0o7 schreef:
(Oké, of ik heb iets gemist, of Sarah en Jamey hebben nog nooit gepraat...)
Dit gesprek? Lol.
Sarah:
Ik keek verschrikt op toen ik de intercom hoorde. Ik keek naar Max en stond toen op. '' Tuurlijk lukt het ons, tenminste, ik hoop het... Het lijkt me slim om nu maar eens te gaan, ze gaan de uitslag bekend maken.'' Ik pakte mijn glas en lege fles en liep naar de deur. '' Ik zie je straks wel'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik liep naar beneden en ging tussen de menigte staan. Toen Eric begon te praten zag ik dat hij iemand naast hem had staan. Wie was dat? Snel maakte Eric het duidelijk, een nieuwe kandidaat. Dat was voor mij om eindelijk vrienden te maken. Na de speech liep ik meteen naar de nieuwkomer en stak ik mijn hand uit. '' Hey, ik ben Sarah. Alles goed?''
Jamey:
"Ja, ik mocht komen omdat er een paar niet op kwamen dagen. Maar het wordt sowieso leuk hier," Zeg ik, en ik glimlach. Het is waarschijnlijk helemaal niet leuk. Zoals alles waar ik aan mee doe, maar niemand weet hier wie ik ben en waarom ik nooit ben doorgebroken. Ook hij niet, gelukkig.
Sarah:
'' Ah, wat een geluk heb je dan!'' Zeg ik enthousiast. ''Wat is je talent?'' Vraag ik hem dan. Ik besef ineens dat ik al de tijd al de lege wijnfles in mijn hand heb. ik glimlach ongemakkelijk en zet de fles naast me neer. '' Sorry'' Zeg ik lacherig. Ik kijk hem aan en bestudeer hem een beetje.
Hi. This makes no sence.