• Okay ik ben nu dus echt chagrijnig . Ik zit op school en ik haat deze school meer dan wat dan ook . Ik spijbel nu een paar lessen om af te koelen want heb geloof ik een enorme woedeaanval . Ik tril helemaal en heb zin om iedereen die ik nu zie op de bek te slaan en alles in de fik te steken . Ik wil hier weg . Zowieso uit dit lanf en deze kutplek Delfzijl maar vooral van school . Deze school geeft me kotsneigingen .

    -xx-


    bzzzt broem.

    Chat schreef:
    Spijbelen is sowieso geen oplossing. Dan krijg je nog meer trammelant en ik denk niet dat je daarop zit te wachten.

    Soms hebbie eerst effekes een uitlaatklep nodig om een gedegen oplossing te vinden :].
    Als je denkt dat je op 't moment even niet in staat bent om een les te volgen omdat je geestelijk even enorm naar de klote bent en daardoor wegblijft, valt 't misschien enerzijds te zien als een 'gemakkelijke' uitweg, maar anderzijds ook als het bezitten van een stukje zelfkennis.
    En wat de gevolgen van dat spijbelen betreft.. ik zou de straf gewoon incasseren en verder gaan. Je kan die tijd nakomen gebruiken om je huiswerk op peil te krijgen - ook een goede argumentatie tegen je ouders.

    En wat de rest van die shit op die school betreft.. je kunt jezelf twee dingen afvragen: wie of wat veroorzaakt 't feit dat ik me zo naar de klote voel en hoe kan ik het oplossen zodat ik wat meer geestesrust krijg?


    No growth of the heart is ever a waste