• hoi ik ben een beetje in de war , jongens kunnen je toch ook leuk vinden ondanks je gewicht en , problemen van vroeger ??
    , en\of agressie problemen?? , of misschien contact met me te hebben heb echt dringend een paar vriendinnen nodig!! nou doei.... groetjes harielle

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 nov 2012 - 16:58 ]

    Wat dacht je van jezelf niet aan te passen voor anderen? Er zal heus wel een jongen komen die je graag ziet zoals je bent.
    Ik vind het dom om te veranderen voor anderen.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Wat dacht je van jezelf niet aan te passen voor anderen? Er zal heus wel een jongen komen die je graag ziet zoals je bent.
    Ik vind het dom om te veranderen voor anderen.


    + Tips over afvallen zijn hier niet toegestaan. Als je nog wat kwijt wilt, mag je me altijd pb-en.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom zou een jongen niet om iemand kunnen geven die wat zwaarder is? Dat is de grootste bullshit die ik heb gehoord.
    O, en ik heb ook last van woede-aanvallen, die kan ik altijd perfect afwenden of loslaten wanneer ik alleen ben. (: Dus voor tips ben je welkom.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 15:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je agressie-problemen zou ik aan gaan werken, niet beslist voor die jongen maar voor jou en de mensen om je heen in het algemeen. Om je gewicht zou een jongen niets moeten geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Je agressie-problemen zou ik aan gaan werken, niet beslist voor die jongen maar voor jou en de mensen om je heen in het algemeen. Om je gewicht zou een jongen niets moeten geven.


    Can't control my second personality

    Cloelia schreef:
    Je agressie-problemen zou ik aan gaan werken, niet beslist voor die jongen maar voor jou en de mensen om je heen in het algemeen. Om je gewicht zou een jongen niets moeten geven.


    26 - 02 - '16

    Verander jezelf niet voor een jongen, je bent uniek en dat maakt je prachtig


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    IrishCharm schreef:
    Wat dacht je van jezelf niet aan te passen voor anderen? Er zal heus wel een jongen komen die je graag ziet zoals je bent.
    Ik vind het dom om te veranderen voor anderen.


    comfort in c h a o s

    -> Topic aangepast, vragen om afval-tips is niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    Je hebt jongens die vallen op maatje minder en je hebt jongens die vallen op maatje meer, dus daar moet je je niet al te druk om maken. Ik zeg altijd 'op ieder potje past een dekseltje' en als een jongen je graag ziet en die jou waard is, dan neemt ie je zoals je bent. Het hele pakket - uiterlijk en innerlijk - en niet alleen hetgeen dat hem aanstaat. Geen enkel persoon is perfect en iedereen heeft zijn rugzakje gevuld met een verleden dat niet helemaal vlekkeloos is.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dude je bent zoals je bent en als een jongen hier niet mee kan dealen is hij je niet waard!


    If you can dream it, you can do it❤️