• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Bye! :3 Ik moet na kwart voor 2 nablijven.. dus ik weet niet wanneer ik thuis ben.. }

Don't be like the rest of them, darling

WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Waarom misbruikte je me?' Vroeg ze vervolgens en ik bleef gewoon naar het water kijken zonder te andwoorden, zou ze zich hetzelfde afvragen als ze zich alles had herinnerd? Of wist ze toen de reden al? Maar aangezien ik zelf het andwoord niet eens wist was het moeilijk andwoorden.

Leslie Day
    Hij kijkt ook naar het water maar antwoordt niet. Juist wat ik zo graag zou willen. Nu heb ik het gevoel dat hij het zomaar deed. 'Betekent je zwijgen dat je het zonder reden deed? Dan hoor ik nog liever dat ik zo knap voor je was dat je me daarom wilde neuken.' Ik slik een keer en kijk dan met een gepijnigde blik naar hem. 'Ik wil gewoon weten waarom Nick. Misschien dat ik me dan weer dingen herinner. Dat ik het allemaal weer weet.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Dat heeft niets te maken met je geheugen en wat je je wel of niet herinnerd aangezien ik er bijna zeker van ben dat de oude jij het ook niet weet of wist.' Zeg ik zonder andwoord te geven op haar vraag.

Leslie Day
    'Laat maar zitten, als het aan de hele wereld ligt krijg ik volgens mij nooit mijn geheugen terug,' zeg ik dan somber terwijl ik voor me uit staar over het water met mijn kin op mijn armen die steunen op mijn knieën. Ik wil gewoon weten waarom ik het was. En niet iemand anders. Of het willekeurig was. 'Hoe lang geleden is het, een jaar? Twee jaar?' vraag ik hem dan.

Nick
    'Leslie, je bent een Demon. In jouw geval praat je over 100 of 200 jaar. En waarschijnlijk was het rond de 150 jaar geleden' Andwoord ik, 'Je word niet ouder' Help ik haar herinneren.

Leslie Day
    Ik word weer eens met stomheid geslagen als hij zegt dat hij over 100 of 200 jaar praat. 'Je maakt zeker geen grapje?' vraag ik hem dan en kijk even naar Nick. 'En ik weet gewoon niet wat er allemaal bij hoort, bij het demon zijn. Ik weet gewoon helemaal niets meer.' Een brok vormt zich in mijn keel. Niet weer gaan huilen.

Ik wil deze :c Nu in de aanbieding voor 116 euro.. Normaal 283

Nick
    'Nee' Andwoord ik als ze vraagt of ik een grapje maak. 'Voornamelijk de coole dingen, vliegen, niet ouder worden en andere krachten' Andwoord ik simpelweg. 'Ik weet zeker dat het wel weer terugkomt Leslie.'

Leslie Day
    'Het vliegen heb ik meegemaakt, ik geloofde Jake niet in eerste instantie over het hele demon zijn,' geef ik dan toe. 'Dus toen toonde hij me zijn vleugels. En ging met me vliegen. En toen ik het probeerde sloeg ik mijn vleugels uit waardoor heel mijn shirtje scheurde.' Hij zegt dat hij zeker weet dat het wel terug komt. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik ben gewoon zo bang dat het niet meer terug komt Nick. Alles niet.'

Nick
    'Hmm.. De vorige keer heb ik je geleerd je krachten te gebruiken en je vleugels uit te slaan' Zeg ik en heb er direct spijt van dat ik dat heb gezecht.
    'Komt het wel.' Zeg ik niet van mening veranderdend, 'Je hebt je hooft hard gestoten, je hooft is gewoon in de war door de klap. Na een tijdje is alles wel weer terug'

Leslie Day
    'Je wilt het me zeker niet nog een keer leren?' vraag ik zachtjes als hij gezegd heeft dat hij het de vorige keer aan mij geleerd heeft. 'Kan ik best begrijpen als je het niet wilt hoor.' Ik haal simpel mijn schouders op. Dan zegt hij dat ik mijn hoofd hard gestoten heb, dat ik in de war ben. 'Als je in de war bent komt dat doordat je niet meer weet wat je moet denken. Maar dan denk je allerlei dingen door elkaar. Ik denk aan niets, want dat is wat ik nog weet.'

Nick
    'Jawel, dat wil ik wel' Andwoord ik, dan had ik tenminste ook iets te doen aangezien ik nu helemaal niets kon doen en niet eens wist wat ik moest zeggen. 'Het komt wel terug' Zeg ik zelfverzekerd.

Leslie Day
    'Wanneer?' vraag ik hem dan en richt mijn hoofd even op en kijk hem aan. 'En het hoeft niet als je het niet wilt hoor, dat mag je best eerlijk zeggen.' En daarna leg ik mijn hoofd weer neer. 'Waarom ben je er zo zelfverzekerd over? Ieder mens is anders.'

Nick
    'Wanneer jij wilt' Andwoord ik simpelweg, 'Ik ben eerlijk, en daarbij verder heb ik nou ook niet bepaalt iets te doen' Mompel ik sarcastisch.
    'Jij bent geen mens' andwoord ik simpelweg.

Leslie Day
    Hij antwoordt wanneer ik wil en ik glimlach dan. 'Nu? Hier lijkt me een mooie plek om het te doen.' Dan zegt hij dat ik geen mens ben. 'Waarom heb je niet iets anders te doen? En ja oke, ik ben geen mens. Maar alsof het bij demonen niet kan?'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik vond het regenbooghaar wel leuk...' zeg ik aarzelend. 'Wat wil jij?' Als hij normaal haar wil laat ik het wel bruin kleuren zodat de overgang van regenboog naar echt haarkleur niet opvalt.

Axton
    "Ik vond het regenboog haar ook leuk." glimlachte ik, terwijl mijn armen nog steeds om haar heen lagen.
    "Maar je moet doen wat jij wilt..."

“To live will be an awfully big adventure.”