• Bedankt om me te helpen.
    Maar wie niet waagt die niet wint. Ik heb toch geprobeerd een afspraak te maken om te checken, en als het tegenvalt dan hoef ik dat niet opnieuw te doen (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 16:25 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ze word betaald om leuke dingen met jou te doen die ze zelf ook leuk zal vinden? Wat een onzin zeg. Ik snap best dat je dat niet wilt doen ja. Misschien is het dan iets om af en toe met iemand van school af te spreken, eens in de week, gewoon zodat je ouders stoppen met zeuren. Of je blijft gewoon na school wat langer op school en zegt dan dat je met je klasgenoten iets leuks bent gaan doen. Ik vind het ook geldklopperij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ze word betaald om leuke dingen met jou te doen die ze zelf ook leuk zal vinden? Wat een onzin zeg. Ik snap best dat je dat niet wilt doen ja. Misschien is het dan iets om af en toe met iemand van school af te spreken, eens in de week, gewoon zodat je ouders stoppen met zeuren. Of je blijft gewoon na school wat langer op school en zegt dan dat je met je klasgenoten iets leuks bent gaan doen. Ik vind het ook geldklopperij.

    Mijn gedachten.
    En dat over mijn school, met hen kom ik niet zo goed overweg. Of toch wel, maar ze zijn ook nou niet mijn beste vrienden en ze blijven liever bij hun eigen vrienden dan met mij, dus ja...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Misschien kun je es proberen met iemand van Q af te spreken. 't Is dat je zegt dat twintig te oud is, anders zou ik best wel es willen meeten :'D.
    Try een meeting die hier wordt georganiseerd, daar kun je vast mensen ontmoeten. Al wonen ze dan ver weg, je hebt iig lui om mee om te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Misschien kun je es proberen met iemand van Q af te spreken. 't Is dat je zegt dat twintig te oud is, anders zou ik best wel es willen meeten :'D. Try een meeting die hier wordt georganiseerd, daar kun je vast mensen ontmoeten. Al wonen ze dan ver weg, je hebt iig lui om mee om te gaan.



    + Dan is het gratis. Want ik vind het raar dat je ouders haar gewoon betalen etc.


    Pretty is just a pretty word.

    Qua Q-meetingen betreft, ik zal het in de gaten houden. Bedankt voor de tip!

    En sorry voor mijn mening dat twintig te oud is. Maar ten eerste, ik ben zestien en ten tweede, bij die leeftijd moet ik denken dat ze op mij komt babysitten, het laatste wat ik eigenlijk nodig heb ^^
    En je mag het raar vinden, maar dat meisje werkt voor een organisatie en die leven eenmaal op die kosten. Ze wordt zelf ook niet betaald. Dat is de versie die mijn ouders aan mij hebben uitgelegd gisteren en ik zie het dat we voor alles moeten betalen. Daarbij, wat als het niet klikt met die vrijwilligster en dat het termijn verlopen is? Alles betaald voor niets dus, ha.
    Ik ben eigenlijk niet zo'n gemakkelijke. Goed, hier bestaat geen simpelere uitleg voor, tenzij je het in jouw eigen woorden kan proberen uit te leggen (:

    Ik ben dus in ieder geval niet de enige dat dit geldklopperij vindt, dat is al "goed" haha.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:38 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb zelf iets wat er op lijkt, maar ik snap op zich wel dta je er iets voor moet betalen. Alleen vind ik het dan wel weer vreemd dat dat geld alleen naar die organisatie gaat en niet ook een beetje naar die vrijwilligster.
    Ik vind het alleen lastig om te zeggen wta jij kunt doen, dat wete jij het beste denk ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tja, misschien moet je nog even kijken hoe dat auti-maatje is. Misschien heb je na twee á drie keer alweer zo veel zin gekregen in het huis uitgaan dat je haar helemaal niet meer nodig hebt. Dan kun je als je wilt met andere mensen (die niet betaald krijgen) de deur uitgaan. Laat je niet te veel puchen door je vader, maar wordt ook niet boos op hem. Hij wil alleen het beste voor je.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:53 ]

    Nah, dan heb ik dubbel zoveel zin om thuis te blijven. Fuck everyone die ik ken, just told you.
    Maar toch bedankt, ik heb een keuze gemaakt ondertussen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hrm, afhankelijk van het bedrag zou ik verwachten dat er op zijn minst af en toe een gratis cola uit die auti-maat automaat rolt.


    Enfin, this sounds a bit odd


    quidquid excusatio prandium pro

    Irishtown schreef:
    Nah, dan heb ik dubbel zoveel zin om thuis te blijven. Fuck everyone die ik ken, just told you.
    Maar toch bedankt, ik heb een keuze gemaakt ondertussen

    Ga je het doen of niet, dan?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    Ze word betaald om leuke dingen met jou te doen die ze zelf ook leuk zal vinden? Wat een onzin zeg. Ik snap best dat je dat niet wilt doen ja. Misschien is het dan iets om af en toe met iemand van school af te spreken, eens in de week, gewoon zodat je ouders stoppen met zeuren. Of je blijft gewoon na school wat langer op school en zegt dan dat je met je klasgenoten iets leuks bent gaan doen. Ik vind het ook geldklopperij.


    + Ik heb ook een soort auti-maatje, bij mij wordt het pgb genoemd en dan ga ik ook leuke dingen doen met zo'n persoon, maar ik hoef dan niet te betalen voor wat zij wil kopen als we iets nodig hebben. Dat doen mijn ouders.


    26 - 02 - '16

    Lilia schreef:
    Tja, misschien moet je nog even kijken hoe dat auti-maatje is. Misschien heb je na twee á drie keer alweer zo veel zin gekregen in het huis uitgaan dat je haar helemaal niet meer nodig hebt. Dan kun je als je wilt met andere mensen (die niet betaald krijgen) de deur uitgaan. Laat je niet te veel puchen door je vader, maar wordt ook niet boos op hem. Hij wil alleen het beste voor je.

    Dat zal wel, en dat kan ik sowieso niet over mijn moeder zeggen. Ik haat haar op dit moment, echt waar.

    On topic: ik ga toch een keer proberen, maar ik denk dat het dan ook bij die eerste keer zal blijven.
    Bedankt om me te helpen, anyway


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wacht even. Als ik het zo begrijp is dat meisje iemand die 'opgeleid' is om met autistische kinderen om te gaan en om hun beter in hun vel te laten voelen?

    Weet je, het zou fijn zijn als ze gewoon vrijwilliger zou zijn, maar als ze echt goed is en je kan op haar bouwen en van haar leren en in de tussentijd tips krijgen van hoe je misschien nieuwe vrienden in de buurt maakt en leert hoe jij je kan amuseren zonder computer, vind ik dat het geld waard.
    Mijn broertje heeft ook autisme en zou als hij kan iedere minuut van de 24u op een dag achter de pc willen spenderen. Mijn ouders zouden niet liever willen dat hij eens meer naar buiten gaat en daar vrienden probeert te maken in plaats van de hele dag te gamen en tegen de computer/xbox te schreeuwen. Als hij op die 'dates' nieuwe mensen zou leren kennen, is dat geweldig meegenomen. Als hij zou leren door met die 'grote broer' weg te gaan, hoe het is om normaal weg te gaan enzo, dat is geweldig. Je moet het zien als een leermoment. Die persoon waarmee je weg gaat, kan je inzichten leren, die je op jezelf niet leert als je godganse dag achter de pc zit.

    En jah, als het niet aanslaat, dan is het zo en stop je na enkele keren.
    En er zijn genoeg dingen die je kan doen die weinig kosten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury