Volgens mij heeft Niall zelf in een intervieuw gezecht dat hij een tattoo heeft nadat de jongens er een grap over maakten ofzo?
Nou ja maakt in ieder geval niet uit. En als hij wel op zijn kont zit is het nogal moeilijk om daar een foto van te krijgen..
En anders houd hij hem gewoon goed verborgen, wat ik nogal logies zou vinden want Niall is niet zoals Zayn of Harry (all over the place)
Nou moet ik zeggen dat ik de sleave van Zayn wel echt awesome vind en dat sommige van Harry zijn tattoo's ook nog wel ergens op slaan.
De pijltjes van Liam tja goed gevonden enzo maar had dan net als Harry een open ster gedaan, valt namelijk toch iets minder op.
Louis zijn tattoo's slaan niet echt ergens op, ookal vind ik het skate board poppetje wel leuk omdat ie lekker random is..
Wat ons weer brengt bij Niall, als hij al een tattoo heeft is ie erg goed verborgen, de enigste tattoo waar ik van op de hoogte ben die hij wou is een barcode met HUMAN erbij.
Wat mij nog best wel cool lijkt en het zal ook absoluut wel bij hem passen. Maakt hem misschien nog wel wat sexier!
Btw die MSG van Zayn vind ik opzich ook nog wel logies. MSG is een van de grootste concert hallen in de wereld (als het niet de grootste is) en als je daar staat en het uitverkocht is dan heb je het wel helemaal gemaakt (overigens was Niall de eerste Ier die daar op heeft getreden)
"if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."