Eyes schreef:
(...)
Oké, ik heb wel een onderwerp en ik wil wel graag weten hoe andere fans er over denken.
Sommige Larry shippers denken dat Larry echt is en dat hebben ze gebaseerd op dingen zoals Harry zijn tattoo's die zouden staan voor dat hij niet uit de kast mag komen en sommige stukken tekst in het liedje Little things zouden als bewijs dienen dat Larry wel bestaat.
En ze beweren dus dat Eleanor niet echt Eleanor heet maar Christina en dat zij & Louis alleen maar een relatie hebben om Larry te verbergen.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, het "bewijs" wat ik heb gelezen kan kloppen maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom gunnen jullie Louis gewoon niet dat ie gelukkig is met Eleanor?
Ah! Een onderwerp! Hier is mijn mening:
Ik heb helemaal niks gehoord over dat Eleanor Christina zou heten maar ik denk dat het gewoon onzin is. Harry en Louis zijn gewoon vrienden en ik vind Larry bullshit. Ik vind gewoon dat je als directioner moet accepteren dat Louis en Eleanor samen zijn. Als je een echte directioner bent accepteer je ook de relaties van de jongens en probeer je niet krampachtig te bewijzen dat Larry echt is door dingen te 'verzinnen'.
The Dutch don't have religion, they have cheese