• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Okay..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Iedereen zo'n beetje, maar vooral Camille' Andwoorde ze.. Ik dacht dat Camille Cathy niet echt mocht maar daar kon ik me dus in vergissen blijkbaar.
    'Natuurlijk' Zeg ik met een grijns 'Mischien dat ik dat wel doe'

    {Moet gaan..}

    Cathy
    ''Natuurlijk,'' grijnsde Ian, ''Misschien dat ik dat wel doe,'' voegde hij er aan toe.
    Ik rolde op mijn zij zodat ik hem aankeek en steunde met mijn hoofd op mijn hand.
    Ik vernauwde schijnheilig mijn ogen.
    ''Oké, nu maak je me nieuwsgierig. Wat ben je van plan, MacGreggor?'' grijnsde ik, terwijl ik hem onderzoekend aankeek.
    Misschien kon ik dan nog enig vermaak vinden terwijl we hier in deze jungle vast zaten, langzaam wegkwijnen door de honger, dorst en gebrek aan voorzieningen, sterven, wegrotten omdat niemand ons mist of kan vinden...
    Ja, misschien wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Oké, nu maak je me nieuwschierig. Wat ben je van plan, MacGreggor?' Grijnsde ze en keek me onderzoekend aan,
    'Een beetje nieuwschierig Kattige Cathy?' Vroeg ik grijnzend, ze was duidelijk nieuwschierig de vraag was alleen of ze het wilde weten.
    Ik vroeg me af hoelang we hier zouden moeten blijven en hoelang het duurde voor het eten opwas en voordat iemand ons kwam zoeken of we op zijn minst een auto of een levend iemand tegenkwamen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lol.. Ik twijfel of ik Ian Cathy ga laten zoenen.. Ergens zou ik dat zielig vinden voor Camille}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, liefje, kan je alsjeblieft op de lengte van je posts letten? :3]
    Cathy
    ''Een beetje nieuwschierig Kattige Cathy?'' grijnsde Ian.
    Ik zuchtte.
    ''Ja, een beetje maar,'' grinnikte ik, en keek hem nog altijd smekend aan.
    ''Vertel op!''
    Toen pas drong er iets tot me door. ''Hey, zo kattig ben ik nu toch niet?'' zei ik met een pruillipje, en doorboorde Ian zijn ogen met mijn blik. Er bevonden zich lichte twinkeltjes in mijn donkerbruine ogen dankzij het zwakke licht van de zaklamp.
    Zo wilde ik overigens wel elke avond liggen: met Ian op een luchtbed, samen onder een slaapzak gepropt.
    Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog bij die gedachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {Lol.. Ik twijfel of ik Ian Cathy ga laten zoenen.. Ergens zou ik dat zielig vinden voor Camille}

    [DOE! <3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    (...)
    [DOE! <3]



    [DON'T!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [DON'T!]


    {Waarom niet?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [omdat Camille lief is voor Hayden.

    En en en.. *weet de troef*

    Van een kus komt meer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [omdat Camille lief is voor Hayden.

    En en en.. *weet de troef*

    Van een kus komt meer :Y)]


    {Nu weet ik niet wat ik moet doen.. :c

    Daarbij: ian is een rokkenjager, mischien komt Camille later nog wel -wbw-}

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Why so offending to Cathy? :c
    You guys are hurting me. (no_chears)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nawwwhh sorry Mitshy <333


    DOE HET IAN ;D

    Want daar heb je gelijk in :3 hij is een rokkenjager.

    Lol. Wie draagt er tegenwoordig nou nog rokken? x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    ' Ja, een beetje maar' Zei ze grinnikend en keek me smekend aan, 'Vertel op!' Riep ze vervolgens en ik grijnsde.
    'Hey, zo kattig ben ik nu toch niet?' Zei ze vervolgens toen het tot haar doordrong en pruilde, even later zag ik haar mondhoeken om hoog gaan, alsof ze aan iets leuks of grappigs dacht.
    'Okay' Zeg ik vervolgens met een grijns en plaatste mijn elleboog naast me om een beetje omhoog te komen en drukte vervolgens mijn lippen op die van haar.
    Dat was ik al een hele tijd vanplan geweest, en was benieuwt wat haar reactie er op zou zijn.

    {Lol, yeah sorry.. Niet heel veel inspiratie..

    :3 Sorry Lizor.. Maar het kan nog altijd -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Nawwwhh sorry Mitshy <333


    DOE HET IAN ;D

    Want daar heb je gelijk in :3 hij is een rokkenjager.

    Lol. Wie draagt er tegenwoordig nou nog rokken? x)]


    {Lol, nee bedankt.. Geef mij maar gewoon een broek}


    Don't be like the rest of them, darling