• ~Zeiktopic~

    Vandaag ging ik naar de tandarts en die wilde mijn verstandskies eruit halen. Ik vertrouw mijn tandarts echt, hij heeft engelen geduld maar hij mocht hem er niet uit halen. Ik had mij al sinds gisteren er druk over lopen maken. Ik begrijp dat sommige zich misschien af vragen waarom. Hij heeft al een keer eerder bij mij een kies getrokken (met verdoving) maar ik kon precies voelen wat hij deed en de kies ging er niet meteen uit. Dit was alles behalve een prettige ervaring, sowieso is een tand of kies trekken geen fijne ervaring lijkt mij.

    Hij heeft hem er niet uit gehaald maar heeft heel erg zijn best om mij over te halen om het wel te laten doen. Maar ik was en ben gewoon heel erg bang. En aangezien ik mij zo druk had zitten maken, hielp het ook niet echt dat hij meteen vertelde wat hij ging doen en dat hij mijn verstandskies eruit zou halen. Ik had meteen zoiets van, dat ga je echt niet doen.

    Maar nu voel ik mij naar en schuldig aangezien mijn ouders ervan uit gingen dat ik mijn verstandskies zou laten trekken. Ik sta echter nog steeds achter mijn beslissing, het zou niet goed voor mij zijn geweest om mijn verstandskies te laten trekken terwijl ik zo gespannen en bang was/ben.

    Ik moest het even kwijt.


    Physics is awesome

    Ik snap het wel, zoiets laten doen is absoluut niet aangenaam. Maar misschien kun je toch best een nieuwe afspraak maken en het nog eens proberen. Uiteindelijk ga je je toch opgelucht voelen als het gebeurd is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik denk eigenlijk dat je het beter gewoon had kunnen laten doen, nu zul je vroeg of laat nog een keer moeten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je verdoving niet werkt moet je dat melden, dat verdoven ze hem weer. Moest bij mij ook. En ik voelde ook dat ze bezig waren met mijn verstandskies en mijne ging er ook niet meteen uit. Het gaat niet zo makkelijk hoor :')


    -

    Ik begrijp dat je doodsbang was (zou ik ook zijn) maar ze trekken die verstandskies er niet zomaar uit. Hij zal er toch echt een keer uitmoeten en uitstellen maakt het alleen maar erger. Dan word je steeds banger.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik begrijp dat je doodsbang was (zou ik ook zijn) maar ze trekken die verstandskies er niet zomaar uit. Hij zal er toch echt een keer uitmoeten en uitstellen maakt het alleen maar erger. Dan word je steeds banger.


    De tandarts zegt dat hij door ervaring weet dat een verstandskies voor ellende kan zorgen. Maar aangezien hij het woord kan gebruikt, kan het ook zijn dat er geen ellende van komt.


    Physics is awesome

    Balance schreef:
    Als je verdoving niet werkt moet je dat melden, dat verdoven ze hem weer. Moest bij mij ook. En ik voelde ook dat ze bezig waren met mijn verstandskies en mijne ging er ook niet meteen uit. Het gaat niet zo makkelijk hoor :')


    Bij mijn andere kies kreeg ik maar een prik en bij mijn verstandkies wilde hij mij twee prikken geven om te verdoven. Hij zei wel dat mijn verstandskies nu nog niet zo heel goed vast zit maar ik was gewoon bang en ik had echt zoiets van wat je ook vertelt, die verstandskies gaat er niet uit. Volgens mij was hij ook wel een beetje boos maar hij zei dat ik zelf mocht beslissen dus ja.


    Physics is awesome

    Oh, je hebt het uitgesteld, maar het zal moeten...
    Het was beter gedaan, maar veel succes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Insurgent schreef:
    Ik begrijp dat je doodsbang was (zou ik ook zijn) maar ze trekken die verstandskies er niet zomaar uit. Hij zal er toch echt een keer uitmoeten en uitstellen maakt het alleen maar erger. Dan word je steeds banger.


    Dat weet ik wel, dat ik waarschijnlijk banger word maar ik zag in gedachten al voor mij dat hij met die naald in mijn mond zou gaan (ik hou altijd mijn ogen open als de tandarts iets gaat doen, mijn moeder doet haar ogen altijd dicht) en dan de verdoving ging werken. Dat idee alleen al zorgde ervoor dat ik bijna flipte.


    Physics is awesome

    Cresseyde schreef:
    Oh, je hebt het uitgesteld, maar het zal moeten...
    Het was beter gedaan, maar veel succes!


    Het moet in principe niet maar volgens de tandarts is het verstandiger om het wel te doen. Omdat de kans groot is dat die verstandkies voor ellende kan gaan zorgen.


    Physics is awesome