• Okay ik ben nu dus echt chagrijnig . Ik zit op school en ik haat deze school meer dan wat dan ook . Ik spijbel nu een paar lessen om af te koelen want heb geloof ik een enorme woedeaanval . Ik tril helemaal en heb zin om iedereen die ik nu zie op de bek te slaan en alles in de fik te steken . Ik wil hier weg . Zowieso uit dit lanf en deze kutplek Delfzijl maar vooral van school . Deze school geeft me kotsneigingen .

    -xx-


    bzzzt broem.

    Oke :'D


    -

    Heb je hier met je ouders al over gesproken? Nu ja, volgens mij is spijbelen de oplossing niet, maar misschien kan je van school veranderen?


    Ex astris, sciencia

    @Mulford ja mja mijn ouders zeggen dus dat ik even door moet bijten , het is namelijk m'n examenjaar , en mijn vader wil me niet zonder diploma van school laten gaan .

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 11:05 ]


    bzzzt broem.

    POITxMiep schreef:
    @Mulford ja mja mijn ouders zeggen dus dat ik even door moet bijten , het is namelijk m'n examenjaar , en mijn vader wil me niet zonder diploma van school laten gaan .

    Examenjaar, ja, dat is inderdaad wat lastiger. Ik zou zeggen, probeer dit jaar te overleven. Zoek iets waar je je woede in kwijt kunt, maar ik snap je wel.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Examenjaar, ja, dat is inderdaad wat lastiger. Ik zou zeggen, probeer dit jaar te overleven. Zoek iets waar je je woede in kwijt kunt, maar ik snap je wel.


    @Mulford okay ik probeer rustig te blijven en ik snap zelf ook wel dat ik zal moeten overleven dit schooljaar . Op mijn vorige school was het perfect ik had nooit last van dit soort dingen . Maar dit jaar hadden we een fusie , en nu zit ik dus op deze kutschool ... En toen kwamen de problemen . De leerlingen hier zijn dikke criminelen , de leraren en concierges etc zijn lamzakken en mijn ouders drammen alleen maar dat ik vol moet houden . -,-' Snap ?


    bzzzt broem.

    Spijbelen is sowieso geen oplossing. Dan krijg je nog meer trammelant en ik denk niet dat je daarop zit te wachten.


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Spijbelen is sowieso geen oplossing. Dan krijg je nog meer trammelant en ik denk niet dat je daarop zit te wachten.


    @Chat Ja I know , maar het voelde toen gewoon even goed . Ik had net gelijk ook alweer trammelant toen ik in de les zat omdat ik zo chagrijnig ben . Mensen ginge me uitlokken .


    bzzzt broem.

    Die -xx- op het eind past er zo geweldig bij. :')

    Maar goed, ik snap wel dat school soms zwaar klote kan zijn, helemaal als je ouders ook nog extra op je gaan drammen. Maar als je je hier te veel door laat beïnvloeden, werkt het averechts, dus zoals hierboven gezegd werd: zoek iets waar je je woede in kwijt kunt en probeer door te zetten! Als je dat diploma eenmaal hebt, zul je echt blij zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Spijbelen moet je niet doen, want daar gaan je schoolprestaties alleen maar van achteruit, en geloof me ik weet hoe je je voelt. En zoals je vader al zegt; gewoon even doorbijten. Het is je examenjaar, dus nog een paar maanden en je hoeft nooit meer naar die school en je kan zelfs op een ander continent gaan studeren.


    The odds are néver in our favor.

    weten je ouders dit?zo niet ik zou het vertellen, mischien kunnen hun er wat mee!
    Je mag gerust vragen stellen in mijn gb of pb en ik reageer bijna gelijk terug, ik ben heel vaak online, dus lang hoef je niet te wachten:)dus als je wil praten:)is dit het goede adress.


    If you can dream it, you can do it❤️

    POITxMiep schreef:
    (...)

    @Mulford okay ik probeer rustig te blijven en ik snap zelf ook wel dat ik zal moeten overleven dit schooljaar . Op mijn vorige school was het perfect ik had nooit last van dit soort dingen . Maar dit jaar hadden we een fusie , en nu zit ik dus op deze kutschool ... En toen kwamen de problemen . De leerlingen hier zijn dikke criminelen , de leraren en concierges etc zijn lamzakken en mijn ouders drammen alleen maar dat ik vol moet houden . -,-' Snap ?

    Waarom je gefrustreerd bent, bedoel ik.


    Ex astris, sciencia

    Ik ken jouw gevoel helemaal, behalve het feit dat ik spijbel. In die soort dingen is mijn school heel erg streng en ze hebben het heel snel door als je spijbelt.
    By the way, ik kan je niet zo goed helpen, behalve te zeggen dat spijbelen geen oplossing is.

    Veel succes in ieder geval! :3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik weet alles van jouw gevoel af, op het VMBO van mij was alles ook zo k*t geregeld. Maar hou even vol! weet niet wat je doet? (MBO/VMBO,etc.) maar je moet echt even doorbijten, voor je weet is 't over (flower)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Okay dus mijn ouders weten nu dus dat ik heb gesppijbeld omdat dat op zo'n site komt te staan , en ze vinden mijn woede een 'slap excuus' ze zijn nu dus ook best boos ... Dus ik ben screwed ... Mja wel heel lief van jullie .


    bzzzt broem.

    xDesire schreef:
    Ik weet alles van jouw gevoel af, op het VMBO van mij was alles ook zo k*t geregeld. Maar hou even vol! weet niet wat je doet? (MBO/VMBO,etc.) maar je moet echt even doorbijten, voor je weet is 't over (flower)


    Ik doe ook VMBO :)


    bzzzt broem.