• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik zie er verschrikkelijk uit in deze jurk en Drew is het met me eens, alleen zegt hij het liever. 'Ik ga inderdaad maar gauw de volgende passen,' zeg ik met een lachje en trek deze dan uit en vervolg snel naar het tweede jurkje en trek die aan en stap dan het pashokje uit om het te laten zien aan Drew.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Kijk deze is beter.' zucht ik glimlachend en bekijk de jurk even aandachtig. Ik voel even aan de stof en kijk haar aan.
    'Wat denk jij?' vraag ik haar dan. Haar mening is belangrijker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik denk even na en glimlach dan. 'We kunnen zelf pizza maken? Dan houden we een filmavond of zo.' We komen al snel bij de supermarkt en ik pak een mandje. Ik loop naar binnen met hem aan mijn zij.

    Axton
    "Dat klinkt goed." grijnsde ik. "Twee huizen naast de flat is er toch een videotheek. Daarom dat ik er eigenlijk zo goed als geen liggen heb in de flat, ik kan er gemakkelijker een gaan huren. En daar heb je meer keus." glimlachte ik, terwijl ik haar weer volgde. Ik keek even in de maxi-cosi's, maar zag dat ze nog allebei sliepen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik en begin het eten te verzamelen. Hesp, tomatenpuree, kaas, tomaat, ... ik pak dan een zak chips of 2, cola en drank. Ik leg het allemaal in het mandje en kijk hem aan. 'Nog iets anders?' Ik bijt zachtjes op mijn lip omdat ik niet weet wat er allemaal nodig is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Gewoon wat fruit en zo misschien? En al een kleine voorraad voor deze week?" stelde ik voor. "Oh, wat pampers zouden misschien ook handig zijn. Want daar had ik niet op gerekend toen ik mijn kleine voorraad insloeg." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en pak wat appels, bananen, ananas, ... dan pak ik met rode kaken ook wat condooms om toch die eerste regel niet de breken. Ik pak dan nog andere spullen voor macaroni.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik volgde haar door de winkel heen en grijnsde bij haar rode wangen als ze de condooms pakte. Ah, ik stak vreemd in elkaar. Als mensen zeiden dat ik schattig was, ging ik meteen blozend in de tegenaanval, maar ik had er geen probleem mee condooms te kopen. So what, that's me!
    Alexi wist ongeveer hoe ik dacht en kon er blijkbaar mee leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Jaimes had je uberhaupt wel gereageerd met John hahah ? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    'Niet lachen, voor meisjes is dat genant!' zeg ik zachtjes en geef hem zachtjes een tik tegen zijn hoofd. Ik loop dan naar de kassa en wacht geduldig tot ze alles ingescant heeft. Dan betaal ik en pak de zakken ook. 'Nu moet jij de weg wijzen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte toen ze me een tik tegen mijn hoof gaf en volgde haar grijnzend verder naar de kassa.
    "Ok." glimlachte ik dan en begin rustig terug te lopen in de richting van de auto. Het flatje was nog geen 2 huizen verderop. Ik deed de deur open, met magie, aangezien ik mijn handen vol had en liet haar binnen.
    "Het is helemaal boven." glimlachte ik. "Er zijn eigenlijk maar 3 verdiepingen en per verdieping een flat." het waren eigenlijk een soort luxeflatjes.
    Ik liep met haar de trappen op, opende de deur weer met magie en stapte binnen. We kwamen meteen in de woonkamer uit.
    "Het schermachtige ding dat je ziet werkt een beetje zoals in de bioscoop. Films en zo worden erop geprojecteerd. Een soort enorme tv dus."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Mijn mond valt open en ik draai me snel om op de zakken in een zetel te zetten. 'Ik kijk dus echt geen horrorfilm op dat scherm.' zeg ik zachtjes en huiver. Een horror is al eng als het op een klein scherm speelt laat staan op zoiets. 'Of ik maak je gillend wakker.' voeg ik eraan toe en kijk even om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik lachte. "Dan kijken we toch gewoon iets anders?" stelde ik glimlachend voor. "Genoeg keus in de videotheek... die we beter hadden kunnen bezoeken voor we naar boven kwamen..." besefte ik me toen en haalde mijn schouders op. Het was nu zo.
    "Het was vroeger een oud herenhuis hier, ze hebben 1 kant gesloopt, zodat ze er nog een stuk konden bijbouwen, met gevolg dat de helft supermodern is en de andere helft net uit de middeleeuwen lijkt te komen. Of ja, het romantische beeld van de middeleeuwen. Dat is ook met de slaapkamer gebeurd." legde ik uit, terwijl ik richting de slaapkamer liep, daar een bed liet verschijnen, de kindjes erin legde en nog een babyfoon liet verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach. 'Het is perfect zo.' zeg ik gemeend en leg dan de babykleertjes in de kast. Ik loop naar Axton en kus hem weer zachtjes. 'Wat nu als jij een film gaat halen en ik al begin met koken?' stel ik al prevelend tegen zijn lippen voor. Ik kijk hem dan in de ogen en glimlach even. Ik strijk even met mijn vingertoppen van zijn wang, naar zijn hals en druk dan nog een kusje op zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en knikte. "Dat klinkt goed. Wat voor film wil je?" vroeg ik zacht, terwijl mijn armen zich om haar middel krulden. Ik sloot mijn ogen, genietend van de aanraking van haar vingers.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Kies maar mij is het gelijk, het was gewoon een waarschuwing daarnet.' grinnik ik zachtjes en druk weer een kusje op zijn lippen. 'Komedie, romantische film, thriller, drama, ...' som ik op en kijk hem glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'