• Eindelijk irriteer ik mijn sletterige buurmeisje kapot :Y)
    Ik las dit op haar twitter:

    Wanneer leert mij buurmeisje nou eens dat andere niet perse haar muziek wil horen! Dikke muren en ik hoor het beneden nog ... Slechte muziek


    Haha xD Ik moest er wel om lachen dat ze over mij ging tweeten. Maar ik heb echt een hekel aan haar. Vroeger waren we beste vriendinnen, maar ze heeft met keihard laten vallen voor een ander meisje en op een gegeven moment zocht ze helemaal geen contact meer met mij. Dat kwam doordat ik geen make-up draag en omdat ik gewoon heel anders was als zij, mezelf. Zij is totaal niet zichzelf, tenminste, niet meer. Vroeger was ze dat altijd wel maar nu doet ze er alles aan om erbij te horen. Ze draagt elke dag hoge hakken, een dikke laag make-up, ze is arrogant geworden en heeft elke maand een ander vriendje, je kent het wel, zulke wannabe types. ;) Mij vond ze te min, dus heeft ze me op een arrogante manier duidelijk gemaakt dat ze geen vriendinnen meer met me wilde zijn, omdat ik gewoon mijn eigen stijl en eigen mening heb, dus ook mijn eigen muziek smaak.
    Ik moest er best wel om lachen toen ik dit las, want zij irriteert mij ook altijd door herrie te maken, vooral in de zomer. Je kunt niet rustig in te tuin zitten of zij zit luidruchtig te praten. Zeer irritant, dus ik vind het heerlijk dat ze mijn muziek hoort en niet kan leren voor haar tentamens door mijn herrie xD Sowieso vind ik het heerlijk om mijn buren te irriteren, en dan bedoel ik alleen haar gezin, want de buurvrouw aan de andere kant mag ik wel. Want zij irriteren mij ook mateloos door te zeggen dat mijn moeder minder is dan zij, omdat mijn moeder niet werkt en dat dat geen status vormt en geen vrienden zou hebben. Echt he, ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Dus ik heb het recht ze te irriteren. :P
    Dus zo gaat mijn buren oorlog... xD


    Wie heeft er nog meer vreemde buren?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik heb tenminste een vriend die het voor me opneemt. Hoef je niet meteen jaloers te doen. :Y)
    Zo hoort het gewoon, jammer he. xD
    Oooh mensen toch...


    Als dat is 'zoals het hoort' hoef ik geen vriendje hoor :'D.
    Maar hee, ik vind het serieus leuk voor jullie dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden hoor, maar jullie moeten zelf toch ook wel begrijpen dat het ontzettend irritant overkomt x].


    i put the fun in funeral

    go jouw(yeah)ben het dik met je eens, ik heb amper vrienden.En waarom?omdat ik mezelf ben.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Descartes schreef:
    (...)

    Als dat is 'zoals het hoort' hoef ik geen vriendje hoor :'D.
    Maar hee, ik vind het serieus leuk voor jullie dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden hoor, maar jullie moeten zelf toch ook wel begrijpen dat het ontzettend irritant overkomt x].


    Ik snap niet erg goed wat jouw probleem is of problemen, maar als mijn vriendin gelijk heb dan vind ik dat ik het recht heb om haar te verdedigen zonder dat er wat mensen gaan klagen dat het irritant is. Natuurlijk heb jij daarin het recht om het irritant te vinden en als mensen dit irritant vinden dan vind ik dat ze al snel geïrriteerd raken.
    Voor de tijd van alle mobieltjes, sletjes, players en al het andere dat deze wereld verziekt, was er een tijd dat de vriend het op mocht nemen voor zijn meisje zonder het irritant werd gevonden. Dan was dat normaal en dat deed je dat gewoon, omdat je haar wilde beschermen tegen wie dan ook. En nog steeds vind ik dat een vriendje het best op mag nemen voor haar vriendin als hij vindt dat hij gelijk heeft en als jij het irritant vindt dat ik mijn vriendin bescherm en niet alleen toekijk hoe zij voor de leeuwen wordt gegooid, dan zij het zo.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik snap niet erg goed wat jouw probleem is of problemen, maar als mijn vriendin gelijk heb dan vind ik dat ik het recht heb om haar te verdedigen zonder dat er wat mensen gaan klagen dat het irritant is. Natuurlijk heb jij daarin het recht om het irritant te vinden en als mensen dit irritant vinden dan vind ik dat ze al snel geïrriteerd raken.
    Voor de tijd van alle mobieltjes, sletjes, players en al het andere dat deze wereld verziekt, was er een tijd dat de vriend het op mocht nemen voor zijn meisje zonder het irritant werd gevonden. Dan was dat normaal en dat deed je dat gewoon, omdat je haar wilde beschermen tegen wie dan ook. En nog steeds vind ik dat een vriendje het best op mag nemen voor haar vriendin als hij vindt dat hij gelijk heeft en als jij het irritant vindt dat ik mijn vriendin bescherm en niet alleen toekijk hoe zij voor de leeuwen wordt gegooid, dan zij het zo.


    Ik zie niet in wat mobieltjes, sletjes en players te maken hebben met het feit dat het irritant is om je vriendinnetje continu achter na te lopen en als een idioot het steeds met alles eens te zijn wat ze zegt, maar okee. Je hoeft je vriendin nergens voor te 'beschermen', wat een vreselijke gewoonte. Dit is het internet, we zijn heus niet van plan om Nerveus in elkaar te slaan hoor. Alleen omdat zij iets zegt waar de meeste het niets mee eens zijn, gaat dat niet zeggen dat jij het automatisch voor haar op moet nemen. Da's pas ouderwets. Betekent een relatie met iemand hebben, dat je altijd maar op alles ja moet knikken? Moet je het altijd met elkaar eens zijn? Nee, natuurlijk niet. Maar dat is bij jou niet helemaal doorgedrongen geloof ik.
    Nogmaals, 't is super dat jullie zo van elkaar houden en ik keur ook alleen je gedrag af, je bent vast een aardige jongen hoor. Ik, en ik ben lang niet de enige hier, irriteer me gewoon aan dat voor elkaar opnemen en de kinderachtige beargumentatie :'D.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Ik zie niet in wat mobieltjes, sletjes en players te maken hebben met het feit dat het irritant is om je vriendinnetje continu achter na te lopen en als een idioot het steeds met alles eens te zijn wat ze zegt, maar okee. Je hoeft je vriendin nergens voor te 'beschermen', wat een vreselijke gewoonte. Dit is het internet, we zijn heus niet van plan om Nerveus in elkaar te slaan hoor. Alleen omdat zij iets zegt waar de meeste het niets mee eens zijn, gaat dat niet zeggen dat jij het automatisch voor haar op moet nemen. Da's pas ouderwets. Betekent een relatie met iemand hebben, dat je altijd maar op alles ja moet knikken? Moet je het altijd met elkaar eens zijn? Nee, natuurlijk niet. Maar dat is bij jou niet helemaal doorgedrongen geloof ik.
    Nogmaals, 't is super dat jullie zo van elkaar houden en ik keur ook alleen je gedrag af, je bent vast een aardige jongen hoor. Ik, en ik ben lang niet de enige hier, irriteer me gewoon aan dat voor elkaar opnemen en de kinderachtige beargumentatie :'D.


    Met mobieltjes, sletjes en players probeer ik de tijd aan te geven, want dat is de tijd waar we nu in leven. Ik loop haar niet achterna, die conclusie is totale onzin, want wat ik doe is als ik merk dat er wat mensen zijn die haar continu proberen lastig te vallen op een onvriendelijk wijze (en nu ga je wel zeggen van, het is niet onvriendelijk enzo, want ik ken dat domme gelul wel, maar ik vind het onvriendelijk) dan vind ik dat ik het recht heb om in te grijpen en te zeggen waar de incompetentie ligt in jullie argumentatie.
    Ik knik niet alleen maar ja met haar, ook dat is weer onzin, waarom slaan mensen ook altijd onzin uit? :P Want wat ik doe, ik bekritiseer jullie en dan mogen jullie het opvangen als opbouwende of aanvallende kritiek op jullie punten, zodat jullie voelen hoe zij zich voelt en dan denk je (hopelijk) na over wat je zegt. En je kunt me ouderwets noemen en dat mag en heb je miss ook alle reden toe, maar dan wil ik je er wel even op wijze dat ik dat meer opvang als een compliment om de doodsimpele reden dat alles beter was vroeger en dit een ongelofelijke rottijd is, na mijn mening.
    Ik weet trouwens wat een relatie betekend en natuurlijk ben ik het weleens met haar oneens en hebben we een meningsverschil, maar ik vind dan niet dat ze door 68 mensen erop gewezen moet worden, mocht ze iets niet goed hebben dat ze er geen verstand van hebt. Dan moet je gwn rustig met haar praten van, hey, je verhaal is erg leuk en het is fijn dat je er zo van geniet, maar ik zou het zelf anders gedaan hebben. Dat komt een stuk vriendelijker over en dan heb je niet deze zinloze discussies.

    We hebben gewoon een meningsverschil en tja, ik zelf denk dan, laten we het hier bij laten, maar er zijn altijd mensen die toch even na willen trappen en daar word ik toch een beetje moedeloos van.

    Een hele fijne dag verder


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dit was niet dat ik had gepland :P
    - Dubbele post -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 13:05 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind dit echt genius


    || Love the life you live, live the life you love ||