• Ik ben ZO hyper op dit moment. Conor Maynard zou namelijk optreden bij SYTYCD. Nou, dus wij naar Schiphol. Konden 'm eerst niet vinden, en toen wel bij de bagage. Dus hij zwaaien, wij vrolijk terug zwaaien. En toen zijn we daarna met hem op de foto geweest. Hij was ZO lief.

    Om dit topic even nuttig te houden, met wie staan jullie allemaal op de foto?

    Ikzelf met Ellie goulding en nu Conor Maynard


    To infinity and beyond •

    Met niemand.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mmpf, ben jaloers.
    Mijn doel is om ooit is met One Direction op de foto te gaan, maar dan kan ik nog wel even hopen haha.


    life is awesome

    Met Mickey Mouse en Babbel/Knabbel weet niet meer welke, en ik heb geknuffeld met Ioor. <3
    Hahahaha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Met deze prachtcowboy.
    2 jaar geleden though. :'D


    Nee, maar even serieus. Ik wil graag met Johnny Depp op de foto en eigenlijk nog wel veel meer mensen.

    Creativity schreef:
    Mmpf, ben jaloers.
    Mijn doel is om ooit is met One Direction op de foto te gaan, maar dan kan ik nog wel even hopen haha.


    Physics is awesome

    Creativity schreef:
    Mmpf, ben jaloers.
    Mijn doel is om ooit is met One Direction op de foto te gaan, maar dan kan ik nog wel even hopen haha.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Met Art Rooijakkers en Jan Kooijman ;D
    En met een heleboel bekende zwemmers :')

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 18:42 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Met niemand en dat vind ik prima zo, wat moet je met zo'n foto? Opscheppen? Naah, van mij hoeft 't niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niemand, ik ga nooit naar een concert, heb nog nooit iemand in het ect gezien. en waarom?geen geld! dus zowaar ok geen vakanties en als we er een hebben niet in het buitenland1, maar thuis is het super gezellig hoor(lol)ook daar kunnen we het super leuk maken:)Al ben ik nog nooit in het buitenland geweest, behalve op het drielanden punt. En zou ik graag rond de kersttijd een weekje naar disneyland willen gaan*blijft het slechts maar een droom.*:(:$


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Wreath schreef:
    Niemand.


    Tell me about it, stud.

    Drie jaar geleden met de leden van All Time Low (behalve Alex), Forever the sickest kids en You me at Six, maar die vind ik nu niet zo geweldig meer :')
    En ik had gehoopt dat ik donderdag met Marina (and the Diamonds) op de foto zou kunnen, maar denk niet dat ik daar naartoe ga aangezien ik de dag daarna rij examen heb :(:(


    As travars

    Veel mensen. Mijn fun, fun mapje op facebook telt 43 foto's. Dus ongeveer zoiets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    Met niemand en dat vind ik prima zo, wat moet je met zo'n foto? Opscheppen? Naah, van mij hoeft 't niet.


    26 - 02 - '16

    Wreath schreef:
    Niemand.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Barnabas schreef:
    Helaas niemand. Ik wil wel dolgraag met Johnny Depp een beroemde persoon op de foto!


    •*• Lululu •*•