• The City Games || 86th annual Hunger Games

24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.

Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.

District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.

PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!

Groter.

Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

CatnipFire schreef:

Fiona Laura Skies | District 5 | Tuin in de Hoge Pol

Ik dacht lang na. Dit meisje leek me aardig. Maar wat had ík eraan als ik met haar een bondgenootschap sloot?
    Aan de andere kant, als ik nee zei, zouden we elkaar wel moeten proberen te vermoorden. En daar had ik geen zin in.
    Ik dacht eraan wat mijn familie zou willen. Bondgenootschap of niet?
    Ik zou haar vragen waarom ik met haar een bondgenootschap zou moeten sluiten. Maar hoe kon ik dat aardig laten klinken?
    "Ehm.. Waar ben jij goed in?" Ik probeerde niet te beledigend te klinken, en probeerde te glimlachen.
    Volgens mij klonk het wel oké. En anders merkte ik het vanzelf.

Lorena Maysilee Adams || district 7 || Tuin in de Hoge Pol

"ik wil niet opschepperig zijn maar ik kan best goed met een bijl vechten, ook omdat we in ons district vaak houthakken." terwijl ik dat zei gedacht ik me opeens dat ik na de gong mijn districtgenoot niet meer gezien had. "ook kan ik water uit bijna elk levend wezen halen, dus bijvoorbeeld uit een steeltje van een plant. ookal zou het kunnen dat een plant giftig is, want dat weet ik niet." ik bedacht me opeens dat ik nog niet had gevraagd hoe zij heette, ik wist het wel, maar het was wel zo aardig om het even te vragen. "jij heet tocht Fiona, en je komt uit district 5? ik vond het nogal arrogant om het niet te vragen dus ik vraag het nu nog, maar een beetje laat, sorry" soms vond ik het best irritant om over mezelf uit te leggen waar ik goed in was. ik vond mezelf dan nogal opschepperig. "maar, zullen we naar binnen gaan, de beroeps, ookal weet ik niet waar ze zijn, kunnen hier komen en dan vermoorden ze ons allebei, binnen kunnen we ook kijken of daar iets te eten of drinken is, ookal denk ik van niet, omdat het pas de eerste dag is.

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 16:02 ]

I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

Caesar Flickerman
    'Ja ja mensen, vijf doden bij het bloedbad. Volgens mij is de beroepstroep van dit jaar uitmuntend. En nu gaan we kijken naar de verschillende tributen.' Ik keer me naar het beeldscherm achter me, en een klein plukje gifgroen haar valt in mijn gezicht. Snel haal ik het naar achteren. 'En het lijkt er op dat de twee vrouwelijke tributen uit District 7 en District 5, Fiona en Maysilee, achter het huis zijn met de karnivora tanaman er in. Voor de kijkers die dit niet weten: het lijkt op een doodnormale plant, maar zodra je hem aanraakt veranderd die in een uiterst hongerige vleesetende plant. Zullen de twee het huis binnengaan, en zullen ze dat in dat geval overleven?'

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 15:27 ]

Lorena Maysilee Adams || district 7 || Tuin in de Hoge Pol

"ik wil niet opschepperig zijn maar ik kan best goed met een bijl vechten, ook omdat we in ons district vaak houthakken." terwijl ik dat zei gedacht ik me opeens dat ik na de gong mijn districtgenoot niet meer gezien had. "ook kan ik water uit bijna elk levend wezen halen, dus bijvoorbeeld uit een steeltje van een plant. ookal zou het kunnen dat een plant giftig is, want dat weet ik niet." ik bedacht me opeens dat ik nog niet had gevraagd hoe zij heette, ik wist het wel, maar het was wel zo aardig om het even te vragen. "jij heet tocht Fiona, en je komt uit district 7? ik vond het nogal arrogant om het niet te vragen dus ik vraag het nu nog, maar een beetje laat, sorry" soms vond ik het best irritant om over mezelf uit te leggen waar ik goed in was. ik vond mezelf dan nogal opschepperig. "maar, zullen we naar binnen gaan, de beroeps, ookal weet ik niet waar ze zijn, kunnen hier komen en dan vermoorden ze ons allebei, binnen kunnen we ook kijken of daar iets te eten of drinken is, ookal denk ik van niet, omdat het pas de eerste dag is.

[Mikayltsje kom je zelf niet uit Distrift 7? :P>
    "jij heet tocht Fiona, en je komt uit district 7? ik vond het nogal arrogant om het niet te vragen dus ik vraag het nu nog, maar een beetje laat, sorry"
    ]

Fiona Laura Skies || District 5 || Tuin in de Hoge Pol

"Ehm, ja ik ben Fiona. Ik kom uit 5. En maakt niet uit hoor." Dit is niet de juiste plaats om voor zoiets sorry te zeggen, dacht ik er achteraan. "Dus je bent goed met bijlen?" Oh My God. Ik zit in de Hungerspelen, probeer een bondgenootschap te krijgen en het enige wat me lukte is dit zeggen. Ik was écht niet goed in vrienden maken..
    "Okee. Bondgenoten dan," zei ik. Ik glimlachte. Gelukt! Ik had het over mijn lippen gekregen. Lippen.. hoe zou het nu met Thimen gaan? Mijn vriendje in District 5. Ik miste hem zo.. Maar misschien
    "Misschien is het inderdaad beter als we naar binnen gaan. Al denk ik dat de beroeps toch nog wel bij de Hoorn zijn." Toen ik naar het kapotte raam liep moest ik denken aan mijn districtgenoot Andrew. Zou hij nog leven, of zou hij omgekomen zijn bij het bloedbad? Maar volgens mij had ik nog geen kanonschot gehoord. Ik wist het ook eigenlijk niet. Ik kon al sinds de gong niet meer helder denken.
    "Kom, we gaan naar binnen. Ahum. Sorry voor dat raam, ik kon geen betere ingang vinden." Onwillekeurig moest ik vanbinnen toch lachen. Ik stapte over de scherven heen naar binnen. Binnen leek het alsof de bewoners net vertrokken waren. Het was nog lekker warm van de kachel en het rook er naar eten. Maar ik kon niks vinden terwijl ik de kamer rondkeek.
    "Kan jij iets vinden wat met eten te maken heeft? Behalve dan die geur. Waar komt die eigenlijk vandaan? Zou het gewoon een chemisch geurtje zijn van het Capitool of zo?" Vroeg ik aan Maysilee.

:)

[Melis, leuk stukje van Ceasar trouwens:)]

CatnipFire schreef:
    (...)]

Fiona Laura Skies || District 5 || Tuin in de Hoge Pol

"Ehm, ja ik ben Fiona. Ik kom uit 5. En maakt niet uit hoor." Dit is niet de juiste plaats om voor zoiets sorry te zeggen, dacht ik er achteraan. "Dus je bent goed met bijlen?" Oh My God. Ik zit in de Hungerspelen, probeer een bondgenootschap te krijgen en het enige wat me lukte is dit zeggen. Ik was écht niet goed in vrienden maken..
    "Okee. Bondgenoten dan," zei ik. Ik glimlachte. Gelukt! Ik had het over mijn lippen gekregen. Lippen.. hoe zou het nu met Thimen gaan? Mijn vriendje in District 5. Ik miste hem zo.. Maar misschien
    "Misschien is het inderdaad beter als we naar binnen gaan. Al denk ik dat de beroeps toch nog wel bij de Hoorn zijn." Toen ik naar het kapotte raam liep moest ik denken aan mijn districtgenoot Andrew. Zou hij nog leven, of zou hij omgekomen zijn bij het bloedbad? Maar volgens mij had ik nog geen kanonschot gehoord. Ik wist het ook eigenlijk niet. Ik kon al sinds de gong niet meer helder denken.
    "Kom, we gaan naar binnen. Ahum. Sorry voor dat raam, ik kon geen betere ingang vinden." Onwillekeurig moest ik vanbinnen toch lachen. Ik stapte over de scherven heen naar binnen. Binnen leek het alsof de bewoners net vertrokken waren. Het was nog lekker warm van de kachel en het rook er naar eten. Maar ik kon niks vinden terwijl ik de kamer rondkeek.
    "Kan jij iets vinden wat met eten te maken heeft? Behalve dan die geur. Waar komt die eigenlijk vandaan? Zou het gewoon een chemisch geurtje zijn van het Capitool of zo?" Vroeg ik aan Maysilee.

"ik ben echt blij dat je een bondgenootschap wil sluiten. maar ik weet niet wat de geur is, maar misschien is het die plant in de vensterbank, heb jij die plant al eens eerder gezien, ik namelijk niet maar ik weet ook niet echt veel van planten maar ik ga wel eens mee naar het bos om mee hout te hakken en daar heb ik deze plant nog nooit gezien" nadat ik dat had gezegd bedacht ik me dat het niet echt handig was dat ik zoveel praatte omdat ik ons dan zou kunnen verraden. 'o ja, als je de plant niet ken, snij ik wel een stuk van de deur af om te kijken of de plant leeft" eigenlijk vond ik het best grappig omdat het me raar leek dat een plant je gaat opeten. ik dacht deze arena niet veel aan mijn familie maar ik bedacht mij nu ineens dat mijn broer had gezegd dat elke plant leefde. ik vond het toen onzin maar het is nu wel nuttig om te weten, maar dat elke plant leeft is het enige wat ik weet van planten, dus dat is niet echt veel wat ik er van weet.

I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

CatnipFire schreef:
    [Melis, leuk stukje van Ceasar trouwens:)]

[ Thanks C: ]

Fiona Laura Skies || District 5 || Huis aan de Hoge Pol

Ik keek eens goed naar de plant. Ik kende hem niet van de plaatjes van medische planten in het boekje van mijn moeder. Toen ik hem van dichtbij bekeek, rook het steeds meer. Wat een walgelijke geur eigenlijk. Niet zomaar eten. Hoe dichterbij ik kwam, hoe meer bedorven het rook.
    "Zou er vocht in zitten?" ik werd opgewonden. "Misschien kunnen we er water uit halen! Daar ben jij toch goed in?" Stiekem hoopte ik ook dat ik daarmee mijn wond wat schoon kon maken. De pijn werd ondraaglijk.
    Ik keek Maysilee aan. Wat als die plant vlees at? Ik had wel eens gehoord van vleesetende planten. Ach ja, daar zou ik vanzelf achterkomen als Maysilee water zou proberen af te tappen. Ik schrok van mezelf. Hoe kon ik zoiets denken? Was ik altijd al zo? Of kwam het door de druk van de spelen?
    Ik nam me voor om niet meer aan het doden van Maysilee te denken. Ik was nu bondgenoten met haar. Punt. Hoe we elkaar uiteindelijk zouden moeten vermoorden, daar kwamen we nog wel achter.
    "Maar áls je het gaat proberen, doe voorzichtig hoor! Ik heb geen zin in.." Oh. dat bedacht ik me nu opeens. Hoe zouden de Hovercrafts hier in huis komen?
    En wacht even. "Kom trouwens niet te dicht bij het raam. Of doe de gordijnen dicht. Straks zien de andere tributen ons hierbinnen."

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:05 ]

BlueHope schreef:
    Lila Chiara Chambers
    Ik wreef even pijnlijk over mijn arm enzuchtte. Ik moets hier weg. Ik kon hier niet blijven, niet zo dichtbij. Of misschien zat iedereen juist zo verweg mogelijk, dan kon ik beter heel dichtbij blijven, dan bedoel ik us bij de hoorn blijven. Maar daar zaten de beroeps. Ik haalde een hand door mijn haar. "Au," Zei ik en stak mijn vinger in mijn mond, " waarom herinner ik het me niet als ik een klipje in mijn haar stop." Zei ik boos tegen mezelf. Ik liep weer naar buiten en keek even goed om me heen. Ik zag niemand, maar dan ok echt helemaal niemand. Ik begon te lopen, al wist ik niet waarheen. Gewoon op de gok lopen, maar wel zo dat ik zeker wist dat ik niemand tegen zou komen. Voorzichtig keek ik om een hoeke. Ik schrok van de kat die daar zat, maar er waren geen andere mensen. Ik haalde opgelucht adem en liep weer verder. Ik stopte met lopen toen ik iets achter me hoorde en keek achterom. Er was niemnd, maar ik wou wel zo snel mogelijk ergens naar binnen. Ik liep naar een deur en probeerde hem te openen. Hij ging niet open. Ik merkte wel dat hij open kon. Ik pakte mijn haar klipje en keek er even goed naar. Vervolgens stak ik hem in het slot. zou het werken?

(she arrived)

[YAY. Sorry dat ik nog niet heb gereageerd, ik ben van plan om wiskunde niet te verpesten :'D]

Yerik Webb - 9 - De dijk

Ik ben net bezig om een spinnetje met een in het huis gevonden stofdoek dood te drukken, als ik gerommel bij de deur hoor. Ik slik even, dit betekent weinig goeds. Waarschijnlijk een tribuut die de deur probeert te openen. Kan hij of zij niet gewoon een ander huis kiezen? Er zijn genoeg huizen die wel een deur hebben die niet op slot zit.
    Ik zucht even en besef dat ik echt gevangen zit. Bluffen of me gedeisd houden? Ik aarzel. Zou ik de tribuut af proberen te schrikken door te zeggen dat ik gewapend ben en ik geen zin heb om medelijden te tonen? Als ik me gedeisd houd, word ik waarschijnlijk toch wel gevonden. Ik mompel wat, gooi de stofdoek weg en loop de gang door, op zoek naar iets waar ik hard mee tegen de muur aan kan tikken. Het lijkt me alleen niet zo waarschijnlijk dat ze in een huis grote takken of stokken hebben gelegd. Ik zucht en besluit me toch maar stil te houden terwijl ik ondertussen wanhopig zoek naar iets bruikbaars.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[Moet ik ergens op reageren?;3]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    [Moet ik ergens op reageren?;3]

[Ik reageer nog wel even op Ayden (; ]

Adlington schreef:
    (...)

Thomas Cooper - District 1 - Hoorn
    "Wat is jouw beste wapen?" vraagt de jongen uit district twee, genaamd Ayden. Ik kijk de groep grijnzend aan en zeg: "Ik kan alles wel," maar vervolg toch met "alhoewel pijl en boog m'n sterkste punt is. En ik ben snel." Ik kijk hun afwachtend aan. Zij waren blijkbaar redelijk goed in alles, dus zou ik een goed team kunnen vormen met hen. Over de jongen die er net was bijgekomen had ik m'n twijfels. Op één of andere manier voelde het niet goed aan hem bij ons te laten komen.

[oh, jij moest hier nog op reageren :3 ]

[ok(:
    Ik moet zo wel naar hockey(;]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ayden Jonathan Wiltow || District 2 || Hoorn
    Ik grijns naar Thomas, dus hij zegt dat hij snel is. Ik zelf ben redelijk snel, maar mijn conditie is gewoon bter. 'Wat vindt jij van die nieuwe?'
    de vraag is aan Thomas gesteld, alleen maar omdat ik weet dat Harriet meer weet dan ik. Terwijl ik wacht op zijn antwoord beginnen mijn handen te trillen, ik heb zin om op jacht te gaan. Niet op dieren, maar op kinderen. Dit klinkt heel gemeen maar hoe sneller ik hier iedereen heb uitgeschakeld, hoe beter.mijn blik valt op de nieuwe, geen flauw idee waar die bezig mee is. Het interreseerd me ook helemaal niet, het is een tegenstander.

(Louisa mag Julyp toch verwonden?
    Geef haar maar een snee in haar buik of kont :) )

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Harriet Rianne Bushwell || District 2 || Hoorn
    Ik kijk schattend van Ayden naar Thomas naar Jackson. Ze vonden hem volgens mij maar niks, en ik ging bewijzen dat ik er niet voor niks achteraan was gegaan. 'Jack,' zeg ik, als ik twee zwaarden uit de stapel heb gegrabbeld. Hij pakt hem aan en ik ga in de aanvalspositie tegenover hem staan. Ik kijk hem aan. 'Laat maar eens wat zien.' Zeg ik, maar ik klink niet zo zelfverzekerd als normaal. Dit was niet mijn wapen en wel het zijne, dus ik wist niet zeker of dit wel zo verstandig was.