Selena;
Ik schud mijn hoofdje, lik over het wondje waardoor het dicht gaat en wijs naar de koelkast waar ik een jerrycan met bloed ruik
Selienna;
'Ik wil dat je met iemand anders gelukkig word... Ik wil niet dat mijn kleine jongen met een gevaarlijk ding omgaat!' zeg ik zacht en kijk hem bezorgt aan
'Ik wil dat je met een veilig persoon om gaat, iemand die je niet in een woede aanval kan vermoorden..!' zeg ik zacht en voel ook een traan ontsnappen
'Waarom snap jij niet dat ik je wil beschermen tegen de gevaren in het leven! Dat kind is een vijand van ons, dat hoort niet in onze omgeving te leven! Dat hoort gewoon mijlenver bij ons uit de buurt te zijn..... En je bent echt idioot bezig als je denkt verliefd te worden op iets zoals dat....' zeg ik zacht en schor
Ik laat Haru los en zet hem overeind
'Je brengt je leven maar in gevaar... Je zoekt het maar uit.. ik weet dat ik je niet kan ompraten een ander, beter persoon te zoeken.... Je verkloot je leven maar, en die van je vader en je zusje... Maar kom even mee..... Ik wil je even laten zien wát je in de steek zal laten....' zeg ik terwijl tranen over mijn wangen stromen
Ik trek hem mee naar de keuken en kijk naar Selena
'Dit is je zusje Selena.... Zeg maar vaarwel tegen je grote broer, hij zal zijn familie de rug toe keren door met een gevaarlijke soort om te gaan' zeg ik, vooral tegen Haru
Ik duw hem de keuken weer uit en kijk hem aan
'Ik wens je succes in het leven, maar IK wil geen contact met een buiten staander, ook al is het mijn bloed eigen zoon... Je keert serieus iedereen van de clan tegen je.....' zeg ik en spreek een spreuk over hem uit die niemand kan verbreken, NIEMAAAAAAAAAAAND, en pak het 'magische' bloedflesje af
'Ik wens je succes te overleven.... Je weet dat degene waar je 'verliefd' op bent, voor altijd naar je favoriete geur zal ruiken als vampier, dat heb ik ook met je vader, ik wil hem nog steeds leeg drinken, vanmorgen had ik dat ook... Daar kom je nooit over heen... Dus ik wens je succes.... Het heeft mij mijn relatie lang gekost om aan de geur te wennen en hem niet meteen te drinken...' zeg ik zacht en vernietig het flesje
De spreuk zorgt ervoor dat magisch bloed niet in zijn lichaam in gebracht kan worden, alleen bloed waar hij zelf voor zorgt, alles wat in de dieren van de normale wereld zit, niet de wereld van die dingen......
'Ik hoop dat ik je ooit zie, maar kom bij mij niet aankloppen met het kind van die slet....' zeg ik bars terwijl de tranen harder over mijn wangen lopen
'weet dat ik van de Haru houdt die eerlijk was en niet deze grote, foute beslissing heeft gemaakt...' zeg ik zacht terwijl ik naar boven ga
Amaury;
'dat maakt me niets uit! Ik wil verdomme dat hij jou niets doet..! Klaar! Ingeprent of niet... Als hij jou pijn doet, wat hij nu al doet, maak ik hem een kopje kleiner, of je me nu vermoord of niet....' sis ik boos
'En dat jij op me bent ingeprent weet ik.... Ik wilde je nu ten huwelijk vragen, maar door die stomme bloedzuiger is alles in het water gelopen... Bedank dat ding maar van me' grom ik
'maar geloof mij Michiko, je bent je broer kwijt, dat had je zelf eigenlijk ook al kunnen bedenken....' grom ik en loop weg
An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin