• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet een flesje melk verschijnen, zorgde dat die op goede temperatuur was en nam toen eerst Tyler in mijn armen. Ik ging op het bed zitten, terwijl ik hem liet drinken. Op de achtergrond hoorde ik het gehuil van Mayra.
    "Nog even, schat, jij kan zo." mompelde ik, terwijl ik naar Tyler keek, die met gesloten ogen lag te drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake wordt wakker en normaal gesproken zou ik gelachen hebben dat hij mam laat me slapen mompelde. Maar nu niet. Jake trekt me gelijk in zijn armen als hij door heeft dat ik het ben. 'ja, een nachtmerrie,' fluister ik, een lichte trilling zit in mijn stem. 'ik wil er niet over praten.' Ik heb mijn blik voor me uit gericht.

    Sky
    Ik loop door de deur die Nathan open houdt en prik hem in zijn zij onderweg. 'Heel erg jammer dat je tegen kietelen kan Nathan,' zeg ik dan. 'En ik zal je de volgende keer details geven ja?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik wil mijn mond openen om te protesteren maar mijn pa begint zijn geduld te verliezen. 'Geen. Discussie.' zegt hij kort iets grommend. Mijn ma gaat wat aan de kant staan. 'Ik laat jullie niet alles voor me verpesten! Jullie hebben dat al ééns geprobeerd en dat werkte ook niet!' zeg ik en kijk hem aan. Hij gaat dreigend rechtstaan en ik krimp iets in elkaar. 'Alexi Jaylin Parker, jij hebt niet te zeggen hierover! Je gaat niet terug. Punt uit.' zegt hij en pakt me vast aan mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik kijk haar even bezorgt aan. 'Ik vind het al goed van je dat je me wakker gemaakt heb dus als je het niet wil zeggen, zal ik er niet over verder vragen.' zeg ik weer en wrijf troostend over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn hoofd ligt tegen zijn borstkas aan en hij wrijft over mijn rug wat me een gevoel van geborgenheid geeft. Een snik rolt over mijn lippen en dan komen de tranen. Ik zeg ook niets, gewoon weg omdat ik dat niet wil. Ik wil er niet over praten, eigenlijk wilde ik Jake niet eens wakker maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik voel tranen op mijn borstkas terecht komen maar zeg er niets over. Ik blijf haar troostend aanraken en haar een beetje wiegen in mijn armen zover dat al liggend gaat. Ik vind het niet leuk om haar zo te zien en zeker nu ik het gevoel heb dat het mijn schuld allemaal is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Hmm.. Pas op aangezien ik de oom van je kind word' Zeg ik met een grijns,
    'Ik ben heel goed in slecht invloed geven' voeg ik er aan toe als Daniël achter Sky aanloopt en ik me bij hun voeg opweg naar de kantine.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Toen Tyler genoeg had, legde ik hem weer in het bedje, vulde het flesje weer, zorgde dat het warm genoeg was en nam Mayra in mijn armen.
    Ik ging weer op het bed zitten en gaf Mayra nu te drinken. Ik luisterde naar de schattige geluidjes die ze maakte, terwijl mijn gedachten bij Alexi zaten en zich heel veel zorgen maakten. Zou ze dat met haar sneltoets toch gedaan hebben?
    Hopelijk wel, dan kon ze me meteen bellen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Je kan me hier niet houden voor al-!' roep ik en voel zijn vuist in mijn gezicht. Ik kijk hem ongelovig aan en voel even aan mijn neus en kijk dan naar mijn hand. Ik bloed. Hij sleurt me overeind nog altijd aan mijn haren. Voorzichtig probeer ik ongemerkt aan mijn gsm te komen en druk op de 1. Normaal moet mijn gsm nu naar Axton bellen. Hij gooit me tegen de muur en komt dan weer dreigend voor me staan. Waar ben ik nu weer in beland? Had ik me nu maar niet laten overhalen!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Plots gaat mijn gsm. Mayra maakt een protesterend geluidje als ik plots de melk van haar weg haal, maar ik let er niet op, terwijl ik mijn gsm uit mijn zak haalde. Alexi! Shit!
    Ik nam op en hoorde alleen wat gestommel en lawaai.
    Fuck, fuck, fuck!
    Ok, de kindjes... eerst de kindjes.
    Ik sprong op, liet snel wat kleren aan mijn lichaam verschijnen, nam Tyler ook in mijn armen en verscheen voor de kamer van Leslie. Toen daar niemand open deed, dacht ik helemaal in paniek te geraken, maar iets schoot me te binnen.
    Jake zijn huis!
    Snel verscheen ik daar voor de deur en belde dringend aan.

    {het was toch zijn huis eh?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [jep xd]
    Jake S.
    Ik hoor de bel en zucht. Ik druk een kusje op Leslie's voorhoofd en trek vlug mijn trainingsbroek aan voor ik me naar beneden rep. Ik doe open en tot mijn verbazing zie ik daar Axton met de kindjes staan. 'Ax? Wat is er aan de hand?' zeg ik slaperig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik huil nog door en hoor dan de deurbel gaan. Jake drukt een kus op mijn voorhoofd en ik hoor zijn voetstappen verdwijnen. Mijn gehoor is goed en ik hoor ook wat Jake zegt. Ik kom verbaasd overeind als Jake aan Ax vraagt wat er aan de hand is. Ik veeg mijn tranen rug weg en pak dan mijn zijden badjas en trek die aan over de rode lingerie. Ik loop naar beneden en blijf dan een paar meter achter Jake staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Alexi is verdomme zonder mij naar haar ouders en nu belt ze me en hoor ik alleen lawaai, maar ik kan de kindjes niet alleen achterlaten. Dus hier." ik drukte de kindjes voorzichtig in zijn armen, lette goed op dat hij ze goed vast had voor ik ze ook los liet. "Dan kan ik haar even gaan redden." mompelde ik en verdween weer om midden in de kamer van Alexi haar ouders te verschijnen.
    "Laat. Haar. Met. Rust!" schreeuwde ik naar haar vader, toen ik zag hoe die in haar insloeg. De woede die door me heen ging nu... Wow, dat had ik nog nooit eerder gevoeld. Nog nooit zo heftig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Axton staat plots in de kamer en ik kijk even opgelucht. Mijn vader staat op en gaat dreigend voor hem staan. 'Uit mijn huis! Er is hier niets voor je. Ze blijft hier, voor altijd.' Mijn moeder komt ondertussen doodleuk zonder enige emotie op haar gezicht met een mes naar me toegelopen. 'Misschien moeten we het hen nog wat duidelijker maken.' zegt ze en mijn ma kijkt me eng aan. Ze pakt mijn arm en ze drukt het lemmet in mijn huid. Ik bijt hard op mijn lip en tranen prikken in mijn ogen. 'Jij kan hier niet weg, niet levend alleszins.' Ze zijn doorgedraait.

    [Lol daar zijn de geschifte ouders weer xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop naar Jake en neem dan Tyler van hem over. Ik weet niet waarom, maar ik heb meer met Tyler dan met Mayra. 'Ik hoop maar dat dat goed gaat,' mompel ik dan. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat we de kindjes dan even opvangen. 'Ik heb geen idee hoe ik voor een kind moet zorgen,' mompel ik dan. En ik loop naar binnen. 'Volgens mij moeten ze warm blijven.. Ze zijn nu wel erg koud gekleed.' En ik laat wat babykleding verschijnen voor Mayra en Tyler en kijk dan even naar Jake. Het is een rompertje met voor daarover heen een jogging en een shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.