• Ik ben ZO hyper op dit moment. Conor Maynard zou namelijk optreden bij SYTYCD. Nou, dus wij naar Schiphol. Konden 'm eerst niet vinden, en toen wel bij de bagage. Dus hij zwaaien, wij vrolijk terug zwaaien. En toen zijn we daarna met hem op de foto geweest. Hij was ZO lief.

    Om dit topic even nuttig te houden, met wie staan jullie allemaal op de foto?

    Ikzelf met Ellie goulding en nu Conor Maynard


    To infinity and beyond •

    Met Joey Dussel van Make Believe:Y)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Niemand.
    Maar ik moet en zal ooit met Britney op de foto gaan, al is het het laatste wat ik doe! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss



    Met Christopher Bowes, de zanger van Alestorm. <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Venezia schreef:
    Geen bekende personen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Met Rihanna, Madonna, Lady Gaga, Marilyn Monroe, Robbie Williams, Michael Jackson, Shrek en vele andere wassen beelden uit Madame Tussauds. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Niemand, maar ik wil heel graag op de foto met McFly!


    I'm a goner.

    Silke van De voice van vlaanderen :c


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Niemand D;
    Maar ik wil sowieso met Taylor Swift, Ed Sheeran en Demi Lovato op de foto!

    Madonna schreef:
    Met Rihanna, Madonna, Lady Gaga, Marilyn Monroe, Robbie Williams, Michael Jackson, Shrek en vele andere wassen beelden uit Madame Tussauds. :Y)
    Haha ik zat het begin met open mond te lezen!

    Met Kikx en de gebroeders ko.
    Jaja. Ben jaloers :Y)


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Niemand :c


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Epke Zonderland!


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Op dit moment helemaal niemand, helaas. ): Maar ik zou wel graag met Justin Bieber en One Direction op de foto willen :)

    Met alle disney figuren,
    spongebob
    Patrick
    Shrek
    Diego
    Dora
    Jimmy Neutron
    Scratch
    Sid
    Zoop mensjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Calantha schreef:
    Tom Felton, Herbert Flack, Peter Bulckaen, Laura Lynn, Eddy Wally, K3, M-Kids, allemaal Disney-mensjes, Owen G. Smith, Jordi Rottier, en vast nog wel een paar (:


    Tom Felton?
    Nieeeeeeeeeeeeeet. (:
    zou ik ook wel willen haha
    een vriend van mij is een ongeloofelijke fan van HP en was naar zo'n dag geweest waar Tom Felton was, is hij mee op de foto geweest.
    hij keek mij zo raar aan toen ik zei dat hij zo knap was, haha


    Miep