• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *O*



    Cathy
    ''Okay,'' grijnsde hij, en kwam ietsjes omhoog door zijn elleboog die hij naast zich plaatste.
    Ik knipperde een paar keer vragend met mijn ogen, maar toen voelde ik plotseling zijn zachte lippen op de mijne.
    Mijn hart maakte een sprongetje, van de schrik... dacht ik, in ieder geval.
    Maar erg vond ik het niet.
    Ik sloot mijn ogen en kuste hem teder terug nadat ik mijn hand in zijn nek had gelegd.
    Ik wist dat Ian een rokkenjager was, maar ik zat nou eenmaal zelf ook vaak achter de mannen aan. Al voelde dit wel héél goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ellie... We moeten de volgende keer echt niet toegeven. Ik kan haar nu namelijk die overwinnings dans zien doen =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Als Cathy en Ian eindelijk eens gaan slapen xp Moeten we dan nog wachten op de laatste 2 om door te gaan ? Ik wil verduur.]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:33 ]

    jaimyhoi schreef:
    [Ellie... We moeten de volgende keer echt niet toegeven. Ik kan haar nu namelijk die overwinnings dans zien doen =.=]

    [Gun me toch eens iets... :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Gun me toch eens iets... :c]


    [Tsssk, mij wordt ook nooit iets gegund =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Tsssk, mij wordt ook nooit iets gegund =.=]

    [Wie zegt dat? (wbw)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Ian
    ik zag haar nog vraagend kijken voordat ik mijn lippen op die van haar drukte maar ze duwde me niet weg en ik grijnsde tegen haar lippen toen ze me terugzoende en voelde haar hand in mijn nek.
    Volgensmij wist Cathy als een van de besten mijn reputatie, al was deze ook niet moeilijk te raden. Tsja een man heeft zo zijn behoeftes toch? En zelf kon ze niet ontkennen dat ik haar wel om de week met een andere jongen zag.
    Eén ding moest ik haar na geven: ze kon in iedergeval goed zoenen, je had ook meisjes die bakken vol speeksel kwijlden.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ellie... We moeten de volgende keer echt niet toegeven. Ik kan haar nu namelijk die overwinnings dans zien doen =.=]


    {Maar ik kan niet tegen smeken :c Ik zie haar dan namelijk heeeeel erg grote puppyogen opzetten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lifeisajoke schreef:

    [Als Cathy en Ian eindelijk eens gaan slapen xp Moeten we dan nog wachten op de laatste 2 om door te gaan ? Ik wil verduur.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mitshyyyy? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Wie zegt dat? (wbw)]


    {Wat word mij gegund dan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ELLIE! x'D. Probeer minimaal acht regels, love.

    En ik gun jou heel veel, je aanvaard het alleen niet altijd. (joehoe)]

    Cathy
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip om toestemming te vragen, nadat ik iets beter was gaan zitten/liggen/idk.
    Mijn ene hand rustte nog steeds in zijn nek, terwijl mijn andere, vrije hand op zijn borstkas rustte.
    Als ik me er op concentreerde kon ik zijn hartslag lichtjes voelen, wat mijn mondhoeken lichtjes omhoog liet krullen.
    Toegegeven: ik had redelijk wat jongens gehad, maar Ian kon ontzettend goed zoenen, als ik hem met enkele anderen vergeleek.
    Doordat we ietsjes omhoog waren gekomen zakte de slaapzak ietsjes van onze schouders.
    De tocht van buiten was voelbaar, maar koud had ik het niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ze gaan zo pitten, though. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lizor/Camille vindt dit niet leuk *snif* :'c
    Gelukkig is Lizor goed in wraak (duivel)]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 18:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Wraak op wie? Ian of Cathy?}


    Don't be like the rest of them, darling