• ik weet het, is zielig en zo. maar het is ook echt niet leuk dat je quiz zo maar 12 keer wordt gedaan op 6 dagen. :(
    dit is hem:
    http://www.quizlet.nl/quiz/226827/th--destinys-writer--1/

    er zijn nu 8 delen

    stukje verhaal:
    Het verhaal begint in België. Twee vriendinnen Candy en Becca wonen daar. In het verhaal zullen ze beide veel meemaken. Er zullen gevoelens worden uitgesproken. En liefde zal een van de meest overmeesterend onderwerpen zijn in dit verhaal. Het is zeker niet zoals al de anderen. In dit verhaal bestaat er geen limiet wat fantasie betreft. Geesten en bovennatuurlijke krachten zullen meer dan eens hun zegje doen. En ook TOKIO HOTEL. Zal een grote rol spelen in het verhaal. Ieder van hen. Dit is GEEN lovestory over één van hen. Maar over ze allemaal. De rollen zijn al verdeelt en ik hoop dat jullie hem goed vinden.
    Ow en de meiden kennen TH niet in het begin. Have fun.

    zouden jullie hem please willen doen? zou het super vinden. (flower):$

    Die van mij worden ook haast nooit gedaan.

    Die van mij worden ook haast nooit gedaan.

    join the club

    niemand anders, want zelf de spotlight helpt niet veel. :(

    liefort ik weet hoe je, je voelt, alleen m'n TC worden vaak gemaakt de anderen ook niet zo, alleen na een maand of 2--' ik leef met je mee en maak ze morgen ofzuw x]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Je moet niet zeuren! DE mijne wordt veel imnder gemaaakt!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    liefort ik weet hoe je, je voelt, alleen m'n TC worden vaak gemaakt de anderen ook niet zo, alleen na een maand of 2--' ik leef met je mee en maak ze morgen ofzuw x]

    tnx, ik maak ook enkele van je quizjes, maar voorlopig heb ik niet veel tijd om een nieuwe serie te beginnen. met school en zo. en ik probeer altijd mijn vroegere quizjes bij te houden. dus ja, maar bedankt. (K)

    Je moet niet zeuren! DE mijne wordt veel imnder gemaaakt!

    sorry wil niet zeuren. :( was niet de bedoeling maar mijn serie wordt zo 12 keer gedaan, mijn sa's soms meer als ik ze in de spotlight en zo zet, maar vor de rest. ook geen vette ze.

    ûghe-ughe mijne is in 3 maanden 10x gedaan ¬¬


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ûghe-ughe mijne is in 3 maanden 10x gedaan ¬¬

    ja das weinig, maar ik zet me quiz ook vaak in de spotlight enzo, ma da helpt ook ni echt. :(

    jeeej, ikke kei blij. het heeft al wat geholpen. (hoera)
    tnx voor de mensjes die nu mijn quiz doen. (K)