• Onze studentenkring maakt kans om een cantus te winnen, maar daarvoor moeten we veel likes op Facebook binnenhalen. Het zou dus heel leuk zijn als jullie ons zouden willen helpen. Het enige wat je moet doen is de pagina liken. Er hangen verder geen andere applicaties aan vast. Het zou veel voor ons betekenen.

    Dus bij deze: LIKE Chemica naar de top! Hoe meer likes, hoe meer vaten RODENBACH we winnen, 100 likes = 1 vat!

    We kunnen jullie stem echt gebruiken.

    --> KLIK HIER OM CHEMICA TE HELPEN <--


    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 10:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Memoria schreef:
    Ik heb geen facebook, maar anders had ik het voor je geliked(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cantus...? :')
    Ik moet altijd nog maar eens op cursus. Ik snap soms geen sikkepit van de woorden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat is een cantus eigenlijk?


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Cantus...? :')
    Ik moet altijd nog maar eens op cursus. Ik snap soms geen sikkepit van de woorden.

    Drink- en zangfestijn. =D
    De cantor (leider) zegt welk liedje uit de codex je moet zingen met de groep. Dan zingt iedereen dat. En na het liedje zegt de cantor hoeveel je uit je glas moet drinken: ad fundum, zoveel vingers, een slok,... Traditioneel wordt dit gedaan met bier. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    *Like*


    From these ashes, I will rise

    Mijn zus had wat problemen met liken, maar dit is dus de pagina die je moet zien en moet liken (zie pijl)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Drink- en zangfestijn. =D
    De cantor (leider) zegt welk liedje uit de codex je moet zingen met de groep. Dan zingt iedereen dat. En na het liedje zegt de cantor hoeveel je uit je glas moet drinken: ad fundum, zoveel vingers, een slok,... Traditioneel wordt dit gedaan met bier. :Y)
    En de regels verschillen van kring tot kring. In principe moet de Praeses zelf zeggen welk lied er gezongen worden en zet de cantor in, maar bij ons wordt dat ook niet gedaan.
    Ik moet nodig eens de blauwe pagina's gaan lezen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?