• Wij moetten vrijdag de hele dag gaan werken eenders waar voor een goed doel,het geld moeten we dan naar het goede doel sturen.Nu heeft iemand voor mij die deeltijds bij tmf werkt een plaatsje kunnen vrij maken dat ik er kan gaan werken.Dus 99% kans dat ik bij tmf ga werken.En weetje,tmf heeft zo hard iets tegen tokio hotel dat ik expres een tokio hotel tshirt ga aan doen !! ;D

    Je mag tog opzich zelf weten wat je aantrekt als je maar niet hun verrot scheld ofsoo(A)

    (...)
    juhaaa
    da was zo iet van voor wie ben je hier
    en wij zo TOKIO HOTEEEEEEEL ^^
    en dan vroege ze nog dingen van
    zou ge iets speciaal doen om op te vallen en wij zo juhaaa, en dan vroeg ze u truitje omhoog doen, da ze u borsten zien , en wij zo omda wij echt zo hyper waarn juhaaaaa, en die kijken en wij zo van fuck neee da zouden we waarschijnlijk nie doen

    Mij intervieuwde ze helemaal alleen ö!!men vriendinne stonde ni in beeld en die ware mij maar aan het uit lache he !! en ik helemaal alleen kei verlege voor die camera want iedereen rond mij was zo kei hard aan't mee luistere naar wa ik ging zegge en van alles nwa :')! dus ik fucking verlege :')!Kom ik na de vakantie op school en op msn; WHAAA JOYCE IK HEB U GEZIEN OP TV DA WAS KEI SCHATTIG !! Maar die zijn kei dom ö eb ik overal tom op staan vrage ze; en gij bent hier voor bill? Oo kzei dn vn ; nee tom!en ik was zo fucked up door te weinig slaap vroege die zelfs nog; aaah dus gij vind die lekker? en toen wist ni wa'k moest zegge -.-

    (...)
    Mij intervieuwde ze helemaal alleen ö!!men vriendinne stonde ni in beeld en die ware mij maar aan het uit lache he !! en ik helemaal alleen kei verlege voor die camera want iedereen rond mij was zo kei hard aan't mee luistere naar wa ik ging zegge en van alles nwa :')! dus ik fucking verlege :')!Kom ik na de vakantie op school en op msn; WHAAA JOYCE IK HEB U GEZIEN OP TV DA WAS KEI SCHATTIG !! Maar die zijn kei dom ö eb ik overal tom op staan vrage ze; en gij bent hier voor bill? Oo kzei dn vn ; nee tom!en ik was zo fucked up door te weinig slaap vroege die zelfs nog; aaah dus gij vind die lekker? en toen wist ni wa'k moest zegge -.-

    :P dan moeste zeggn tuurlijk zijn die lekker ^^
    waar stond hij ergens? ik heel vooraan tom zijn kant bijna zo recht voor tom


    Gilles (ll)

    (...)
    :P dan moeste zeggn tuurlijk zijn die lekker ^^
    waar stond hij ergens? ik heel vooraan tom zijn kant bijna zo recht voor tom


    OMFG IK OOK Ö!!
    maar zo voor die blok !! ö!

    (...)

    OMFG IK OOK Ö!!
    maar zo voor die blok !! ö!

    hmm kweet al kdenk daj nie ver van mij stond ^^

    ebde die dikke franse koe gzien die plots haar paraplu in de lucht stak ?


    Gilles (ll)

    (...)
    hmm kweet al kdenk daj nie ver van mij stond ^^

    ebde die dikke franse koe gzien die plots haar paraplu in de lucht stak ?


    Nhee xD

    kheb just op u netlog gzete ^^

    en gkeken naar die foto's van WB
    en die foto met al die mensies daar:D
    die ghazal en tina stond gij bij hun op WB ? als TH optrad?


    Gilles (ll)

    kheb just op u netlog gzete ^^

    en gkeken naar die foto's van WB
    en die foto met al die mensies daar:D
    die ghazal en tina stond gij bij hun op WB ? als TH optrad?

    Nheee =[
    die mense vn de security zo bij die tickets afscheure hebbe ons uit elkaar ghaald !! ö!
    x

    (...)
    Nheee =[
    die mense vn de security zo bij die tickets afscheure hebbe ons uit elkaar ghaald !! ö!
    x

    ah xD omda ik ghazal en tina stond , wij bgonne daar dan plots mee te praten omda die een zwarte stift vroegen en kdenk tina heeft op mijn armen geskreven TOM <3 enal ^^
    en we hebben daar dan me staan praten enzzoo en die dikke franse verwete n_n


    Gilles (ll)

    (...)
    ah xD omda ik ghazal en tina stond , wij bgonne daar dan plots mee te praten omda die een zwarte stift vroegen en kdenk tina heeft op mijn armen geskreven TOM <3 enal ^^
    en we hebben daar dan me staan praten enzzoo en die dikke franse verwete n_n

    OMFG Ö!
    Die had da drna tege mij verteld.
    Wnt whadde me dn hele groep drna afgesproke.
    en wij zijn toen kei gillend in mekandrs arme gevloge en wijt op de grond gevalle :')!
    en drna eeft die zo verteld over meiskes waar ze mee emme gepraat en franse enal:')

    (...)
    OMFG Ö!
    Die had da drna tege mij verteld.
    Wnt whadde me dn hele groep drna afgesproke.
    en wij zijn toen kei gillend in mekandrs arme gevloge en wijt op de grond gevalle :')!
    en drna eeft die zo verteld over meiskes waar ze mee emme gepraat en franse enal:')

    juhaa da was echt zot , wij hadden daar lik echt wel ruimte zo voor wat te staan xD wij stonden daar ook heelsa te duwe
    en die dikke koe een oude dooz, met haar kind ik stond daar heelsan tegen te duwen en die kwam boos en bgon daar te brabbelen tegen mij int frans en verstond er dus echt geen zak van ^^
    en zo beetj ruzie gmaakt met franse n_n
    hoh da was leuk


    Gilles (ll)

    (...)
    juhaa da was echt zot , wij hadden daar lik echt wel ruimte zo voor wat te staan xD wij stonden daar ook heelsa te duwe
    en die dikke koe een oude dooz, met haar kind ik stond daar heelsan tegen te duwen en die kwam boos en bgon daar te brabbelen tegen mij int frans en verstond er dus echt geen zak van ^^
    en zo beetj ruzie gmaakt met franse n_n
    hoh da was leuk


    Oooh ma da het da is :')
    bij ons was het vele erger !!
    ma da was op 3 maart,,
    ook me franse,,
    we ware me zo ne kei grote hoop nal ..
    en dn zo ook ne hoop franse,
    en da was echt ambras !! kheb die echt een mep gegeve ze..die deje ni nermaal meer .. we zijn dr bekan beginne vechte azo :')
    ma het is gebleven bij tomate smijte en sprite op mekander te kappe :')

    (...)

    Oooh ma da het da is :')
    bij ons was het vele erger !!
    ma da was op 3 maart,,
    ook me franse,,
    we ware me zo ne kei grote hoop nal ..
    en dn zo ook ne hoop franse,
    en da was echt ambras !! kheb die echt een mep gegeve ze..die deje ni nermaal meer .. we zijn dr bekan beginne vechte azo :')
    ma het is gebleven bij tomate smijte en sprite op mekander te kappe :')

    haaah zalig!
    maar die franse steken tege ze
    da ze in frankrijk blijven ej :S ze hebben daar gnoeg concerte ^^

    maar kijk kga in mijn bed kruipen , mijn pa ga sffs weer komen zagen :8
    Byeeeee sgaaaat (H)


    Gilles (ll)

    (...)
    haaah zalig!
    maar die franse steken tege ze
    da ze in frankrijk blijven ej :S ze hebben daar gnoeg concerte ^^

    maar kijk kga in mijn bed kruipen , mijn pa ga sffs weer komen zagen :8
    Byeeeee sgaaaat (H)


    echt he :')
    maar weetge,,
    gmoet andrs morge u email aders is geve n.n
    Sloppel!!x3