• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

Rollen:
    One Direction:

- Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] ||
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:34 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Wacht, ik snap het niet o_o Traag van begrip :Y)

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Ik snap niet wat jij niet snapt.. Whaha! XD ...

[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:25 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

LOL

Ik snap niet wat jij niet snapt dat ik niet snap.

Snap je het?

Hey,
    Leuk dat iedereen zo inschrijft !
    Ik zo voor het eten: Topic al een kwartier geactiveerd. Refresh, refresh, .... 0 reacties
    Na het eten: Oh ehm Gie zo veel reacties! :D Ik ga nu mijn rol maken c:

Italiëaans meisje

Volledige naam: Juliet Fiore (bijnaam Ju )
    Leeftijd: 17 jaar ze verjaard op 15 Mei
    Uiterlijk:

Juliet heeft een licht getinte huidskleur en heeft chocolade bruine ogen met lichte gouden spikkeltjes in die haar ogen wat lichter doen lijken als de zon erin schijnt.Haar ogen passen goed bij haar ravenzwarte haren en haar lichaam heeft de gepaste rondingen.Ju heeft wel lelijke littekjens bij haar polsen,want ooit heeft ze een depressie gehad ,maar gelukkig is ze er nu overheen.
    Innerlijk:Ju is eingelijk een hard type en houd van flirten,ze is daardoor vaak in de problemen gekomen.Ze kan er ook niet tegen als je haar tegenspreekt en kan wel eens goed haar mond open zetten.Ze kan soms wel hulpzaam zijn en houd van haar kleinere broertje.Als iemand hem wat kwaad doet,zal zij er persoonelijk voor zorgen dat die er niet goed vanaf komt.
    Extra: dit is haar broertje klik

[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:49 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ja, ik denk dat ik snap dat jij het niet snapt wat ik dan niet snap en jij dat snapt...

Snap je? Whaha! XD

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Oke, het is officieel, ik snap het niet meer o_o

Rol: Franse meisje
    Volledige naam: Camille Aurora Amadou
    Leeftijd: 17, jarig op 16 december
    Uiterlijk:

Ze is best bleek voor een Franse, en haar haar zit bijna altijd los. Haar ogen zijn een beetje een mengelmoesje, met voornamelijk blauwe en goudachtige kleuren. Ze is vrij slank en heeft een normale borstgrootte
    Innerlijk: Camille kan best agressief zijn, en heeft snel een boze bui. Ze is een echte jongensgek en leeft voor feesten. Als het moet deelt ze snel een flinke klap uit, en ze heeft best een hoge eigendunk. Ze is best kattig, en heeft eerder vriendinnen omdat die bang voor haar zijn dan dat het echte vriendinnen zijn. De meesten zijn dan ook meelopers. Ze is snel gecharmeerd door een jongen, en die kunnen haar ook makkelijk imponeren. Muziek is het enige wat haar rustig kan krijgen. Elk feest dat bestaat is ze aanwezig, en als ze een jongen leuk vindt gaat ze er absoluut voor. [meer komt]
    Extra: x

[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:44 ]

Volledige naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 20 (24/12/91)
    Uiterlijk:

Innerlijk: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Ondanks dat hij het goed kan vinden met iedereen uit de band, maar vanaf het begin is Harry zijn beste vriend. Die twee hebben een band die niet te beschrijven valt. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ik denk dat de leeftijd vanaf 16 is, maar is er ook een max? Niet dat ik een vrouw van 30 aan wilde gaan moaken, maar zoals twintig of negentien?

We've lived in the shadows for far too long.

Ik vrees dat ik m'n rol pas morgenavond, dinsdagavond zal kunnen invullen door school. ;3

[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 23:32 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

(Magiktrouwensgeenhalfrussischmeisje,)

Volledige naam: Allison Holly Moore
    Leeftijd: 16 (Geboren op 28 December)
    Uiterlijk:

Innerlijk: Allison is het soort meisje dat geen andere emoties dan vrolijk en neutraal lijkt te hebben. Ze wil niet dat iemand haar ziet huilen omdat ze vind dat dat een teken van zwakte is. Ook vind ze dat mensen die laten zien dat ze boos of jaloers zijn geen zelf-beheersing hebben. Dit komt deels door haar verleden, aangezien haar ouders ook nooit echt emotie getoond hebben. Ze vind alles wel goed en neemt meestal de stemming van een ander over inplaats van haar eigen te laten zien. Maar een paar mensenhebben haar echt goed kwaad gezien of haar zien huilen. Vaak doet ze alsof iets haar niks kan schelen, vooral omdat mensnehaar dan eerder met rust laten. Ze doet zich niet dommer voor dan dat ze is, dat vindt ze onnodig. ze kan erg gevoelloos overkomen en claimed ook nog nooit echt verliefd te zijn geweest. Ze kan soms ook heel arrogant en verwend lijken, wat e ook wel een beetje is. Maar met haar vrienden is ze soms ook net een klein kind, heel erg onvolwassen en gewoonweg raar. Ze kan soms erg zeurderig overkomen, maar het meeste laat ze na twee keer vragen gewoon klaar. Ze wil alleen wel een duidelijk antwoord, anders neemt ze er geen genoegen mee. Ze denkt vaak erg makkelijk over dingen en blijft meestal wel nuchter. Ze realiseerd zich meestal pas hoe diep ze in de problemen zit nadat er iets heel erg is gebeurd. Ze kan een virj grote mond hebben, maar over het algemeen is ze vrij verlgen tegenover vreemde die aardig tegen haar doen.
    Extra: Vul ik later in

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 8:40 ]

Mag ik Zayn Reserveren vul hem morgen in :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Lol, 4/5 zijn zwartharig (van de meisjes) ;dp

Dus we zoeken nu alleen nog een Liam??