• In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...



    Rollen:
    Louise Roe gespeeld door Chat

    Meisjes: (Onbeperkt)
    Destiny Carmen Montez gespeeld door Slender
    Chloë Lana Adams gespeeld door AgentP
    [Gereserveerd door Elegant]

    Crushes: (Onbeperkt)
    Alexander 'Alex' Casper Grey gespeeld door BlueHope
    Logan Jay Miller gespeeld door wolffire

    De regels:
    - Max twee personages per account.
    - Geen perfecte personages, niemand is perfect
    - Minstens 4-8 regels
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik open de topics (Hierin kan altijd nog geregeld worden of ik hier nog een persoon voor aanstel)
    - Als je om wat voor reden dan ook niet meer mee wilt doen: Meld dit alsjeblieft! (het zij in het rollen topic het zij in het andere topic)



    Rollentopic

    Begin voor de meisjes: Mailtje sturen naar Louise Roe.
    Begin voor de crushes: Gewoon dagelijks leven -> Misschien elkaar tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    (Mijn topics, moeten we trouwens niet weten wie verliefd is op wie?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dat mogen de spelers die de meisjes spelen overleggen met wie de crushes spelen, vervolgens mag je dat melden aan mij, maar je mag het ook vermelden terwijl de rpg loopt en dat ik er in de loop van de rpg achter kom. Want in het programma weet Louise Roe ook pas halverwege op wie het meisje verliefd is]


    26 - 02 - '16

    (mt, een vraag, doen de jongens mee in het programma of komen de meisjes de jongens per ongeluk tegen?)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 13:21 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [De meisjes komen de jongens 'per ongeluk tegen'. De meisjes gaan de jongens bespieden en komen er zo een beetje achter wat ze leuk vinden aan een meisje.]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 13:35 ]


    26 - 02 - '16

    [oke, ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik met Logan naartoe kan...]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [begin maar ergens]


    26 - 02 - '16

    Logan Jay Miller
    Ik loop samen met Matt door de winkelstraat van Amsterdam, op zoek naar wat kleding voor de tour die we over een maand met Full Moon gaan maken. We lopen de een na de andere winkel in, en weer uit omdat het niks is. Ik irriteer me dood aan het feit dat er een paar meiden ons achtervolgd, en de hele tijd wil dat we gaan zingen. Ik draai me om. 'Oke, een stukje, maar daar blijft het bij,' Zeg ik, en ze beginnen te zingen. 'Let me love you,' fluister ik naar Matt, en hij begint op een prullenbak te trommelen. 'I'ts okay that yah love me, but do you really know...' Begin ik, en ik zing het refrein. Als we klaar zijn loop ik door, en ze blijven staan. Er zijn meiden die het hebben opgenomen en die zitten nu het op twitter of Facebook, of youtube te zetten, dat boeit me niet.

    Eenmaal thuis gooi ik mijn tas in een hoek en haal het shirt dat ik gekocht heb eruit, om het in de wasmand te gooien. Daarna loop ik naar Rileys kooi om hem daarin te zetten. 'Zo maatje, ga jij maar lekker knabbelen,' Zeg ik, en ik aai hem nog even. Dan laat ik mezelf op de bank zakken en pak de afstandsbediening van de TV, vandaag wordt er niks meer gedaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Lol, alleen de crushes zijn online ^_^


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dat bespieden kwam eigenlijk later voor, maar ja, dit kan ook wel]


    26 - 02 - '16

    [dit was niet bespieden, hij is gewoon beroemd -_-]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Oh, my fault ]


    26 - 02 - '16

    Louise Roe
    Ik werd wakker door de wekker die mij in zijn eigen taal toeschreeuwde dat ik maar eens mijn bed uit moest komen. Ik mompelde een verwensing naar de wekker en zette hem uit. Wat een schreeuwlelijk. Ik trok wat mooie kleding aan, fatsoeneerde mijn haar, deed mijn make-up en ging op weg richting de studio waar ik onmiddellijk checkte of er al een bericht was geweest van een meisje dat niet wist hoe ze haar crush moest vragen. Nope. Er was nog niets binnengekomen. Dat was nog even wachten I guess. Ik pakte een kopje thee en dronk dat rustig op terwijl ik naar het scherm staarde, wachtend op een e-mailtje.


    26 - 02 - '16

    [iemand die met Logan wilt praten of tegenkomen?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ik hou van Logan Miller!!!! De echte dan hé...)

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Met een zucht leunde ik tegen de toonbank. De baker, de beste plaats voor een parttime job. Ik vond het erg leuk om te doen. Ik was eigenlijk gevraagd voor Mike's verjaardag, maar had besloten op mijn zusje te passen. Hij was net langs gekomen om te vragen wat er aan de hand was. Ik was verbaasd gewest ovr het feit dat hij al wakker was, maar had er niets over gezegd. Een oude vrouw kwam binnen die een brood wilde. Ze had het op haar hand geschreven, maar kon het niet lezen. Ik glimlachte. Elke week stond ze hier en elke week was ze vergeten wat ze moest hebben. dus nu wist ik het. Toen de vrouw betaald had ging ze weer weg. Ik leunde automatisch weer tegen de toonbank en begon een spelletje te spelen op mijn mobiel. Dat was tenminste nog een beetje interessant. Het werd pas over zo een twee uur echt druk. Gek genoeg leek er echt een patroon te zijn. Ik kijk op als k het bekende bliepje hoor. De croissants waren klaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb een aantal mensen, die een rol gemaakt hebben, een berichtje gestuurd dat de rpg is begonnen]
    Ik ga er misschien ook nog wat rollen bij maken: gewoon random mensen en vrienden van crushes of meiden.


    26 - 02 - '16