Leslie Day
Ik kijk gewoon voor me uit terwijl ik in Jake's armen lig. In gedachten ga ik deze dag na. Ik ga naar de stad, kom nick tegen, drink wat met hem, dacht hem over te halen om naar het feest te komen, uiteindelijk loopt hij weg -zoals zo vaak is gebeurd-, heeft me een cadeautje gegeven, ik koop de laatste cadeautjes, ga langs school, verander Ashley, ga naar huis, Jake en ik gaan langs Alexi en Axton, we gaan weer naar huis, maken ons klaar voor het bal en gaan er ook heen, het is mooi daar, ik word jaloers -wat ik verschrikkelijk egoïstisch vind van mezelf-, Nick en Hayden zoenen, Jake vraagt me dan zo ongeveer ten huwelijk -nog niet echt want anders had er een ring bij gemoeten, hij maakte nu alleen de belofte dat hij dat zou doen-, we gaan weer naar binnen, ik dans met Nick, had een awkward gesprek waarin we de ander proberen te overtuigen dat ze wel liefde verdienen -lastig, oude liefdes-, en we eindigen gelukkig en uiteindelijk in bed. Jake en ik dan hè, niet Nick en ik. Ik heb gemengde gevoelens over deze dag. Naast me hoor ik de rustige ademhaling van Jake.
I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.