Camille
Ik denk nog even na.
'Ik ben verslaafd aan muziek, ik kan eigenlijk niet eens een uur zonder. Ik heb ook twee hele grote stereo's op mijn kamer staan die ik altijd heel hard aan heb staan,' geef ik toe, 'ik wil heel graag iets met muziek doen en ik heb duizenden half afgeschreven liedjes op mijn kamer liggen. Mijn kamer is overigens een enorme bende en daarom komt er nooit iemand behalve ik. Niet dat ik dat heel erg vind want ik hou van een beetje privatie. Ik ben geobsedeerd door de stad London, misschien omdat dat een beetje een muziek stad is en het is gewoon een heel erg mooie stad. Ik heb mijn hele muur vol hangen met plaatjes, teksten en foto's van vrienden, familie en dingen waar ik fan van ben. Onder andere heel veel Disney dus. Tja en wat valt er nog meer te vertellen....ojah, ik kan best hard slaan, ik heb een keer met een jongen gevochten omdat hij mijn vriendin had bedrogen en die heb ik toen bewusteloos geslagen dus pas op,' zeg ik waarschuwend, 'en ik heb alles, maar dan ook echt alles over voor mijn vrienden.'
My fake plants died, because I did not pretend to water them.