• hellow, dus ik ben van plan om een verhaal te gaan schrijven, maar ik heb 2 ideeën. ik ga geen twee verhalen te gelijk schrijven, maar ik ga ze wel beide schrijven. nu heb ik jullie hulp nodig want ik heb nog rollen voor in het verhaal nodig en ik wou vragen of jullie kunnen helpen met welke ik als eerst moet schrijven. hieronder zet ik de mogelijke verhaal lijnen. ik wil ook vragen of jullie liever een Union J of One Direction verhaal hebben.



    I'm Broken (verhaal 1)
    Union J
    George shelley heeft op 9 jarige leeftijd zijn beide ouders verloren. Hij ziet maar een uitweg voor zijn verdriet. STILTE. 10 jaar later worden hij en zijn zusje geadopteerd. Alles gaat goed totdat zijn stiefbroers (Josh) vrienden langskomen. Kan hij zijn liefde en een van zijn grootste geheimen verbergen? En zal George ooit weer praten?


    One Direction
    Niall Horan heeft op 9 jarige leeftijd zijn beide ouders verloren. Hij ziet maar een uitweg voor zijn verdriet. STILTE. 10 jaar later worden hij en zijn zusje geadopteerd. Alles gaat goed totdat zijn stiefbroers ( vrienden langskomen. Kan hij zijn liefde en een van zijn grootste geheimen verbergen? En zal Niall ooit weer praten?

    We Can't Take This Any Further (verhaal 2)
    Union J
    George shelley, de populaire badboy. Altijd onder de blauwe plekken. Maar wie zegt dat het van vechten komt? En zou hij echt zo populair zijn als zijn geheim zou uitkomen?

    Jamie Hamblett. De gepeste nerd. Altijd onder de blauwe plekken. Puur omdat hij gepest wordt. Zal hij ooit voor zichzelf durven opkomen?

    Oude vrienden maar nu vijanden. Zal hum vriendschap ooit weer hetzelfde zijn? En zal hun liefde ooit verder bloeien dan vrienden?


    One Direction
    Niall Horan, de populaire badboy. Altijd onder de blauwe plekken. Maar wie zegt dat het van vechten komt? En zou hij echt zo populair zijn als zijn geheim zou uitkomen?

    Liam Payne. De gepeste nerd. Altijd onder de blauwe plekken. Puur omdat hij gepest wordt. Zal hij ooit voor zichzelf durven opkomen?

    Oude vrienden maar nu vijanden. Zal hum vriendschap ooit weer hetzelfde zijn? En zal hun liefde ooit verder bloeien dan vriendschap?




    dus dit zijn in het kort de verhaal beschrijvingen. er komt nog een trailer en cover maar die wil ik pas maken als ik weet welke story ik moet doen.
    dus als je graag het volgende zou willen invullen zou ik dat echt helemaal geweldig vinden :)


    I'm Broken
    Rollen Union J
    Zusje George (jonger dan 19)
    Vriendin Josh
    Vriendin Jaymi
    Beste vriendin/vriend (jouw keuze) JJ/Jamie

    Rollen One Direction
    Zusje Niall (jonger dan 19)
    Vriendin Zayn
    Vriendin Harry
    Vriendin Louis
    Beste vriendin/vriend (jouw keuze) Liam

    We Can't Take This Any Further
    Rollen Union J
    Beste vriendin George
    Zusje Jamie/JJ
    Vriendin Josh
    Vriendin Jaymi

    Rollen One Direction
    Beste vriendin Niall
    Zusje Liam
    Vriendin Harry
    Vriendin Louis
    Vriendin Zayn

    OMG sorry ik was helemaal vergeten dit erbij te doen:$

    Welk verhaal en welke band:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto+uitleg please):
    Persoonlijkheid:
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.):

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 11:03 ]


    the key to immortality is living a life worth remembering - JJ (Jamie) Hamblett

    Wat moeten we invullen? Ik wil best wel een rol invullen namelijk ;3


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Wat moeten we invullen? Ik wil best wel een rol invullen namelijk ;3


    Do what people say you can't.

    Welk verhaal en welke band: We Can't Take This Any Further
    Naam: Jayden "Jay-Lynn" Samira Payne
    Rol: Zusje Liam
    Leeftijd: 10
    Uiterlijk (foto+uitleg please):



    Jayden heeft lange, blonde haren en felblauwe ogen. Ze lijkt ouder vanwege haar uiterlijk, en lijkt niet veel op Liam, maar ergens zie je toch wel een stukje van haar broer. Haar huid is lichtgetint en goed verzorgt. Ze heeft perfect volle lippen waar ieder meisje van droomt, maar er zijn ook minpunten. Jayden heeft zo ook weer dingen waar ze mee gepest word, bijvoorbeeld haar neus of haar lichaam. Jayden heeft een goed gewicht voor een meisje van 10 jaar, maar is weer wat voller dan alle andere meisjes.
    Persoonlijkheid: Jayden is heel bescheiden en verlegen, ze heeft een sterkere band met Liam dan met haar ouders. Ook kan ze heel snel gekwetst zijn, en kan zichzelf niet verdedigen. Als ze uitgescholden wordt, wordt ze niet kwaad maar fluistert ze zichzelf toe dat de anderen erger zijn en alleen maar iemand zoeken om te pesten. Voor de rest is ze een vrolijk en opgewekt meisje.
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.): Ze heeft een felblauwe pen met witte krullen erop. Niemand weet wat dat voor haar betekent, maar ze is helemaal over de toeren als ze hem kwijt is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Welk verhaal en welke band: We can't take this any further, 1D
    Naam: Anouk Devaughn
    Rol: Vriendin Harry
    Leeftijd: Anouk is 17 jaar. Geboren op 17 maart
    Uiterlijk (foto+uitleg please):


    Anouk is een knap meisje. Ze is niet heel groot, 1 meter 65. Ze heeft een knap gezicht. Ze heeft een russische uitstraling. dit komt omdat haar oma russisch is. Ze heeft net boven haar wenkbrouwen een litteken zitten. Vroeger is ze een keer gevallen en is toen op glas beland. Haar lippen zijn vol en roze en haar tanden klein en recht. Anouks' ogen zijn bruin groenig en omlijst met een volle rand wimpers aangezet met wat mascara en eyelijner. Haar haren zijn kastanjebruin en vallen tot halverwege haar rug. Haar haar is gekruld en ze hoeft er dan ook niet heel veel aan te doen. Meestal heeft ze haar haar los, maar af en toe heeft ze een staart, knot of vlecht (of visgraatvlecht) in.
    Ze draagt niet veel make up, geen foundation omdat ze geloofd dat dat je huid verstikt en ze heeft ook niet veel te klagen over haar huid waarop geen puistje te bekennen is. Ze gebruikt alleen oogmake up en wat lippengloss, geen stift, daar heeft ze een hekel aan.
    Haar kleding is vaak als schattig te beschouwen; romantische jurkjes, vestjes, haarbandjes en strakke broeken. Heel vaak lichte topjes en shirtjes of truien. Je zal haar nooit betrappen op donkere kleren. Natuurlijk wel eens een donker shirtje maar ze zal nooit helemaal in het zwart gaan.
    Het liefst draagt ze hakken. Daar zweert ze bij. Ze voegen een aantal centimeter aan haar toch al niet zo lange lichaam toe en ze voelt zich hierdoor vrouwelijk. Ze kan er werkelijk alles op doen, rennen, springen, sprinten. Alsof ze leeft op die dingen. Natuurlijk heeft ze ook wel eens gympen of laarzen aan, maar grotendeels zul je haar betrappen op hakken.
    Mila Kunis
    Persoonlijkheid: Als eerste moet er gezegd worden dat ze een slimme meid is. Ze heeft net haar vwo diploma gehaald met alle bèta vakken, economie, frans en engels. Ze is dus niet dom. Anouk is een gezellige lieve meid die zich meestal van geen kwaad bewust is. Ze ziet altijd de goede kant in van mensen en is behoorlijk optimistisch wat af en toe haar valkuil is.
    Ze is wel heel erg spontaan, houdt van verassingen en een beetje gek doen hoort daar natuurlijk ook bij. Ze vertrouwd mensen snel, maar wat je wel moet weten is dat ze behoorlijk koppig is. zoals een rasechte nederlander is ze wel heel nuchter en normaal en denkt ook soms iets té veel na bij bepaalde dingen.
    Anouk is
    Anouk is ook enorm nieuwschierig, ze wil altijd alles, maar dan ook echt álles weten. En als ze iets niet mág weten dan gaat ze net zo lang door met zeuren totdat ze de waarheid uit iemand los krijgt. Dit kan echter ook in haar nadeel werken. Mensen beschouwen haar dan als een drammertje en koppig wat weer tegenstrijdig is aan haar lieve kant. Anouk is enorm loyaal en hardwerkend maar ze kan absoluut niet tegen feedback. als iemand haar verteld dat ze het beter anders kan doen. Wel is ze enorm eerlijk. Ze zal altijd iedereen de waarheid vertellen ook al is deze kwetsend. Ze kan er niet tegen om mensen voor schud te laten lopen of ze in onzekerheid te laten. Ze kan goed luisteren en mensen vertrouwen haar hierdoor snel.
    Anouk heeft ook overal een oplossing voor, tenminste dat dénkt ze. Maar ze bedoeld het altijd goed. Liz is enorm emotioneel en huilt dan ook heel erg vaak. Of het nou ligt aan haar ogen of aan haarzelf, ze huilt heel snel. Ook om anderen, mensen die dit niet gewend zijn kunnen hier van schrikken als ze haar lippen zien trillen en haar ogen zien glanzen. Hierdoor krijgt ze vaak haar zin.
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.): Anouk rookt niet. Ze kan er niet tegen en vind het dan ook stinken. Ze heeft een kleine tattoo op haar schouder van een ankertje, wat voor hoop staat. Ook heeft ze twee kleine ringen die ze van haar - inmiddels overleden- ouders heeft gehad...


    Miep



    Welk verhaal en welke band: I'm Broken, One Direction
    Naam: Aislyn Evelynn Moore
    Rol: Vriendin Zayn
    Leeftijd: Aislyn is volgens haar geboorteacte 19 jaar oud, maar ze maakt hier vaak 20 of 18 van, want dat vindt ze cooler. Ze is geboren in het jaar 1993 en jarig op 12 mei.
    Uiterlijk (foto+uitleg please): Aislyn is een knap meisje dat lang rood haar heeft dat ver over haar schouders hangt. Haar haren zijn dus heel erg lang. Dat rode heeft ze niet geverfd, maar dat is natuurlijk. Hierdoor is haar bijnaam soms ginger, maar dat vindt ze helemaal niet erg. Soms vindt ze het zelfs grappig. Ze is een meisje dat een vriendelijke lach heeft en haar lach is aanstekelijk. Haar tanden zijn netjes recht en qua uiterlijk is er eigenlijk niet veel op haar aan te merken. Alleen aan haar lengte misschien, omdat ze niet zo groot is met haar 1 meter 70. Ze heeft schoenmaat 38, dus niet zulke grote voeten en cupmaat B.
    Persoonlijkheid: Aislyn is een meisje dat getekend is door wat ze allemaal heeft meegemaakt. In haar jonge jaren is ze erg gepest door een jongen waar ze eigenlijk eerst verliefd op was. Dit brak haar hart en heeft haar jarenlang pijn gedaan, ook de jaren na het pesten. Toen ze op de middelbare school kwam gebeurde ditzelfde weer en alweer werd haar hart gebroken. Hierdoor durft ze jongens niet meer te benaderen om ze eventueel op een date te vragen. Ze is ook erg onzeker geworden van zichzelf en ze is zelfs een tijdje depressief geweest. Dit kwam doordat haar opa en oma, de enige die ze nog had (want de opa en oma van haar vaders kant waren al overleden), in een korte tijd na elkaar overleden. De doodsoorzaak van beiden is nog steeds niet bekend. Maar toen begon uiteindelijk toch de zon te schijnen in het leven van Aislyn. Ze ontmoette Zayn tijdens een van zijn concerten, aangezien zij een grote fan was en vaak heen ging, en was gelijk een mooie klik. De twee besloten contact te houden via mailen en daaruit bloeide een prachtige relatie op. Ondanks alle haat die Aislyn krijgt ze toch ongelooflijk gelukkig met Zayn, inmiddels al bijna een jaar. Verder is Aislyn een enorm lief en bescheiden meisje, altijd al geweest en zal ze ook blijven. Een bitch worden zal ze nooit, want ze vindt dat zoiets eigenlijk niet moet. Het leven is al moeilijk genoeg, vindt ze, dus waarom maken we het niet gezellig met z'n allen?
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.): Aislyn heeft jarenlang gerookt, waar ze een vervelend rokershoestje aan over heeft gehouden ze moet af en toe naar het ziekenhuis om haar longen te laten controleren. Ze heeft jaren geleden een armbandje gekregen wat wel degelijk een emotionele waarde heeft; ze kreeg het van haar oma die nu overleden is. Ook zijn haar ouders sinds kort uit elkaar, maar omdat ze niet wil kiezen bij wie ze gaat wonen is ze maar uit huis gegaan.


    26 - 02 - '16

    dank je voor deze rollen. ze zijn echt goed. ik ben nu bezig met de proloog van beide verhalen. ik weet nog niet of ik ze te gelijk ga schrijven of niet. dat licht eraan hoeveel tijd en inspiratie ik heb. ik ben wel van plan om vollgende week of die week daarop de eerste storie zowieso online te zetten, maar dat kunnen er dus ook 2 zijn. ik hoop dat er nog meer rollen komen, want dat zou wel makkelijker zijn voor mij om te schrijven dus als je nog een rol wilt invullen dan zou ik dat heel fijn vinden. ik denk dat ik trouwens beide verhalen One direction ga maken en ze ergens anders in Union J versie te schrijven


    the key to immortality is living a life worth remembering - JJ (Jamie) Hamblett

    Welk verhaal en welke band: We can't take this any further. 1D.
    Naam: Ruby Jaimy Fields
    Rol: vriendin Louis
    Leeftijd: Achttien, dertien mei.
    Uiterlijk (foto+uitleg please):
    Ruby heeft prachtig lichtbruin/donkerblonde haren waar ze regelmatig een kastanjebruine haarkleur door heen gooit. Enkele dagen geleden heeft ze haar haren tot onder haar schouder afgeknipt wat haar een andere, oudere uitstraling geeft. Ruby heeft opvallende parel groene ogen die haar volle lichtroze liepen in het niets doen verdwijnen. Ruby heeft snel een lichte blos op haar wangen die kan oplopen tot donkerrood. Met haar 1,68m heeft ze een normale lengte met een normaal postuur waar ze erg tevreden mee is. Veel make-up draagt Ruby niet omdat ze dat niet gewend is. Als ze echt haar best doet en zich charmant kleedt valt het make-up gebrek eigenlijk al niet meer op.
    Haar kledingstijl kun je omschrijven als basic met een eigenaardig tintje, ze kleurt alles op met opvallende en aparte elementen die ze zelf erg mooi vindt.



    Persoonlijkheid: Ruby heeft altijd een lach op haar gezicht, houd ervan om mensen aan het lachen te maken en ziet overal altijd iets positiefs in. Ruby is niet heel aanwezig (waarschijnlijk is dat ook waarom het zo goed klikt tussen haar een Louis) laat dat graag aan andere over. Ook al staat de niet in de spotlight, je merkt wel dat ze er is. Haar persoonlijkheid geeft je een warm een veilig gevoel wat mensen uit hun schulp laat kruipen. Ruby kan erg goed luisteren en geeft mensen graag goed bedoelde adviezen, haar naaste omgeving heeft al wel opgemerkt dat je deze beter niet kunt opvolgen of je situatie gaat van kwaad naar erger. Echter worden haar adviezen wel gewaardeerd, gewoon omdat ze weten dat Ruby er altijd voor hun is.
    Ruby speelt naast de steunpilaar en de opvrolijker niet echt een grote rol in haar vriendenkring, ze is er gewoon altijd het voelt vertrouwd. Mensen weten dat Ruby net zo goed een boek kan lezen of uren achterelkaar films kan kijken zonder dat ze iemand nodig heeft. Ze is erg zelfstandig maar heeft af en toe gewoon wat liefde en toewijding nodig en daar heeft ze Louis voor.
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.): Ruby heeft zelf nooit een echte verslaving gehad. Tenzij je chocolade als een verslaving ziet, dan moet ze bekennen. Het is niet dat Ruby nooit een sigaret heeft geprobeerd of overwogen heeft een tatoeage te nemen, ze vindt het alleen niet de moeite of het geld waard.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 23:33 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Welk verhaal en welke band: We can't take this any further. One Direction
    Naam:Lindsey Jones
    Rol:vriendin van zayn
    Leeftijd:net 18 geworden,jarig op 25 augustus
    Uiterlijk (foto+uitleg please):

    (miley cyrus maar wel met het lange bruina haar) Lindsey heeft mooie bruine licht krullende haren waarvan het onderste deel donkerder is dan het bovenste deel. Ze heeft mooie sprekende blauw/grijze ogen en mooie volle lippen . Ze houd heel erg van kleding haar stijl is een beetje meisjesachtig maar toch stoer, ook draagt ze make up maar alleen voor een natuurlijke look. Ze heeft een platte buik. En is ze klein 1,65 waar ze zich soms heel erg aan ergert. Ze is een vrolijk meisje haar motto is daarom: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Persoonlijkheid: Lindsey is een lief meisje met een grote mond. Ze krijgt veel aandacht van jongens maar alleen maar om haar uiterlijk, daarom is ze voorzichtig en opzoek naar een jongen die echt om haar geeft en van haar houd. Ze is heel zelfverzekerd en je kunt maar moeilijk hoogte van haar krijgen. Ze toont niet snel haar gevoelens want dat vind ze maar nutteloos. Ze is vaak heel vaak vrolijk. Ze kan druk wezen maar heeft ook haar stille momentjes bijvoorbeeld waneer ze weer eens ruzie met haar ouders heeft gehad. Ze is wat onvoorzichtig en ze wil nog wel eens dingen doen die onverantwoordelijk zijn waarbij ze nog wel eens in de problemen kan komen.
    Extra’s (bv. Roken,tattoo,sieraad met emotionele waarden, etc.): Lindsey rookt al weet ze het goed voor haar ouders verborgen te houden maar haar vrienden weten het wel. Haar ouders zijn heel streng daarom hebben ze vaak ruzie en loopt ze wel eens weg want ze woont nog thuis maar ze is opzoek naar een appartement. Ze heeft ook een navelpiercing en kan goed zingen ookal vind ze zelf van niet

    p.s wil je me even waarschuwen als de deze rol gaat gebruiken xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 4:30 ]