• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    'Nee.' mompel ik zachtjes en kijk weer naar de weg. Ik sla in richting het centrum en kijk om me heen dan om een parkeerplaats te zoeken. 'Ik weet niet of ik zo'n zin heb om te gaan.' lieg ik dan. Nog maar goed dat ik een goede leugenaar ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik denk even na. Het eiland is echt prachtig maar ook iets moeilijk bereikbaar. 'Hm de flat, ik hou echt van het eiland maar het is nu niet echt handig.' zeg ik en bijt zachtjes op mijn lip. Ik doe dan de achterdeur van de auto open en maak de maxicosi vast aan de stoel doormiddel van de gordel. Ik pak dan zijn hand weer vast.


    [onderaan beland]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Eigenlijk was ik er haar dankbaar voor. Ik wou nu niet op een eiland gaan wonen dat vernoemd was naar mijn moeder. Ik verdiende het niet om haar heiligdom te betreden.
    "Das perfect." glimlachte ik, kneep even in haar hand en liet het toen los om naar de andere kant van de wagen te lopen en de andere maxi-cosi daar vast te zetten. Ik stond op, liep even naar haar toe om mijn lippen op de hare te drukken en glimlachte toen.
    "Heb je een precies idee waar je heen wilt?" vroeg ik dan zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle Fox
    Hij zegt dat hij niet weet of hij wel zo'n zin heeft en ik knik en een 'o' verlaat mijn mond. Ik kijk ook naar de weg. Dus hij gaat me niet meevragen? Ach ja, anders heb ik echt nog jongens die me mee hebben gevraagd. 'Je kan daar parkeren,' zeg ik dan en wijs naar een plekje dat ik zie aan het einde van de straat. Demonen hebben betere zintuigen, dus ik kan verder kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Nee volgens mij heeft elke stad dezelfde winkels.' zeg ik dan zachtjes terug en druk weer mijn lippen op de zijne voor een iets langere kus. 'Dus waar wil je naartoe rijden?' vraag ik hem en strijk even met mijn vingertoppen over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Hamelton
    Ik knik en parkeer. ik weet niet of ik kan wachten tot vanavond. Het liefst doe ik het nu maar het is nog maar middag. Wat moeten we de hele namiddag dan doen. 'Anders kunnen we achter je jurk zoeken, als je zin hebt. Ik vind jurken keuren niet zo erg.' grinnik ik dan zachtjes. Dat is pas een idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij parkeert en ik stap dan uit. 'Hm, wat een toeval, ik vind jurken passen niet erg,' zeg ik dan met een grinnik en wacht totdat Drew de auto heeft gesloten. 'Maar bedoel je voor het gala of gewoon? Want dan zijn het toch wel verschillende soorten jurkjes waar ik naar moet zoeken.' En ik loop naar hem toe en druk dan een kus op zijn lippen omdat ik er zin in heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte naar haar. Plots besefte ik me dat ik me al een tijd niet meer geschoren had, dus waarschijnlijk wat stoppels had.
    "Dan gaan we meteen naar de stad waar mijn flatje ligt. Dan zijn we daar al vlakbij." glimlachte ik weer en drukte mijn lippen opnieuw op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    'Allebei?' stel ik glimlachend voor en sluit de auto. Ik pak haar hand vast en trek haar zachtjes mee naar de winkelstraat. 'Oke welke winkel ma'am?' lach ik zachtjes en kijk haar grijnzend aan.

    Alexi
    Ik kus hem even zachtjes terug. 'Oke is goed.' prevel ik tegen zijn lippen aan en druk nog een kusje op de zijne voor ik in de auto stap en mijn gordel om doe. Ik kijk even naar achteren en grinnik als ik zie dat ze weer in slaap gevallen zijn. 'Slaapkopjes.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik lach zachtjes als hij allebei voorstelt en ik knik dan. Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee. Ik loop naast hem en hij vraagt welke winkel en noemt me ma'am en ik moet lachen als hij grijnst. 'Random winkel,' zeg ik dan en trek hem dan ineens mee een winkel in zonder überhaupt naar de etalage te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik liep naar de bestuurderskant van de wagen en stapte ook in. Ik deed mijn gordel om en grinnikte.
    "Ja, dat zullen ze van mij hebben." grijnsde ik en drukte nog een kus op haar wang, waarna ik het contact om draaide en voorzichtig weg reed. Ik ging in een normaal tempo de baan op en zakte ontspannen onderuit.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ze trekt me plots een winkel in. Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Een winkel voor zwangere vrouwen? Foutje zeker? Ik laat me op mijn knieën vallen. 'Oh my... Mich hoever ben je al.' zeg ik en kijk haar nep-geschrokken aan.

    Alexi
    Ik laat mijn hoofd tegen het raam leunen en mijn hand wrijft zachtjes over de nieuwe wondjes op mijn arm. Ik kijk naar buiten en denk weer na. Denken is niet goed voor me blijkbaar want dan word ik negatief.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol. Ik dacht precies aan eenzelfde winkel x)]

    Mich
    'Ik zei toch dat we het met condoom hadden moeten doen! Je kan me nou niet laten zitten hoor,' zeg ik dan gekwetst tegen Drew. Gewoon toneel. Maar ik weet dat ik het kan, ik lieg al zo vaak tegen jongens. Dan raak je er geoefend in. En ik bijt dan op mijn lip alsof ik verdrietig ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik weet dat ze toneel speelt want we hadden het altijd met gedaan. 'Nooit Mich, ik zou je nooit laten zitten, zeker niet als je zwanger bent.' Ik leg mijn handen op haar buik en ik hoor een Aaawh. Blijkbaar hadden we een publiekje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte, terwijl ik gewoon verder reed. Na een tijd zette ik zacht wat muziek op.
    "My life is brilliant.

    My life is brilliant.
    My love is pure.
    I saw an angel.
    Of that I'm sure." begon ik te zingen en keek naar haar. Haar uitnodigend mee te zingen, met een speelse glimlach om mijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”