• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

Rollen:
    One Direction:

- Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Je kan al doen met het busje en dat hij bijv naar een hotel gaat, want ik denk dat ze uiteindelijk allemaal terug naar Engeland gaan, dus eerst in een hotel en dan terug naar Engeland of iets....]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk op als ik plots een stem naast me hoor met een duidelijk brits accent, zeker een toerist. 'Hola.' zeg ik dan toch vriendelijk terug op zijn Spaans, ik kan ook wel Engels, zeer goed eigenlijk, twee talig opgevoed dus. Ik vertraag mijn pas wat, want ik liep aardig snel, omdat ik niet graag alleen hier in de avond in deze nauwe donkere straatjes loop en bekijk dan de jongen even waardoor ik tot de conclusie kom dat hij zeker niet lelijk is en grijns even. Ik grinnik even en schud mijn hoofd en rol met mijn ogen als ik dan zijn opmeking hoor. Cliché. 'Nou het klopt wel, want ik loop hier alleen.' zeg ik dan en kijk om me heen, we waren hier nog een eindje van het publiekelijke gedeelte af, zeker nog een paar minuten lopen, ik zie dan dat er nimand is behalve ons twee en kijk dan weer naar de jongen. 'En wat ik zie zijn we ook de enige twee hier, dus.' zeg ik dan en schud weer mijn hoofd en grinnik en loop weer door, alleen langzamer. 'En wat brengt een jongen zoals jouw hier naar Spanje?' vraag ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan, hij was duidelijk een toerist of ies in die geest, alleen al door het accent kon je het horen. Het is wel raar om zo met iemand te praten die je niet kent, dus ik blijf wel op mijn hoede, maar ik beoordeel hem nog niet meteen, hij zal waarschijnlijk toch geen verkeerde bedoeingen hebben, zo ziet hij er in iedergeval niet uit, hij lijkt me wel aardig, iemand waarmee je goed kan lachen.

Louis William Tomlinson

Ik grinnik zacht en iets zegt me dat mijn gedachten toch weer eens kloppen. Dit zou echt nog eens gezellig kunnen worden en zou echt moeten onthouden dat ik hier met een reden ben. Er zal nog wel eens een moment zijn dat ik dat vergeet. Het lijk me echt een gezellig iemand en met dezelfde humor als mij. Oké blijf er met je gedachten bij Louis. Als ze haar pas vertraag, ga ik zelf ook wat langzamer lopen. Er speelt nog steeds een vrolijke glimlach rond mijn lippen en die word alleen maar breder door haar reactie. 'Maar het klopt gewoon niet en hoe kan dat nu toch?' vraag ik met toch ook nog een lichtelijk verbaasde ondertoon. Door haar volgende reactie kijk ik ook even rond en dan weer terug. Er was inderdaad niemand en dus ook niet een hele slimme actie. 'Oké je hebt me door en moet toch iets verzinnen om een gesprek te beginnen. Maar ik meende het wel, want het kan echt niet' zeg ik lachend en loop dan weer met haar mee. 'Vakantie, maar op dit moment kan ik ook zeggen dat jij me hier naartoe brengt' antwoord ik met een onschuldige glimlach en kijk haar aan. 'Louis Tomlinson is trouwens de naam, maar ik luister ook naar Lou' zeg ik als het tot me doordringt dat ik me nog niet had voorgesteld.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

DreamWishes schreef:
    [Wat moet er eigenlijk gebeuren als de jongens de meisjes hebben? Want ik denk dat Liam dadelijk de eerste is die zijn meisje heeft. XD Whaha! Wat moet die dan doen, vroeg ik m gwn af...]

[Dan gooien ze ze in een busje of een andere originele manier, (lekker over de schouder gooien, weet ik het) en dan brengen ze de meiden naar het pakhuis in London. Niet een hotel denk ik, want dan kunnen de meiden wegsluipen enso. Dus meteen naar het pakhuis.
    Belangrijk (als voorbeeld Camille en Harry):
    Harry ontvoert haar en brengt haar naar het pakhuis, maar dat betekend niet dat die volledig alleen voor cam is. De andere jongens ook
    ]

Liam Payne
    Ik glimlachte en trok haar mee naar buiten. Genietend snoof ik de buitenlucht in. Ik pakte haar pols vast en trok haar mee. Snel trok ik het busje open en stapte zelf ik. ''Houd je mond of je gaat het nog moeilijker krijgen.'' zei ik met een zware ondertoon. Serieus , ik was nog nooit zo geweest - maar blijkbaar is er een knopje omgedraaid.

I don't want you to die, I want you to suffer.

[Dus de meisjes zijn van alle jongens? Lol x'D ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

SateGoddess schreef:
    (...)

Florianne Alice De Ruiter
    'Ja, ik ben er bijna. Tot zo.' Ik hang het gesprek met mijn beste vriendin, Dana, op. We hebben afgesproken in een café, waar we wel vaker heen gaan met wat andere vrienden, alleen ik ben wat later dan normaal. Ik ben net van mijn fiets afgestapt en heb hem op slot gezet, voor ik de straat oversteek, op weg naar het café.
    'Hello.' Verschrikt door de plotselinge stem naast me, draai ik me om. Er staat een jongen die half door een straatlantaarn word verlicht. Voor zover ik kan zien heeft hij blonde haren en een ietwat blekere huid. Verdere uiterlijke kenmerken zijn niet echt op te merken, behalve dat hij niet erg groot is, net iets langer dan ik. 'En waarom ben jij alleen hier?' Hij lacht op een best schattige manier naar me, waardoor ik besluit dat hij best te vertrouwen is, ook al komt hij overduidelijk uit het buitenland. Lelijk was hij ook niet, dat had ik wel gemerkt ondanks het beperkte licht.
    'Op weg naar mijn vrienden. Ze zitten op me te wachten in een café. Zin om mee te gaan?' Ik kijk hem vragend aan, benieuwd wat deze jongen zou zeggen. Ik vind het ook al vreemd dat hij me zomaar aansprak, maar hij leek me wel oké.

Niall Horan

Het meisje kijkt nogal verschikt op maar lijkt me daarna al gauw te vertrouwen, mooi zo'Op weg naar mijn vrienden. Ze zitten op me te wachten in een café. Zin om mee te gaan?' vraagt ze en ik wil eigenlijk grijnzen maar ik doe het toch niet. 'Ja lijkt me leuk alleen ik kan het niet te laat maken' zeg ik dan met een glimlach en kijk der aan. 'Hoe heet je eigenlijk? en waar zit dat café, ik ken de weg hier niet zo goed' zeg ik met een glimlach en kijk er daarna even vragend aan. Mijn actie lukte al goed, dat is mooi. nog even en ze ging met me mee. Arme meid, ze vertrouwde echt te snel.

Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik schud weer mijn hoofd en grijns. 'Wat klopt er dan zo niet aan, hoezo kan het echt niet.?' vraag ik dan lachend. 'Ik zie niks verkeerds.' zeg ik dan weer grijnzend en merk dat we langzaam dichter bij het publieklijke gedeelte komen, bij de clubs en alles, waar mijn vriendinnen als het goed is ook zijn. 'Ik heb altijd iedereen door, plus je bent cliché.' zeg ik dan en lach even en schud mijn hoofd. 'Maar het is je wel gelukt een gesprek te beginnen.' Ik kijk weer even voor me en dan weer naar de jongen en grinnik. 'Ik sleur je mee?' vraag ik dan grijnzend met opgetrokken wenkbrauwen. 'Jij loopt gewoon achter me aan.' zeg ik dan lachend. 'Moet ik nu bang worden, je gaat me nu toch niet voor altijd achtervolgen nu, he?' vraag ik dan quasi-bang, maar grinnik dan toch. Dan stelt hij zich voor en ik knik even. 'Lou dus, ik ben Isabella, maar de meeste noemen me Bella.' stel ik mezelf dan ook voor en glimlach. Louis lijkt me nu echt wel een aardige jongen en zoals ik al dacht kan je goed met hem lachen en kijk hem weer even aan en kijk dan weer voor me. 'Waar was je naar opweg, of wat ging je doen, voordat ik je met me meesleurde?' vraag ik dan lachend en kijk hem weer aan.

Juliet Fiore
    Hij glimlachte eerst leif en nam me mee naar buiten,als we daar waren nam hij plots mijn bijde polsen vast en trok me mee in een busje.Ik was even overdondert en had eerst niet tegengestribbelt tot ik het besefte wat er gaande was."He! Laat me eruit!"schreeuw ik tegen hem en probeer me van hem los te trekken.''Houd je mond of je gaat het nog moeilijker krijgen.'' zei hij met zware ondertoon ik keek hem kwaad aan."Aiuto *!" Schreeuw ik luid,iemand moest me toch horen.Ik was niet zomaar een katje om zonder handschoenen vast te nemen.Ik stribelde nog meer tegen en kreeg al 1 pols los waarna ik hem een mep heef.

(* help betekent Aiuto )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Curlies schreef:
    [Dus de meisjes zijn van alle jongens? Lol x'D ]

[Kinda ;p
    de ontvoerder moet het meisje verzorgen, maar de meisjes zijn van alle jongens. Snap je ook meteen waarom +16. maar de meisjes zijn wel voornamelijk van de ontvoerder. ]

[Whaha, lol, dat gaat nog wat worden.. XD]

[Now I was like: WHERE'S HARRY IF YOU NEED HIM D: ]

[Whaha, dat heb ik ook vaker! ^^]

Florianne Alice De Ruiter
    'Ja, lijkt me leuk, alleen ik kan het niet te laat maken,' zegt hij met een glimlach. Blij knik ik, leuk. 'hoe heet je eigenlijk? En waar zit dat café, ik ken de weg hier niet zo goed.'
    'Mijn naam is Florianne, maar noem me maar Floor. Het café zit daar.' Ik wijs naar een gebouwtje waar licht uit komt, schuin tegenover waar we nu staan. 'Niet zo ver weg dus,' grijns ik. Ergens achterin mijn hoofd hoor ik mijn moeder zeggen dat ik vreemde jongens niet zo snel moest vertrouwen en zeker niet buitenlanders. Maar deze jongen kwam uit een ander Westers land, dat was wel duidelijk voor me. Vast gewoon een aardige toerist die hier was voor de wiet en drank, zoals zo veel buitenlanders die naar Nederland kwamen. 'Wat is jouw naam? En waar kom je vandaan?' Langzaam begon ik richting het cafe te lopen.

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:12 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[Lou? XD]