• Vandaag kwam ik er dus achter dat er een roddel over mijn vriendin en mij door de klas gaat, namelijk; dat we aan elkaar zitten (intiem) als we logeren. Opzich maakte het me niet uit dat dat door de klas gaat, ik kan namelijk veel mensen duidelijk maken dat het niet zo is (alhoewel mijn vriendin en ik wel een aantal keren met elkaar hebben gezoend, maar dat hoeft niet de hele klas te weten, en het is niet persé op een romantische manier, want zo voelen wij niets voor elkaar en zij heeft een vriendje).
    Het enige wat me hier dus heel erg dwars zat, was dat een meisje uit mijn klas waarmee ik goed bevriend ben het dus waarschijnlijk heeft doorverteld. Zo leer ik ook meer weer eens dat je niet iedereen kan vertrouwen, hoe goed je ook maar 'bevriend' met diegene bent.

    Er zit nog een veel langer verhaal aan, maar daar wil ik jullie niet meer vervelen, nieuwsgierigen mogen hier wel naar vragen maar ik denk toch niet dat het zo boeiend is. ;p


    There's power in the words you whisper.

    Lol, ik heb ook een keer of twee met een vriendin van mij gezoend voor de grap :') . Maar je weet ook weer niet zeker of dat meisje het heeft doorverteld, dus misschien dat je 't moet vragen aan haar, als het je echt heel erg dwars zit. Voor de rest moet je je er niet echt wat van aantrekken, zulke dingen waaien altijd snel over.


    The odds are néver in our favor.

    Niks van aan trekken, als het niet waar is dan is het niet waar.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Niks van aan trekken, als het niet waar is dan is het niet waar.(:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kyoshi schreef:
    Lol, ik heb ook een keer of twee met een vriendin van mij gezoend voor de grap :') . Maar je weet ook weer niet zeker of dat meisje het heeft doorverteld, dus misschien dat je 't moet vragen aan haar, als het je echt heel erg dwars zit. Voor de rest moet je je er niet echt wat van aantrekken, zulke dingen waaien altijd snel over.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Memoria schreef:
    Niks van aan trekken, als het niet waar is dan is het niet waar.(:


    26 - 02 - '16