• Eindelijk irriteer ik mijn sletterige buurmeisje kapot :Y)
    Ik las dit op haar twitter:

    Wanneer leert mij buurmeisje nou eens dat andere niet perse haar muziek wil horen! Dikke muren en ik hoor het beneden nog ... Slechte muziek


    Haha xD Ik moest er wel om lachen dat ze over mij ging tweeten. Maar ik heb echt een hekel aan haar. Vroeger waren we beste vriendinnen, maar ze heeft met keihard laten vallen voor een ander meisje en op een gegeven moment zocht ze helemaal geen contact meer met mij. Dat kwam doordat ik geen make-up draag en omdat ik gewoon heel anders was als zij, mezelf. Zij is totaal niet zichzelf, tenminste, niet meer. Vroeger was ze dat altijd wel maar nu doet ze er alles aan om erbij te horen. Ze draagt elke dag hoge hakken, een dikke laag make-up, ze is arrogant geworden en heeft elke maand een ander vriendje, je kent het wel, zulke wannabe types. ;) Mij vond ze te min, dus heeft ze me op een arrogante manier duidelijk gemaakt dat ze geen vriendinnen meer met me wilde zijn, omdat ik gewoon mijn eigen stijl en eigen mening heb, dus ook mijn eigen muziek smaak.
    Ik moest er best wel om lachen toen ik dit las, want zij irriteert mij ook altijd door herrie te maken, vooral in de zomer. Je kunt niet rustig in te tuin zitten of zij zit luidruchtig te praten. Zeer irritant, dus ik vind het heerlijk dat ze mijn muziek hoort en niet kan leren voor haar tentamens door mijn herrie xD Sowieso vind ik het heerlijk om mijn buren te irriteren, en dan bedoel ik alleen haar gezin, want de buurvrouw aan de andere kant mag ik wel. Want zij irriteren mij ook mateloos door te zeggen dat mijn moeder minder is dan zij, omdat mijn moeder niet werkt en dat dat geen status vormt en geen vrienden zou hebben. Echt he, ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Dus ik heb het recht ze te irriteren. :P
    Dus zo gaat mijn buren oorlog... xD


    Wie heeft er nog meer vreemde buren?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hebben op zich prima buren. Aan de ene kant woont een oude vrouw die altijd heel hard praat en aan de andere kant een jong gezin met twee schattige zoontjes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik deed het niet expres voor de zoveelste keer. Ik zet zo af en toe mijn muziek keihard, omdat iedereen daar recht op heeft, pas na 10 uur in de avond is dat verboden. Dus ik heb alle recht om dat te doen. Ik doe het ook niet elke dag. En ik las het gewoon en vond het gewoon grappig dat zij een keer van mij last had, normaal is het altijd andersom. ;)
    Dus ik snap niet waarom mensen er zo'n punt van maken. Jullie snappen me gewoon verkeerd.


    Ik zie de humor er ook wel in hoor, en ik had waarschijnlijk ook gelachen als ik jou was.
    Maar als je 't had gelaten bij die tweet van haar, zou 't leuk zijn. Wat je daarna allemaal schreef over hoe sletterig ze wel niet is en hoe blij je bent haar eindelijk te kunnen ergeren en alles, was allemaal overbodig en gemeen. Daarbij waren sommige van je posts in dit topic ook wel erg kinderachtig, voornamelijk het 'ik doe wat ik wel, kan me niets schelen wat anderen daarvan denken' gedeelte.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Ik zie de humor er ook wel in hoor, en ik had waarschijnlijk ook gelachen als ik jou was.
    Maar als je 't had gelaten bij die tweet van haar, zou 't leuk zijn. Wat je daarna allemaal schreef over hoe sletterig ze wel niet is en hoe blij je bent haar eindelijk te kunnen ergeren en alles, was allemaal overbodig en gemeen. Daarbij waren sommige van je posts in dit topic ook wel erg kinderachtig, voornamelijk het 'ik doe wat ik wel, kan me niets schelen wat anderen daarvan denken' gedeelte.


    Kinderachtig maakt me even niet uit, volwassen doen kan altijd nog. Jongeren worden naar mijn mening te snel volwassen.
    En daarbij, ik mag zeggen wat ik van haar vind en ik vind haar een slet. De redenen lijken me duidelijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Destined schreef:
    (...)

    En je begon zo goed, ik ben het volledig eens met je eerste zin.

    Kijk, iemand irriteren of ergeren dat komt heus niet zomaar. Daar is iets voorgevallen, zoals ze heeft uitgelegd. Je kunt je dan nog wel zo groot houden en er niet op reageren, maar dan denkt die vriendin van haar: "Hé, zij doet er niets tegen, dus dit kan ik bij haar maken, kijken hoe ver ik kan gaan." Er moet gwn een punt komen waarop je op je strepen gaat staan en moet zeggen, ik laat me niet irriteren door zo'n ordinaire meisje en irriteer haar gwn lekker terug, want niets doen dat helpt toch niet. Natuurlijk kun je zeggen dat het lijkt op het principe van dat je er een alleen groter vuur van maakt en het erger wordt, maar op een gegeven moment dan weet ze wel dat ze dit beter niet nog eens bij haar kan maken, want anders wordt ze door dat vuur verbrand. (ik ben goed met metaforen). Ze weet dat ze actie onderneemt wanneer het volgens haar te ver gaat. Je moet niet vergeten dat je sommige mensen anders moet aanpakken dan anderen.


    Ja, en je bent ook lekker bescheiden (cat).

    Dan nog is het geen goede oplossing. Dat je geen sms gaat sturen naar iemand waar je een bloedhekel aan hebt of netjes aan de deur gaat vragen of het stiller kan, dat kan ik nog begrijpen.
    Maar dat je dan verdorie iemand's tentamens probeert te verpesten, dat gaat er bij mij echt in niet in.
    Er bestaan overigens genoeg alternatieven om iemand te laten weten dat je het meent en dat het op moet houden. Je kunt keer op keer de politie op hun dak sturen als ze teveel lawaai maken naar jouw mening.
    En dan ben ik het al helemaal niet eens met haar "ik doe lekker wat ik wil" attitude want dat is pas echt hypocriet. Die meid moet van haar maar stil zijn, maar zij mag wel de muziek luid zetten? Zo werkt het niet. Allemaal goed en wel dat dat rotkind haar een mes in de rug gestoken heeft om de meest onnozele redenen, maar na een aantal jaar moet je je er wel overheen kunnen zetten want als je alles wat je in je leven aangedaan wordt zo gaat blijven meezeulen, dan ben je in no time verbitterd.

    Maar goed. Ik heb zo'n voorgevoel dat wij niet op één lijn zullen raken, en dat hoeft ook voor mij niet. Als je nog iets te zeggen hebt, feel free to do so maar ik heb het onderhand wel een beetje gehad dus ik ga er niet meer op reageren. Anyhow, niks tegen jou persoonlijk, voor de duidelijkheid. Ik ben het gewoon absoluut niet met je eens :W.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik deed het niet expres voor de zoveelste keer. Ik zet zo af en toe mijn muziek keihard, omdat iedereen daar recht op heeft, pas na 10 uur in de avond is dat verboden. Dus ik heb alle recht om dat te doen. Ik doe het ook niet elke dag. En ik las het gewoon en vond het gewoon grappig dat zij een keer van mij last had, normaal is het altijd andersom. ;)
    Dus ik snap niet waarom mensen er zo'n punt van maken. Jullie snappen me gewoon verkeerd.


    Dat is niet erg duidelijk in je verhaal, dat het niet met opzet is, omdat je er wel heel veel plezier in schept.
    Ik weet ook dat het pas na tien uur verboden is, maar dat neemt niet weg dat het bloedirritant kan zijn voor iemand die probeert te studeren en ik vind studeren best een serieuze zaak. Ik denk dat je het zelf ook niet fijn vindt als iemand jou stoort tijdens het studeren -of misschien hoef je niet zoveel te studeren, of heb je er geen last van, dat kan ook maar het punt is dat je je op dat moment beter even in haar inleeft en dat voor haar niet verpest.
    Als ik je verhaal lees dan ben ik het er overigens wel mee eens dat die meid haar eigen leven ook wel kan beteren.
    Maar het is gewoon jammer dat je zegt "ik doe wat ik wil" maar het niet kan verdragen dat een ander ook van die ingesteldheid is.

    Ik heb trouwens net je post nog even gelezen en je zegt zelf dat je het heerlijk vind je buren te irriteren, dan is het wel logisch dat mensen ervan uitgaan dat je het met opzet doet. En dat je het "recht" zou hebben om ze te irriteren gewoon omdat zij jou onrecht hebben aangedaan is dikke bullshit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ja, en je bent ook lekker bescheiden (cat).

    Dan nog is het geen goede oplossing. Dat je geen sms gaat sturen naar iemand waar je een bloedhekel aan hebt of netjes aan de deur gaat vragen of het stiller kan, dat kan ik nog begrijpen.
    Maar dat je dan verdorie iemand's tentamens probeert te verpesten, dat gaat er bij mij echt in niet in.
    Er bestaan overigens genoeg alternatieven om iemand te laten weten dat je het meent en dat het op moet houden. Je kunt keer op keer de politie op hun dak sturen als ze teveel lawaai maken naar jouw mening.
    En dan ben ik het al helemaal niet eens met haar "ik doe lekker wat ik wil" attitude want dat is pas echt hypocriet. Die meid moet van haar maar stil zijn, maar zij mag wel de muziek luid zetten? Zo werkt het niet. Allemaal goed en wel dat dat rotkind haar een mes in de rug gestoken heeft om de meest onnozele redenen, maar na een aantal jaar moet je je er wel overheen kunnen zetten want als je alles wat je in je leven aangedaan wordt zo gaat blijven meezeulen, dan ben je in no time verbitterd.

    Maar goed. Ik heb zo'n voorgevoel dat wij niet op één lijn zullen raken, en dat hoeft ook voor mij niet. Als je nog iets te zeggen hebt, feel free to do so maar ik heb het onderhand wel een beetje gehad dus ik ga er niet meer op reageren. Anyhow, niks tegen jou persoonlijk, voor de duidelijkheid. Ik ben het gewoon absoluut niet met je eens :W.


    Ik kreeg al vaagjes het vermoeden dat we het niet eens gaan worden.
    En tja, ik blijft bescheiden, jullie houden me lang klein.

    Ehm, heb jij gelezen dat haar tentamen is verpest? Nee, dat is gwn onzin wat je nu zet te roepen. Ze heeft haar gestoord met leren zonder dat ze het wist. Dat kan gebeuren vind ik, dan moet ZIJ naar HAAR toekomen om te zeggen dat het wat stiller kan. Zij is dus niet bewust van dat haar muziek te hard staat tot die vriendin die tweet stuurt die eigenlijk niet voor haar bestemd is, dus dit hoort ze niet te lezen.
    Zij mag doen wat ze wilt? Zolang het wettelijk verantwoord is, heb ik geen probleem met mensen die doen wat ze willen en zich niet laten leiden door anderen, niet waar? En ja, ik kan bevestigen dat ze doet wat ze wilt, dus dat is niet hypocriet Zij is gwn stil, als haar vriendin ook stil is, maar als zij ook harde muziek draait en ze daar naar moet luisteren is het niet gek dat ze dat ook een keer doet.
    Zulke dingen hebben op iedereen een ander effect en ik vind niet dat wij daarover mogen oordelen.

    Fijne avond verder (doeg)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nou, het vriendje neemt het weer op voor zijn vriendinnetje. :')
    Zucht. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nou, het vriendje neemt het weer op voor zijn vriendinnetje. :')
    Zucht. :')


    Klopt, dat is nog wel het irritantste van alles.


    i put the fun in funeral

    Als ze inhoudelijk gelijk heeft wel ja ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Descartes schreef:
    (...)

    Klopt, dat is nog wel het irritantste van alles.


    Ik heb tenminste een vriend die het voor me opneemt. Hoef je niet meteen jaloers te doen. :Y)
    Zo hoort het gewoon, jammer he. xD
    Oooh mensen toch...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik heb tenminste een vriend die het voor me opneemt. Hoef je niet meteen jaloers te doen. :Y)
    Zo hoort het gewoon, jammer he. xD
    Oooh mensen toch...

    Ze hoeft niet meteen jaloers te zijn hoor.
    Mensen kunnen zich gewoon irriteren.
    Persoonlijk vind ik dat Gancanagh helemaal gelijk heeft.
    Maar ey, ik heb geen zin in een discussie.
    Als jij je buren wil irriteren en kinderachtig wil blijven doen (lol je geeft zelfs toe dat je kinderachtig doet en bent het er nog mee eens ook) dan moet je dat vooral doen. Ik weet 100% zeker dat je later problemen zult krijgen als je deze instelling zal blijven houden, maarja dat zijn gelukkig niet mijn zaken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Onze oude buren, oh god, war waren dat een boeren pummels AHAHHAHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik heb tenminste een vriend die het voor me opneemt. Hoef je niet meteen jaloers te doen. :Y)
    Zo hoort het gewoon, jammer he. xD
    Oooh mensen toch...

    Liever geen vriend dan zo'n vriend dacht ik zo. :Y)


    -

    Onze buren wonen 50 meter verder op, zo wij hebben er geen last van. Ik wel ervaring met wat je zegt over je vriendinnen... ik weet het.
    Ik heb een vraag: Zegt zij er wat van, van die herrie van jou? of kijkt ze je met samen geknepen ogen aan en trekt ze haar neus op?


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    Balance schreef:
    (...)
    Liever geen vriend dan zo'n vriend dacht ik zo. :Y)


    Och hou je mond over mijn vriend en blijf ontopic.
    Ik heb het topic gemaakt met een vraag en niet met de mening over mijn vriend.
    Deal with it.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.