• Microsoft zet de eigen messenger aan de kant. De softwaregigant wil de Windows Live Messenger vervangen door Skype. Dat meldt technologiesite The Verge.

The Verge beroept zich op meerdere bronnen bij Microsoft. Het bedrijf zou de overstap momenteel aan het voorbereiden zijn. Mogelijk valt al binnen een week het doek voor messenger.
    Dat zou het einde betekenen van het chatprogramma dat al sinds 1999 bestaat. De dienst zag het levenslicht onder de naam MSN Messenger. Volgens The Verge is het straks mogelijk om met je messengeraccount in te loggen bij Skype. Microsoft nam Skype in 2011 over voor zo'n 8,5 miljard dollar.

bron

[ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:00 ]

Your make-up is terrible

Ik ben al meer dan een half jaar niet meer op MSN geweest :P

Life is hard and then we die

Thranduil schreef:
    Ze hebben 't voor mij toch al verpest door mij te verplichten de nieuwere versie te downloaden (cat) Dus toen ben ik overgestapt op Facebook messenger.

I'll never be good enough... You make me wanna die!

Yoda schreef:
    .. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.

Ik weiger dit te geloven. Nee.

Messenger is het enige waarop ik kan chatten >.> ik mag geen facebook, skype of iets anders van mijn ouders (huil)

Nu kan ik dus niet meer goed met verre vrienden chatten! *leven stort in elkaar*

http://tweakers.net/nieuws/85387/microsoft-live-messenger-wordt-begin-2013-vervangen-door-skype.html

"De softwaregigant wil de operatie al in het eerste kwartaal van volgend jaar beginnen en zal wereldwijd doorgevoerd worden, met uitzondering van China."

Dus wie MSN nog een poosje wilt houden, kan een vliegticket naar China kopen.

Melonpan schreef:
    And nothing of value was lost.

Chaos is a ladder.

niet dat ik het nog echt gebruikte sinds mijjn facebookprofiel...

Sidera nostra contrahent solem lunamque

NEE.
    NEEEE.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ik hou niet van skype.
    dus nee, nee, nee!!

-

NO!

I Refuse To Sink

Like, eBuddy hebben we nog, right?

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

Nooooooooooooooooo!
    You've got to be kidding me. -slaat met hoofd tegen computerscherm-

life is awesome

CyberLord schreef:
    Ik wil MSN houden D: Skype is gewoon onhandiger en ook nog eens zwaarder waardoor zwakkere laptops het niet kunnen draaien.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Melonpan schreef:
    http://tweakers.net/nieuws/85387/microsoft-live-messenger-wordt-begin-2013-vervangen-door-skype.html

"De softwaregigant wil de operatie al in het eerste kwartaal van volgend jaar beginnen en zal wereldwijd doorgevoerd worden, met uitzondering van China."

Dus wie MSN nog een poosje wilt houden, kan een vliegticket naar China kopen.

Hahaha, genius. Alles voor MSN, right? :}

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ja, ik heb dus geen twitter of Facebook omdat ik dat vreselijk vervelend vind, omdat je dan (vooral bij FB) veel te veel info moet opgeven en ook gewoon omdat ik geen zin heb om alle mensen die me buiten mijn eigen huis al doodirriteren ook nog eens via internet te zien. Skype heb ik gehad en weer verwijderd omdat ik het vervelend vind werken, MSN vond ik veel prettiger.
    Dus, als ze dat verwijderen ben ik zo'n beetje al mijn chatmogelijkheden kwijt.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.