• Ik heb echt miljoenen ideeën voor verhalen, mijn probleem is alleen dat ik snel de drang heb om er mee op te houden, daarom zoek ik iemand die samen met mij een story wil schrijven zodat ik wel doorga.

    Wat voor verhaal maakt me echt helemaal niks uit. Ik heb echt allemaal ideeën (zoals ik al gezegd had:Y)) maar daar kan nog veel aan veranderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil wel, als je mijn schrijfstijl wilt zien, ik heb momenteel een verhaal dus daar kan je naar kijken.
    Ik wil best schrijven over twilight, HP of THG en nog wat andere dingen die nogal onbekend zijn en jij dus waarschijnlijk niet kent. Ik sta ook open voor OP maar ik weet niet genoeg van 1D of JB om daar een story over te schrijven dus kijk maar of je het je leuk lijkt om met mij te schrijven.


    I have not failed, I found 10 000 ways that don't work - Thomas Edison

    Ik zou ook wel willen hoor.
    Ik xchrijf zelf OP en 1D,
    Twilight niet, omdat ik de films niet gezien heb helaas..
    Ik schrijf ook geen JB..

    Xx

    ik wil wel, onbekende personen, one direction twilight the hunger games teen wolf maar geen harry potter en en justin bieber. Laat maar iets weten ik wil graag meedoen!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil opzich wel, wel alleen maar over OP, THG, 1D en ik sta open voor iets anders. Anders wil ik wel met iemand boven me?(:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:34 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil ook wel, mocht je nog niemand gevonden hebben.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ik wil ook wel :P


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik wil ook wel, het is voor mij ook weer tijd om te gaan schrijven. Persoonlijk schrijf ik alleen over onbekende personen, en daarbinnen eigenlijk over alles (al heb ik wel een kleine voorkeur voor horror, thriller, fantasy en science fiction).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil ook wel :3 ik schrijf bijna alles behalve 1D+JB


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."