• Eindelijk irriteer ik mijn sletterige buurmeisje kapot :Y)
    Ik las dit op haar twitter:

    Wanneer leert mij buurmeisje nou eens dat andere niet perse haar muziek wil horen! Dikke muren en ik hoor het beneden nog ... Slechte muziek


    Haha xD Ik moest er wel om lachen dat ze over mij ging tweeten. Maar ik heb echt een hekel aan haar. Vroeger waren we beste vriendinnen, maar ze heeft met keihard laten vallen voor een ander meisje en op een gegeven moment zocht ze helemaal geen contact meer met mij. Dat kwam doordat ik geen make-up draag en omdat ik gewoon heel anders was als zij, mezelf. Zij is totaal niet zichzelf, tenminste, niet meer. Vroeger was ze dat altijd wel maar nu doet ze er alles aan om erbij te horen. Ze draagt elke dag hoge hakken, een dikke laag make-up, ze is arrogant geworden en heeft elke maand een ander vriendje, je kent het wel, zulke wannabe types. ;) Mij vond ze te min, dus heeft ze me op een arrogante manier duidelijk gemaakt dat ze geen vriendinnen meer met me wilde zijn, omdat ik gewoon mijn eigen stijl en eigen mening heb, dus ook mijn eigen muziek smaak.
    Ik moest er best wel om lachen toen ik dit las, want zij irriteert mij ook altijd door herrie te maken, vooral in de zomer. Je kunt niet rustig in te tuin zitten of zij zit luidruchtig te praten. Zeer irritant, dus ik vind het heerlijk dat ze mijn muziek hoort en niet kan leren voor haar tentamens door mijn herrie xD Sowieso vind ik het heerlijk om mijn buren te irriteren, en dan bedoel ik alleen haar gezin, want de buurvrouw aan de andere kant mag ik wel. Want zij irriteren mij ook mateloos door te zeggen dat mijn moeder minder is dan zij, omdat mijn moeder niet werkt en dat dat geen status vormt en geen vrienden zou hebben. Echt he, ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Dus ik heb het recht ze te irriteren. :P
    Dus zo gaat mijn buren oorlog... xD


    Wie heeft er nog meer vreemde buren?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij zijn altijd vriendjes met de buren :Y) Aan de rechterkant kende mijn vader al voor at we hier gingen wonen. En aan de linkerkant verhuizen ze vaak maar met allen hebben we nog zeer goed contact. De mensen die er twee weken nu wonen hebben we nog niet echt gezien. We horen alleen hun baby'tje soms huilen en zien hun dochtertje steeds in de tuin spelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb de ergste buren ooit. Ze schreeuwen de heledag door geen 1 minuut stilte en die kinderen huilen altijd hysterisch en elke week (soms 2 x) altijd rond 11 uur 's avonds liggen ze te neuken en ik kan daar nooit van slapen.

    Nu expres op haar tweet reageren en je muziek harder zetten (cat)
    In mijn vorige huis had ik daar geen last van; ik had geen dingen om harde muziek op te zetten, en het dichstbijzijnde huis was 500 meter weg. Nu is het meestal de buurman die muziek op heeft staan -gitaar, trompet, speelt hij zelf- of mijn broertje. Ik ben braaf en gebruik mijn koptelefoon ^^

    Wij hebben juist geweldige buren: een ouder echtpaar van in de zeventig die ons altijd de krant komt brengen en op onze katten passen als wij op vakantie zijn. En ze zijn heel erg aardig, de buurman kijkt hier regelmatig voetbal. De andere buurvrouw is een tante van mijn moeder en een hele lieve vrouw die nergens over klaagt. Sowieso kent mijn moeder de buren al ruim veertig jaar.


    Take risks and conquer your fears.

    Cloelia schreef:
    Wat ben jij gemeen, negeer haar gewoon en val niet anderen lastig met jouw harde muziek. Besef je wel dat zij niet de enige is die het kan horen en dat anderen zo ook een hekel aan je krijgen. Wat zal jij het gezellig krijgen in je buurt en in leven, als je zo je problemen oplost :')


    Ik vind niet dat jij zo over mij mag oordelen. Want:
    1. Ik deed het niet expres, mijn muziek staat altijd hard, weet ik veel dat zij het kan horen want de muren zijn vrij dik, plus de radio staat aan de andere kant van haar huis, dus aan de kant van mijn andere buurvrouw.
    2. Ik heb altijd de muziek hard staan, mijn andere buurvrouw is bijna nooit thuis. Ze is altijd aan het werk of op pad met vrienden en als ze er wel is draai ik geen muziek, dus mijn andere buurvrouw heeft er geen last van.
    3. Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb, dus mijn muziek hard zetten, want toen ik tentamens had, was zij net zo hard bezig met irritant zijn. Dus het boeit me geen flikker of ze er last van heeft of niet of dat ik wel of geen goede indruk maak.
    ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ging vroeger ook heel veel om met mijn buurmeisje, maar toen zij naar de middelbare ging (twee jaar ouder) werd dat minder. Natuurlijk, al dat huiswerk! Maar als ik haar tegenkwam zei ik wel eens 'hoi', maar dan zei ze niets terug. Maar zodra ik mijn haar had geverfd of met een jongen thuiskwam, moest ze opeens alles van me weten! Sinds kort werk ik samen met haar bij de Bristol. Ik merk echt dat we beiden een andere kant op zijn gegaan, zij is nu 16 en heeft een scooter, ze vroeg pas of ik wou carpoolen, maar ik kreeg er als snel spijt van! Ik had het gevoel dat we ieder moment een ongeluk konden krijgen :$.

    Maar al met al, ze doet nu wel weer aardig tegen me, ze dus niet als jouw buur (:


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik woon in een vrijstaand huis. Onze buren wonen een eindje verderop, dus ik heb nooit last van ze.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb aan rechts standaard buren waar ik nooit last van heb. Een man, een vrouw en 2 zoons van een basisschool leraar.
    Met de linkerburen was er geloof ik wel eens gezeik, maar daar heb ik geen last van gehad :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mallory schreef:
    Nog nooit met ze gepraat:Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat jij zo over mij mag oordelen. Want:
    1. Ik deed het niet expres, mijn muziek staat altijd hard, weet ik veel dat zij het kan horen want de muren zijn vrij dik, plus de radio staat aan de andere kant van haar huis, dus aan de kant van mijn andere buurvrouw.
    2. Ik heb altijd de muziek hard staan, mijn andere buurvrouw is bijna nooit thuis. Ze is altijd aan het werk of op pad met vrienden en als ze er wel is draai ik geen muziek, dus mijn andere buurvrouw heeft er geen last van.
    3. Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb, dus mijn muziek hard zetten, want toen ik tentamens had, was zij net zo hard bezig met irritant zijn. Dus het boeit me geen flikker of ze er last van heeft of niet of dat ik wel of geen goede indruk maak.
    ;)

    Wauw, dat is volwassen zeg! :Y)
    Een Nobelprijs voor je sterke argumenten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wauw, dat is volwassen zeg! :Y)
    Een Nobelprijs voor je sterke argumenten!


    Ik ben niet volwassen, dus ik zie je probleem niet in. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik ben niet volwassen, dus ik zie je probleem niet in. ;)

    Kan je dat maar beter snel worden want als je zo je problemen blijft oplossen heb je later een groot probleem :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cloelia schreef:
    Wat ben jij gemeen, negeer haar gewoon en val niet anderen lastig met jouw harde muziek. Besef je wel dat zij niet de enige is die het kan horen en dat anderen zo ook een hekel aan je krijgen. Wat zal jij het gezellig krijgen in je buurt en in leven, als je zo je problemen oplost :')


    comfort in c h a o s

    Gancanagh schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat nogal kinderachtig van je. Kan best zijn dat je haar niet mag en dat ze een scumsucking road whore is, maar negeer haar dan gewoon en ga haar niet met opzet treiteren.
    Ik heb zelf ook heel luidruchtige bovenburen die van die verschrikkelijke technozooi draaien dag in dag uit op een volume dat niet buurvriendelijk is, en ik heb me al vaak de haren uit het hoofd willen trekken. Het is echt bloedirritant en dan ga jij het nog een keer met opzet doen.
    Da's niet netjes, je verlaagt jezelf gewoon tot haar niveau en je bent er nog trots op ook.


    Hier ben ik het mee eens, eerlijk gezegd zie ik sommige kinderlijke 12-jarigen zich nog volwassener gedragen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:28 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik mag mijn buurman niet. (cat) Hij is een kutkerel en is getrouwd met een vrouw, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ie niet 100% hetero is, ghehe. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean