vindt dat dat andere meisje je sloeg. Verder wil ik je vragen of het echt niet mogelijk is om bij de anderen te gaan zitten? In mijn vriendengroepje van de Middelbare kwam ook iemand met wie ik echt niet overweg kon, maar ik liet me niet wegjagen en meestal stond/zat zij aan de ene kant en ik aan de andere. Niet ideaal, maar ook niet alleen en ik geloof eigenlijk niet eens dat de rest van de groep de spanning echt opviel. Verder waren er op mijn school ook nog een paar anderen die overduidelijk alleen waren, die altijd wel open stonden voor een praatje als ik niet zoveel behoefte aan dat meisje had. Misschien lopen die ook wel ergens rond?
    Iemand zei het al, en vrienden maken is inderdaad niet altijd even makkelijk, maar ik zou toch een paar betrouwbaardere types zoeken dan X.
    Als er op school niets aan gedaan wordt, kun je het er misschien nog eens over hebben met je moeder, of zij niet naar de school wil stappen en een relaas houden over dat het belachelijk is dat ze niets doen daar.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."