• Een uurtje geleden ongeveer werd Take Me Home online gezet op iTunes en je kunt hem officiële gratis horen voor de eerste keer!
    Ik raad iedereen aan om te gaan luisteren, want het is echt pure perfectie!
    En vertel me welk liedje je lievelingsliedje is! Het mijne is I Would! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik kan hem niet luisteren hoor? ;s Er staat alleen: vooruitbestellen.

    Ik ben hem nu van torrent aan het downloaden, maar ik vind dat ik dat mag want ik heb het album toch al bestelt. (a')


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Je moet een iTunes account hebben.
    Vervolgens stel je jouw iTunes Brits in, in de iTunes Store, door helemaal onderaan de homepagina rechts de Nederlandse vlag in de Britse vlag te veranderen.
    Dan krijg je gelijk bovenaan reclame, je ziet een groot plaatje van de jongens met "Stream New Album For Free"; daar klik je op.
    Wel, en dan alleen nog het album aanklikken om te luisteren en je hoort alle nieuwe liedjes! (:


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind de nummers eigenlijk een beetje té zoetsappig. Ik had liever wat meer liedjes zoals Up All Night en Kiss You gehad,
    want daar zit een goede beat in.
    Oh en ik heb het geluisterd via de iTunes van mijn broer, gehehe:X


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Even een vraagje, hoor. Hoe kun je dan een itunes account maken? Want ik heb itunes even opgezocht (ik weet wel wat het is maar maak er zelf nooit gebruik van) en op die site staat dat de dingen van itunes alleen voor apple apparaten is. Hoe zit dat dan? Dat zijn eigenlijk twee vragen

    Sorry voor het offtopic gaan!


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Even een vraagje, hoor. Hoe kun je dan een itunes account maken? Want ik heb itunes even opgezocht (ik weet wel wat het is maar maak er zelf nooit gebruik van) en op die site staat dat de dingen van itunes alleen voor apple apparaten is. Hoe zit dat dan? Dat zijn eigenlijk twee vragen

    Sorry voor het offtopic gaan!

    Pfff dat heb ik ooit een keer gedaan. Dat moest ik doen toen ik mijn iPod voor de eerste keer aansloot en toen kreeg ik daarvan een melding. Zoek anders even op de site op?
    Ontopic: ik vind het album heel leuk, maar ik denk Up all night toch leuker. Anyway, I would is mijn favoriete lied (:


    Take risks and conquer your fears.

    Over Again is mijn favo.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eyes schreef:
    Even een vraagje, hoor. Hoe kun je dan een itunes account maken? Want ik heb itunes even opgezocht (ik weet wel wat het is maar maak er zelf nooit gebruik van) en op die site staat dat de dingen van itunes alleen voor apple apparaten is. Hoe zit dat dan? Dat zijn eigenlijk twee vragen

    Sorry voor het offtopic gaan!

    Volgens mij moet je daar inderdaad een aankoop voor hebben; maar dat hoeft niet per se een iPhone of iPod te zijn, of iets dergelijks, je kunt volgens mij ook gewoon een iTunes-kaart in de meeste winkels kopen (ook in de meeste supermarkten), maar dit weet ik niet zeker.


    On topic: kan nu niet zeggen dat dit album bijzonder is, zoveel auto-tune, niet normaal.
    Maar de teksten zijn soms zo bizar dat ze grappig zijn, maar ik vind eigenlijk alleen They Don't Know About Us leuk.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik kan niet luisteren want mijn iTunes Store doet kut. (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik hou het wel bij Up All Night tour blueray die mijn papa vandaag heeft gekocht :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Over Again is zo geweldig. Help.

    Kiss You en Heart Attack zijn wel m'n favoriete tot nu toe. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'K heb hem :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Over Again is gewoon pure perfectie, vind ik. :')

    Ik vind Rock me echt heel leuk, maar ook They don't know about us, maar ook Still the one. Conclusie: Geen idee :Y)

    Ow en morgen krijg ik de CD binnen!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 22:17 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb hem op cd al haha, ik vind Rock Me leuk!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind