• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Axton weet lang niet alles over mij, Zelfs Maddie kent me niet zo goed als ze denkt. Ik kijk aarzelend naar het ijzeren mesje tussen mijn vingers. Ik had mezelf belooft om het nooit, maar dan ook nooit meer te doen. Maar de drang is te groot nu alles terug komt. Ik kijk naar de gesloten deur en druk het mesje dan in mijn arm.

    [Jep alle soorten drama komen voor in Nightschool xd van geheugenverlies tot snijden]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hallloooo Nala nummer 2 :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hahahaha, maar dat was met een kapotte cd, niet helemaal hetzelfde xD
    een kapotte cd snijdt veel minder en moet je dus echt veel harder op gaan drukken. :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moet douche
    tot later}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nogsteeds' Verbeter ik mezelf en kijk vervolgens naar het water en dan werp ik een blik op haar,
    'Nee, voor zover ik weet in iedergeval niet.' Andwoord ik.. Mischien dat ik het wel aan haar had willen laten zien maar ik kreeg de kans niet bepaalt en daarbij zou ik niet weten waarom.

    {Wow.. Ik krijg gewoon rillingen van dat liedje...}


    Don't be like the rest of them, darling

    [douche$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Axton weet lang niet alles over mij, Zelfs Maddie kent me niet zo goed als ze denkt. Ik kijk aarzelend naar het ijzeren mesje tussen mijn vingers. Ik had mezelf belooft om het nooit, maar dan ook nooit meer te doen. Maar de drang is te groot nu alles terug komt. Ik kijk naar de gesloten deur en druk het mesje dan in mijn arm.

    [Jep alle soorten drama komen voor in Nightschool xd van geheugenverlies tot snijden]


    [terug xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op vanachter de piano en liep het podium af.
    Ik liep door de zaal en keek om me heen om Alexi te vinden. Ik keek links en rechts, maar zag nergens iemand zitten.
    "Alexi?" vroeg ik nog voor de zekerheid, maar toen er geen reactie kwam, liep ik snel de deur uit. Met een bezorgde rimpel op mijn voorhoofd liep ik terug richting de kamer. Misschien was Mayra of Tyler gewoon beginnen huilen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik doe het nog een stuk of 3 keer en kijk dan naar het opwellende bloed. Bijna gehypnotiseerd. Ik laat mijn hoofd tegen de koude muur aanleunen en laat de tranen gewoon over mijn wangen stromen. Ik kijk naar het mesje. Misschien nog 1 keer? Ik denk er niet overna en druk het nog eens in mijn huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik open de deur en loop bezorgd naar binnen. Ik wou al glimlachen toen ik haar zag, maar zag dan wat ze aan het doen was.
    "Alexi!" riep ik schril en liep meteen op haar af. Ik neem het mesje af en duw het ver van ons af, waarna ik haar in mijn armen neem.
    "Wat... Waarom, schat? Dit is toch geen oplossing? Doe dat nooit meer, dat moet je me beloven." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schrik als Axton de kamer inkomt maar ik kan het mesje en mijn arm niet optijd verstoppen. Hij neemt me in zijn armen en mompelt dingen. Ik zwijg en laat de tranen gewoon stromen, ik kan ze toch niet tegenhouden, daar is het te laat voor. En ik kan niets beloven, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik neem haar op, ga op bed zitten en trek haar op mijn schoot.
    "Dat is geen oplossing, schat, echt waar niet." mompelde ik zacht. "Ik weet dat het nu wel even beter voelt, maar achteraf maakt het alles alleen maar erger." fluisterde ik. Ik had het zelf nooit gedaan, maar het was wel te vergelijken met drugs nemen om dingen te vergeten.
    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik snik zachtjes en kijk dan schuldig naar zijn shirt waar nu mascara vlekken op zitten. 'Ik heb nu alweer een shirt van je verpest.' zucht ik zachtjes en wrijf mijn tranen weg. Zeker weten staan er nu zwarte vegen op mijn gezicht. En het klopt niet wat hij zegt. Het maakt het niet erger, het doet me vergeten, erger dan nu kan het niet worden. Nou eigenlijk wel als ik Axton en de kinderen kwijt zou geraken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat maakt niet uit, ik laat toch gewoon een nieuwe verschijnen." mompelde ik glimlachend.
    "En laat me nu die arm even zien." zei ik zacht en nam haar arm vast. "Hmm, zijn de wonden diep, denk je?" ik zag het niet goed door het bloed, maar wachtte even tot zij er wat van zei.


    “To live will be an awfully big adventure.”