• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Nee dat maakte ik ervan' zeg ik met een grijns, 'jammer dat je het vergeten bent.. Ik had graag willen weten hoe je dacht dat ze eruit zag.' zeg ik waarna ik kleren voor haar laat verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik heb dus over onze baby gedacht.. Ons kind. Ik denk hard na. 'Misschien dat ik in de loop van de dag nog een ingeving krijg,' zeg ik glimlachend. Ik pak de kleren aan, zeg een dank je, loop naar de badkamer en kleed me daar dan om. Dat Daniël en ik seks hebben gehad betekent niet dat ik zomaar naakt ga rond paraderen door de kamer. Voor hetzelfde geld komt Nathan binnen. Ik loop weer terug als ik omgekleed ben. 'Mooie tekening,' zeg ik. Ik loop erheen en kom tot de ontdekking dat ik het ben. Een glimlach zit op mijn gezicht, maar dan kijk ik naar Daniël. 'Waar is Nathan? Ik denk dat er iets is dat we hem moeten vertellen...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik wou net andwoord geven toen hij binnenkwam 'Daar dus' constateerde ik met een korte grijns, hij had timing. Dat kon je niet ontkennen. 'Waar ben jij geweest?' vraag ik hem vervolgens, ik had hem gisteravond helemaal niet gezien.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 23:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nathan
    Ik wou net andwoord geven toen hij binnenkwam 'Daar dus' constateerde ik met een korte grijns, hij had timing. Dat kon je niet ontkennen. 'Waar ben jij geweest?' vraag ik hem vervolgens, ik had hem gisteravond helemaal niet gezien.


    [Je doet het weer XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    XD Moet Not eigelijl veranderen in Never xD maar dat kan niet want er kunnen maar 12 letters in een username xD

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 23:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nathan komt dan binnengelopen en Daniël vraagt waar hij geweest is. Ik ben lichtelijk zenuwachtig, misschien reageert Nathan er wel heel slecht op. Misschien dat ik wel helemaal niet zwanger ben? We hebben geen test gedaan? Maar alles wijst ernaar en Daniël dacht het te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slaaaaapen. Chillazzz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Ik keek op en zag ik de zenuwachtige uitdrukking op het gezicht van Sky, 'Is er een bom ontploft ofzo?' Vroeg ik als een flauwe grap maar ik had zo'n idee dat niemand er om zou lachen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Jaimes?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik had het niet gezien xd ik was er kog op aan het wachten hahaha]

    Sky
    Nathan maakt een flauw grapje en ik lach even uit beleefdheid. 'Eh, die zou nog weleens kunnen barsten ja,' mompel ik dan en kijk dan naar Nathan op en bijt op mijn lip. Waarom moet ik dit zeggen? Waarom doet Daniël het niet.. 'Ik ben,' begin ik dan. Ik zwijg heel even. 'Zwanger.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Ik deed mijn mond open om er iets op te andwoorden maar zou niet weten wat, volgensmij werd ik oom. Ik fronste en keek vervolgens naar Daniël, 'Hoelang al?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik zie Nathan zijn mond open doen en wacht af tot hij iets zegt maar dat doet hij niet. Hij richt zich tot Daniël en vraagt dan hoe lang al. Ik heb mijn blik weer neergeslagen en mijn knieën opgetrokken. Ik zit op Daniel's bed nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Daniël andwoorde op mijn vraag en ik leunde tegen de muur, wat moest je op zulke momenten zeggen?
    'Je hebt het mam en pap zeker nog niet vertelt?' Vraag ik vervolgens en Daniël schud zijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik luister gewoon naar hun gesprek en realiseer me dan iets. 'Het is al slecht als er een relatie tussen een engel en een mens is toch? Dat "hoort" toch niet?' Vraag ik dan twijfelend, aan beiden. 'Is zwanger zijn dan niet nog erger...?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Geen idee' Andwoorde ik schouderophalend, 'Dat zou kunnen, maar hoeft niet. Ik denk niet dat Daniël de enigste is die verlieft is geworden op een mens.' Zeg ik nadenkend, waarschijnlijk zou pa het wel weten.. Maar ik ging het hem zelf niet vertellen. Dat mocht lieve kleine Daniël doen.


    Don't be like the rest of them, darling