• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik draai me om en zucht en kijk hem weer aan, waarom krijg ik ook zo snel een schuldgevoel of iets waardoor ik niet snel bij mijn standpunt kan blijven, ik moest me gewoon omdraaien. Ik grinnik dan even om wat hij zegt en schud mijn hoofd, het lijkt wel alsof hij me kan bespelen, alsof ik nu weer vergeten was wat hij net zei, wat me zo angstig maakte. 'Een knind van 4, het valt wel mee, ik ben soms ook zo.' zeg ik dan en grinnik even. Ik knik dan en kijk hem aan en begin dan te praten. 'Oke dan, sor-' maar voor ik verder kan praten hoor ik dan het bekende deuntje van mijn telefoon afgaan. 'Sorry, een momentje.' mompel ik dan en zie dat het een van mijn vriedinnen Chiara is en ik neem op en zet de telefoon tegen mijn oor en nadat ik haar verhaal heb gehoord zucht ik. 'Bueno, no importa. Adiós.' mompel ik dan en hang op. 'Fijn, mijn vriendinnen zijn al weg, er was wat tussengekomen waardoor ze snel weg moesten of zoiets, ik weet het niet. Ben ik dus voor niks helemaal hier naartoe gelopen en heb ik me helemaal opgetut.' mompel ik dan en rol even met mijn ogen. 'Je hebt niks verkeerds gezegd, het maakt niks uit, het lag aan mij.' mompel ik dan en zucht even geen zin om hier langer over door te gaan, Louis is gewoon een aardige jongen, ik had me niet zo moeten aanstellen, sinds wanneer doe ik zo, het slaat echt nergens op, er is eigenlijk niks verkeerds, dus waarom maakte ik me zo druk, het is niet alsof hij me iets gaat aandoen of me ergens mee naartoe sleurt of zoiets, toch... Spreek ik mezelf dan streng toe in mijn gedachten. Ik knik dan en glimlach dan toch weer, alleen wat moeilijk, omdat ik toch nog steeds een beetje wantrouwig was. 'Wat wilde je nou gaan doen?' vraag ik dan toch met een lichte grijns. Als ik dan niks met mijn vriendinnen kan doen, misschien is dan toch wat leuks doen met Louis, of met zijn vrienden, zo erg is hij toch niet.....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Hellowww)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haai! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat ik merk dat er (te) veel ontopic wordt gegaan, hier een praattopic. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Louis?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( ik moet nog even snel een samenvatting van geschiedenis maken en daarna reageer ik met Lou)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Allison Holly Moore
    De naam deed eerlijk gezegd wel een elletje bij mij rinkellen, maar zei mij niet bijzonder veel. waarschijnlijk muziek, maar niet mijn soort. Ik zuchtte en stopte mijn handen in mijn zakken. Het was koud en het was nog best een stukje lopen naar de bar. Vanaf mijn vriendin gingenwe meestal met de auto, want we gingen liever naar een pub dan naar en club. Ik keek even opzij naar zayn. "ik en Allison. Maar iedereen noemt mij Allie." Zei ik vrolijk. Een beetje twijfelend keek ik van links naar recht. "Zeg, je heb toch niet toevallig je auto om de hoek staan?" Zei ik lacherig en keek hem met grote ogen aan. Ik was lui en ik had absoluut geen zin om te lopen, mijn vriendin haar huis was al ongelofelijk ver. laat staan het cafe.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson


    Een vrolijke glimlach verschijnt weer op mijn gezicht als ze zich toch weer omdraait en dan grinnikt. Ik ben blij dat ze dat deed en niet zomaar wegliep. Een schuldgevoel kan ik niet gebruiken alleen zal dat straks toch wel komen. 'Je bent een van de weinige die dat vind en dat wil ik wel eens meemaken' zeg ik lachend. Als ze begint te praten schud ik mijn hoofd en wil zeggen dat ze dat niet hoef te zeggen, maar precies op dat moment gaat haar telefoon af. Geduldig wacht ik af en knik dan als ze zegt wat er is. 'Mhm, misschien was het toch niet zo toevallig en voor niets. We zijn dan met een reden dan tegengekomen' zeg ik bedenkelijk en spring dan vrolijk op en neer. 'Het lag echt niet aan jou en zelf zou ik ook zo reageren. We zijn en blijven toch vreemde voor elkaar.' Ik kijk haar aan en glimlach dan. echt veel zin in dit onderwerp heb ik niet, want dan zou ik straks misschien echt mijn mond voorbij praten. Ergens ben ik benieuwd hoe het met de andere gaat en of het bij hun lukt. Ach dat zouden we vanzelf wel weer zin. 'Ik wilde naar mijn vrienden toe' antwoord ik met nog steeds dezelfde glimlach. Het is wel waar, want ik wil ook weer snel terug naar de rest. 'Als je wilt mag je mee' voeg ik eraan toe.

    ( Ik moet zo weg en ben als het meezit vanavond weer terug)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik was van nature sceptisch, en keek hem dan ook wantrouwend aan. Shit, zijn ogen. Die vervloekte ogen trokken me aan, en ik kon er niks aan doen. 'Ik was niet echt iets van plan, nee. Maar ik was ook niet echt van plan om met een wildvreemde jongen mee te gaan. Dat hoor ik vaker, en daar heb ik niet fantastische ervaring mee of zo.' Ik rolde met mijn ogen. Geen enkele jongen zou mij meer mee kunnen krijgen, tenzij hij me over zijn schouder gooide, of me in brandweergreep vast zou houden of iets dergelijks. Ik plukte wat aan mijn hemdje, die niet super warm was in de avond. 'Ik ben trouwens Camille.' ik kon me wel voor mijn kop slaan. Het was automatisme, me voorstellen in een gesprek. Maar bij een wildvreemde niet de slimste actie ooit. Ik beet op mijn lip en keek naar hem, aangezien hij mij ook bekeek. Het stoorde me dat zijn blik steeds bleef haken bij mijn lippen, en het allerliefst zou ik hem een harde klap in zijn gezicht geven. Maar dat doe je niet bij een wildvreemde, toch? One night stand. Schoot door mijn hoofd. Hier had ik wel eens over gehoord, maar daar was ik het persoon niet echt voor. Maar dat leek wel het meest voor de hand liggende aan zijn gedrag te zien.


    [Ik quote m ff voor de nieuwe pagina ^^ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik was van nature sceptisch, en keek hem dan ook wantrouwend aan. Shit, zijn ogen. Die vervloekte ogen trokken me aan, en ik kon er niks aan doen. 'Ik was niet echt iets van plan, nee. Maar ik was ook niet echt van plan om met een wildvreemde jongen mee te gaan. Dat hoor ik vaker, en daar heb ik niet fantastische ervaring mee of zo.' Ik rolde met mijn ogen. Geen enkele jongen zou mij meer mee kunnen krijgen, tenzij hij me over zijn schouder gooide, of me in brandweergreep vast zou houden of iets dergelijks. Ik plukte wat aan mijn hemdje, die niet super warm was in de avond. 'Ik ben trouwens Camille.' ik kon me wel voor mijn kop slaan. Het was automatisme, me voorstellen in een gesprek. Maar bij een wildvreemde niet de slimste actie ooit. Ik beet op mijn lip en keek naar hem, aangezien hij mij ook bekeek. Het stoorde me dat zijn blik steeds bleef haken bij mijn lippen, en het allerliefst zou ik hem een harde klap in zijn gezicht geven. Maar dat doe je niet bij een wildvreemde, toch? One night stand. Schoot door mijn hoofd. Hier had ik wel eens over gehoord, maar daar was ik het persoon niet echt voor. Maar dat leek wel het meest voor de hand liggende aan zijn gedrag te zien.


    Harry Styles
    Ze keek me met een wantrouwende blik aan, en antwoordde: "Ik was niet echt iets van plan, nee. Maar ik was ook niet echt van plan om met een wildvreemde jongen mee te gaan. Dat hoor ik vaker, en daar heb ik niet fantastische ervaring mee of zo." Dit zou nog moeilijk kunnen worden. "Ik ben Harry, Hazza voor de vrienden," antwoordde ik op haar begroeting. Ik vroeg me af of ze me nog niet herkend had. Ze beet op haar lip, waardoor ze er nog onweerstaanbaarder uitzag. Toen ze aan haar hemdje, dat haar trouwens geweldig stond- begon te plukken, schoot het door me heen wat ik kon doen om haar te overtuigen. "Heb je het koud?" het klonk meer als een vaststelling dan als een vraag. Ik deed m'n blazer uit en gooide 'm om haar schouders. "Beter?" vroeg ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Ik knikte, maar het voelde wel vreemd aan. Zijn lichaamswarmte zat nog in de blazer, wat comfortabel en oncomfortabel tegelijk voelde. Ik beet weer op mijn lip, en sloot mijn ogen, leunend tegen de lantaarnpaal. Het voelde alsof hij naar me staarde, en toen ik mijn ogen opende keken ze weer recht in de zijne. Ik zucht. 'Weet je, als je dat blijft doen ga ik je nog een creep vinden.' lachtte ik. Aan zijn houding te zien leek het alsof hij iets van me wilde, en dat beviel me niet helemaal. Maar een gentleman, dat was hij wel. 'Ik denk dat ik zo maar ga. Het is al laat zat, en ik heb geen zin in morgen de hele dag op bed te liggen.'

    [Sorry, was eten ]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Curlies schreef:
    (...)

    Liam Payne
    Ik zuchtte en pakte de telefoon. ''Hallo , met wie spreek ik?'' zei ik dan maar. Ja , anders zou ik toch nooit van hem afkomen. ''Nee , Juliet is veilig bij mij. Wees maar gerust.'' na die zin deed ik de telefoon helemaal uit en gooide het op het dashboard. Ik draaide me om naar Juliet. ''Je gaat nog een leuk avontuurtje beleven.'' grinnikte ik.


    Juliet Fione
    Ik hoorde hem zuchhten ,waarna mijn ringtone stopte.''Hallo , met wie spreek ik?"zei hij.Die perv had opgenomen.''Nee , Juliet is veilig bij mij. Wees maar gerust."zei hij en legde af ,waarna hij mijn gsm op het dashbord gooide.Daarna draaide hij zich naar me om.''Je gaat nog een leuk avontuurtje beleven.'' zei hij grinnikend.Ik wilde hem uitschelden,maar de ducktape lieten mijn woorden niet toe en maakte ze onverstaanbaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Javadd Malik
    "ik en Allison. Maar iedereen noemt mij Allie." Stelde zich voor. 'Een mooie naam voor een mooi meisje.' Zeg ik met een witte stralende glimlach. "Zeg, je heb toch niet toevallig je auto om de hoek staan?" Zegt ze. Ik bloos even en knik. 'Eigenlijk wel. Ik stapte uit om te roken. Een slechte hobbie, ik weer het, want ik wil niet dat mijn auto naar rook ruikt.' Zeg ik. 'Tot ik jou zag. Ik wou je leren kennen want ik zou nooit zo een mooi meisje laten gaan als ik haar niet ken want misschien heeft ze ook wel een prachti innerlijk.' Zeg ik met een echte glimlach. Jammer voor haar zou dat innerlijk gekrenkt worden. Ik pakte haar pinkie vast en trok haar voorzichtig mee. Ik keek naar het busje. Het was gelukkiggeen witte of zwarte maar zo een oud Mercedes busje. Iets wat niet zo opviel en ik vond het wel een leuke auto. Hij was Rood. Louis idee niet de mijne. Ik open haar deur en laat haar erin gaan. Als ze zit ga ik zitten aan mijn kant en start ik de auto. 'Op naar de pub dan maar.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik optrek op naar de pub. Ik zal haar wel wat partydrugs inspuiten zodat ze K.O. Zou gaan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik lachte even en trapte nog harder op het gaspedaal. Tot ik bij een onbewoond gebied was , hier gingen ik en Juliet eventjes uitrusten. Of hoe je dat ook noemt. Ik deed de deur weer open en deed de ducktape van haar mond af. ''Je kan hier even slapen. Dat touw blijft.'' mompelde ik. ''Maar als je ook één woord schreeuwt , doe ik dat ding weer op je mond'' siste ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij lachte en drukte nog harder op het gaspedaal en ik rolde verder naar achter.Bah ,ik werd er misselijk van. Na een tijdje was het gevoel weer over ,maar ik bleef klaarwakker.Het busje stopte en ik zag Liam uitstappen en niet veel later de deur open doen bij mijn kant.Ik keek hem woedend aan.Hij trok de ducktape van me af waardoor een 'Auw!' mijn mond verliet.''Je kan hier even slapen. Dat touw blijft.'' zei hij ik ging net mijn mond open doen om iets te schreeuwen naar hem tot hij zei:''Maar als je ook één woord schreeuwt , doe ik dat ding weer op je mond'' Ik haatte hem echt."En waar breng je me nu naartoe viespeuk!?"snauwde ik naar hem.Mischien ging hij wat zeggen.Dan is het makkelijker voor mij om te ontsnappen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH