• Ik ben een fan van One Direction & ik zal je nooit haten omdat je One Direction niks vindt. Maar er zijn serieuze haters en die echt gemeen doen en over de grenzen gaan. Ik zag net deze video van Harry over de haat die hij krijgt en ik kreeg echt een krop in mijn keel. En ik werd kwaad. Kwaad, omdat mensen zoiets kunnen doen. Hij is net zoals ons, hij is echt niet anders dan ons en niemand verdient zo'n haat.
    Sommige mensen vergeten hoe kwetsend ze kunnen zijn & dat iedereen, zelfs One Direction, gewoon maar mensen zijn zoals mij & zoals jou..

    Ik zeg niet dat jullie dat hier doen maar ik wou het gewoon even zeggen...

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:03 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lekker belangrijk. Hij is heus niet de enige. Dan moet je maar niet beroemd worden, je weet dat er zulke consequenties aan hangen.
    Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik mag hem ook niet, maar dat is omdat het hier praktisch m'n strot wordt in gedouwd met al die stories, quizzen etc.


    26 - 02 - '16

    xDesire schreef:
    Lekker belangrijk. Hij is heus niet de enige. Dan moet je maar niet beroemd worden, je weet dat er zulke consequenties aan hangen.
    Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor :3


    Natuurlijk is dat zo, maar zelf vind ik dat dit soort dingen wel een wake-up call zou moeten zijn voor de zogeheten "haters". Niemand verdient het om doodsbedreigingen en dingen als "je verdient het niet om in de band te zitten, je kan toch niet zingen" binnen te krijgen op Twitter omdat je een solo niet goed doet.

    Dat is wel een oude video, hoor. Maar ik snap je punt. Ik snap sowieso de haat tegen beroemdheden niet.

    Dat vind ik ook zo vreemd, als je beroemd bent moet je maar met haat om kunnen gaan want dat kan je verwachten. Niet iedereen die beroemd is heeft daar over na gedacht en zich op voor bereidt. En daarnaast zijn het nog steeds mensen met gevoelens en dat lijken mensen nog wel eens te vergeten omdat het een beroemdheid is.


    Physics is awesome

    Te zielig voor woorden. Haters kunnen niet begrijpen dat 5 vijf jongens met een talentenjacht in één klap beroemd zijn geworden. En de meeste haters (vooral 'stoere' jongens bij mij op school) denken eerder in één klap beroemd te worden met hun voetbal of Rap skills... *hurr* -__-
    En waarom bestaat er Harry haters? D:


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik heb altijd het idee dat bij de meeste 'extremere' haters er altijd meer aan de hand is dan het lijkt. Volgens mij hebben die veel meer problemen met zichzelf dan met de popster waar ze hun haat op afsturen. Nou probeer ik hun gedrag niet goed te praten, want wat ze doen is kwetsend en asociaal, maar ergens kan ik de logica er best van begrijpen; je moet je frustratie ergens op afreageren en bent te laf/zwak/mentaal instabiel om het probleem bij jezelf te zoeken, dus gaat het naar iemand waar de spotlights letterlijk op gericht staan.

    Nogmaals, ik vind het verschrikkelijk dat dit gebeurt en vind de schade die het een mens kan aandoen ook zeker niet waard, maar ik heb eigenlijk niet het gevoel dat haters haten 'gewoon omdat het kan'.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit filmpje is volgens mij niet zo heel lang na de X-Factor, toen ze nog overal aan moesten wennen enzo.. Ik denk dat de Hazza er ondertussen wel aan gewend is, want die jongens krijgen dagelijks haat. Ik probeer het niet goed te praten hoor, maar het is niet nodig om je er druk over te maken.


    What by Zeus' beard is going on????

    Welcome in the big bad world, all of you..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hij irriteert me. Sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eyes schreef:
    Dat is wel een oude video, hoor. Maar ik snap je punt. Ik snap sowieso de haat tegen beroemdheden niet.

    Dat vind ik ook zo vreemd, als je beroemd bent moet je maar met haat om kunnen gaan want dat kan je verwachten. Niet iedereen die beroemd is heeft daar over na gedacht en zich op voor bereidt. En daarnaast zijn het nog steeds mensen met gevoelens en dat lijken mensen nog wel eens te vergeten omdat het een beroemdheid is.


    Dit.