• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] ||
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik wil een van de jongens twijfel alleen nog welke]

    Harry again? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik Louis ? (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Mag ik Louis ? (:


    Dan gaan we weer lekker Larry schrijven. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil het Spaanse meisje wel invullen! Mag ik die dan reserveren?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    230710 schreef:
    (...)

    Dan gaan we weer lekker Larry schrijven. ^^


    Yeahh gezellig ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NVM

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Niall?

    Nederlandse meisje? Ik heb echt al heel lang geen meisje meer gespeeld, dus dat vind ik wel weer leuk =D
    Vul nu gelijk even in ;)

    Volledige naam: Florianne Alice de Ruiter
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:



    Ze heeft middellange donkerblonde haren die ze vaak los of in een vlecht draagt. Haar ogen zijn groen met lichte spikkeltjes erin. Alleen mensen die haar diep aankijken kunnen deze ontdekken. Ze heeft een gemiddelde lengte voor een Nederlandse dame, 1.70. Ze is niet dik, maar ook niet graatmager zoals alle Amerikaanse modellen. Ze heeft ronde figuren.
    Innerlijk: Zoals op het 2de plaatje staat "Hakuna Matata" leeft Florianne ook een beetje. Als je haar iets nieuws vraagt, zal ze eerst wat twijfelen, maar al snel denkt ze "Hakuna Matata" en gaat ze er vol voor. Dat is Florianne. Ze gaat overal vol voor, laat geen halve zaken gedaan, is erg perfectionistisch. Ze is leergierig, slim, eigenwijs en zelfstandig. Maar net zoals alle tienermeisjes heeft ze haar onzekere buien, waarin ze alles aan zichzelf kan afkraken. Bovendien praat ze niet graag over haar problemen en probeert het zelf op te lossen. Ze houd er niet van om hulp aan andere te vragen en voelt zich dan zwak. Ook laat ze niet makkelijk andere toe tot haar kring van vertrouwelingen en moet je hard werken om haar gedachten te horen krijgen. Ze is vaak best stil en luistert en observeert iedereen. Toch kan ze erg pittig uit de hoek komen en bijt ze zich wel van zich af als het nodig is.
    Al met al is ze niet hulpeloos, kan ze zich over het algemeen aardig redden, maar ze heeft haar zwaktes. In RPG kan miss extra/afwijken, sorry daarvoor!
    Extra: Ze houd van reizen, andere plekken en culturen ontdekken, maar er gaat niks boven haar vaderland Nederland. Wel kan ze goed Engels. In andere talen is ze echter een wrak.
    Ze speelt al 7 jaar keyboard, wat dan ook haar grote liefde is. Na school speelt ze meestal eerst een half uurtje, om helemaal tot rust te komen. Ook als ze zich eenzaam voelt of een ruzie achter de rug heeft.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 19:49 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik de italiëaanse reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    • Meisje Louis.
    Volledige naam: Isabella Adoncia Rosalia Zaviera.
    Bijnaam: Bella.
    Leeftijd: 17. 29-11-1994. Ze is dus binnenkort jarig.
    Uiterlijk:




    Isabella is een meisje met een lange volle bos donker bruine krullen. Maar deze stijlt ze meestal, omdat ze dat persoonlijk mooier vindt, ondanks de meeste mensen zeggen dat dit niet zo is. Isabella heeft opvallende licht blauwe/groene ogen die vaak meteen opvallen door haar donkere haar en licht getinte huid, de kleur verandert meestal door het licht wat erin schijnt. Verder is Isabella zo'n 1.70m lang, heeft lange slanke benen, slank gebouwd, maar behoudt ondanks wel nog steeds haar vrouwelijke vormen, ze heeft zo gezegd het perfecte lichaam zeggen velen. Ze is dus licht getint en heeft een egale huid, waar geen vlekje, oneffenheden of litteken op is te vinden, ze verzorgt haar huid dan ook alijd goed. Ze heeft volle, zacht roze lippen. Verder is Isabella een meisje dat nooit veel make-up draagt, een laagje mascara is dan meestal ook al voldoende, tenzij ze uit gaat, dan komt er wel wat meer aan te pas, niet omdat ze het nodig heeft, maar ook gewoon omdat ze het leuk vindt om te doen en ze maakt dan ook vaak haar vriendinnen op. Een eigen kledingstijl heeft Isabella niet echt, ze draagt gewoon wat ze leuk vindt, dit kan verschillen van heel meisjesachtig, jurkjes, hakken, tot heel stoer, sneakers, vesten en noem maar op, ze draagt verder ook graag dingen die anderen niet zouden dragen, aparte dingen dus, ze is met haar kleding dus ook erg veelzijdig. Wat alleen niemand weet is dat, ondanks ze een mooie meid is, Isabella toch vaak best onzeker is over haar uiterlijk, alleen ze laat dit niemand zien of merken.
    Innerlijk: Isabella heeft een streng en rechtvaardig karakter en zegt dan ook van alles eerlijk wat ze vindt, tegen wie dan ook. Veel zien haar dan ook als een bitchy persoon, dat is dan ook hoe ze zich vaak opstelt. Verder is Isabella is een meisje dat eigenlijk altijd zichzelf is en zichzelf nooit beter voor probeert te doen dan ze is. Het kan haar niet schelen wat mensen van haar denken en ze wil gewoon zichzelf zijn. Ze gaat altijd haar eigen weg en neemt niet zomaar bevelen van iemand aan. Ze houdt er niet van om onderdanig te doen, ze laat gewoon niet over zich heen lopen en zegt wat ze vindt. Isabella is opstandig en vindt het wel leuk om tegen het gezag in te gaan. Ze kan brutaal en tegendraads doen en behoorlijke driftbuien hebben. Op dit soort momenten kan ze echt overkomen als een kind en gedraagt ze zich niet echt volwassen. Isabella is onbezorgt en wil niet aan moeilijke, ingewikkelde en volwassen dingen denken. Ze wil gewoon lol maken en van haar jeugd genieten, daarom kan je ook als je wilt goed met haar lachen en is ze soms zo gek als een deur. Ook hierdoor kan ze zich vaak melig, hyper actief en kinderlijk gedragen en is daarom vaak overal erg aanwezig. Isabella is verder altijd wel in voor een feeste en op wat voor feest dan ook, ze zal er wel te vinden zijn, ze is dan ook echt een levensgenieter/feestbeest en lust dan vaak wel een glaasje, alleen soms kan ze er wel eens te diep in kijken. Isabella kan ook wat onhandig, klunzig en slordig zijn. Mensen kunnen zich ergeren aan haar kinderlijke naïviteit en onbezorgtheid. Toch is Isabella absoluut niet dom, juist het tegenovergestelde. Ze is hoogsensitief en dit betekend dat ze dingen erg sterk aanvoelt. Ze kan het precies vertellen als iemand zich rot voelt. Als iemand alleen al de kamer in komt kan ze diegene zijn stemming sterk aanvoelen. Soms wordt ze hier nerveus en bang van. Isabella is een erg goede vriend en zal haar geliefden altijd beschermen, maar Isabella heeft wel moeite met mensen in vertrouwen te nemen en laat ze daarom ook niet te snel dicht bij haar komen, binnen haar muren of in haar hart, maar als ze mensen eenmaal vertrouwt, dan zal ze ook alles doen voor die mensen om wie ze geeft en als je aan hen komt wordt ze echt heel erg kwaad en nijdig. Isabella is wel een beetje een flapuit. Ze kan er dus wel eens dingen uit gooien wat ze niet had mogen vertellen. Isabella is erg emotioneel en kan spontane lach, huil of driftbuien hebben. Als ze voelt dat een ander boos is kan ze zelf behoorlijk bedrukt en nerveus worden en dan wil ze het liefst even weg, naar buiten of naar een andere kamer. Maar ondanks haar bitchy karakter heeft Isabella ook zeker een gevoelige, onzekere, aardige, bezorgzaame en lieve kant, alleen niet veel mensen kennen die en ze laat deze kant van zichzelf dan ook niet graag zien. (Kan altijd nog veranderen in RPG! Kan me er nooit helemaal aan houden...)
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 23:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik will dan wel het Engelse meisje^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh, ik had het Spaanse meisje al gemaakt o-o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Oh, ik had het Spaanse meisje al gemaakt o-o


    Als je nou iets verder naar boven las. XD Want ik had al eerder gezegd dat ik het Spaanse meisje wou doen/reserveren.....

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oh shit, niet gezien. o_O Sorreeh XD

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."