• Aangezien ik ziek op bed lig en nu even alleen ben heb ik zin om te lezen, ijn eerder heeft helaas niet de boeken die ik er op wil hebben,
    Dus heb of ke ideeën story dump het.

    Ik lees niet jb, th en voetbal.
    Dump de rest maar gewoon hier, ik kijk bij alles.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet of je van fantasyverhalen houdt? Anders is deze misschien wel wat: De sleutel naar Neverland


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Misschien is mijn verhaal wel wat voor je?



    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me


    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb
    » Trailer


    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Ben begonnen met mijn eerste verhaal, zou het echt tof vinden als je er even naar kijkt :)

    http://www.quizlet.nl/stories/101522/zayn-voor-altijd-in-mijn-hart/

    xoxo



    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.



    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side





    An impossible love ~One Direction~

    You know I'll be
    Your life.
    Your voice.
    Your reason to be.
    My love.
    My heart is breathing for this.
    Moment in time I'll find the words to say.
    Before you leave me today.


    ~Mila en Roos beste vriendinnen
    ~one direction bestaat niet
    ~lange afstand liefde

    By; Pareltje
    Dit verhaal is van een vriendin van mij en het is echt geweldig en verdient meer abo's!


    Don't find love, let love find you. <3

    Lees Alsjeblieft Mijn Verhaal!!

    http://www.quizlet.nl/stories/101685/maras-tranen/

    One Direction komt er in voor!!

    Alvast bedankt:)
    xoxo

    Arriane's Story || Fallen



    An angel will fall
    Deep in time.
    And born again
    And again
    And again..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.

    The Winter Soldier



    Jade Slatherine : Don't be afraid to do some mistakes, cuz sometimes you must roll the dice

    Jade Slahterine, ooit een huurling geweest in Pakistan, Jeruzalem, Caïro,.. moet nu de wereld redden samen S.H.I.E.L.D.
    om de daden uit haar rode boekje te gommen en de wereld te redden van de bommen.



    ~ compleet nieuw verhaal ( geen vervolg)
    ~ muziek gebasseerd op film en hedendaagse muziek
    ~ kan engelse woorden bevatten
    ~ leeftijd is 16 +
    ~ genere : humor, romantiek, actie
    ~ verhaal is in IK verhaal geschreven
    ~ neem abo want IK WAARSCHUW NIET


    http://www.quizlet.nl/stories/101746/the-winter-soldier/

    @vimpirecords


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Reflections | destruction • Zayn J. Malik

    ‘When destiny calls you, you don't hang up that easily.’



    ‘Your eyes are like mirrors. Perfectly blank. I want to know what's inside of them, but all I see is the reflected world.’

    Song
    • 1O - 11 - 12


    x

    Breaking Love || Harry Styles



    Do you still love me?
    Ofcourse I still love you!
    Are you sure?
    How can you even doubt about that.
    It's better if we break up.
    No...please don't say that.
    I'm sorry...


    *Deliamy
    *Leya Russo
    *One Direction
    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *Misschien 16+
    *Start 1-12-2012


    Be yourself, everyone else is already taken.

    http://www.quizlet.nl/stories/101251/little-things--niall-horan/


    You were born original, don't die as a copy.

    Silence before the Storm || HG || Cliffhanger & Lacrosse
    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 seperate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol


    Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny. I used to agree with him all my life. We write our own story, that’s what I thought. But after all that happened, I must say that I think I’ve changed my mind. Because if I’d really had a say in this, I sure would’ve chosen differently.
    District 2 - District 12 Hate-Lovestory.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames
    *Volledig Nederlands geschreven
    *Link in plaatje
    *Geschreven door Prologue en Boobearlover


    Every villain is a hero in his own mind.