• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sky
    'Wel dan?' Vraag ik aan hem. 'Oke, laat me raden. Heb ik gepraat? Laat ik het dan anders formuleren, ik kan het me niet herinneren.' En ik glimlach naar hem. 'Graag gedaan, denk ik.' En kom even overeind om een kusje op zijn wang te drukken en dan op te staan. 'Ik ga even douchen oke?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël
    'Ja, je had volgensmij een naam bedacht voor als het een meisje zou zijn' andwoorde ik met een grijns.
    'Is goed' andwoord ik als ze mededeeld dat ze gaat douchen.

Don't be like the rest of them, darling

Sky
    'Een naam bedacht?' Vraag ik dan verbaasd en kijk hem vragend aan. 'Welke naam dan?' Ik weet het zelf niet eens meer. En straks wordt het een jongetje. 'Ben zoooo terug.' En loop dan zijn badkamer in en zet de douche aan. Ik kleed me ondertussen uit en als die lekker warm is stap ik eronder.

WillNotLearn schreef:
    Ryan

'Mijn moeder is overleden..' Begin ik, ik was er aan gewend geraakt alleen met mijn vader te zijn aangezien ik toen niet zo oud was geweest. 'Mijn vader werkt bijna de heletijd en is een mens dus begrijpt er sowieso weinig van' Andwoord ik schouderophalend, 'Nee, valt wel mee' Andwoord ik schouderophalend ik had het niet snel koud.

Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik knik en slik dan. 'Wat spijtig voor je.' zeg ik dan. Zijn moeder, zijn vader, allemaal zo heftig, ik heb het altijd wel goed gehad, rijke familie die al de tijd voor me klaar staat en alles, natuurlijk er zijn genoeg niet leuke dingen gebeurt, dat kan ook niet anders in de 774 jaar. 'Je wil van deze dingen niet veel afweten, alles wat erbij komt kijken, het klinkt leuker dan het is, engel zijn.' zucht ik dan en kijk wat voor me uit en voel de wind langs mijn gezicht waaien en mijn haar zwiept sierlijk mee. 'Ik weet natuurlijk niet hoe het is om tovenaar te zijn of dat zo'n pretje is, maar ik denk dat alles zijn voor- en nadelen heeft, het engel zijn en tovenaar zijn.' zeg ik dan en glimlach even zwakjes en kijk nog steeds voor me uit.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Ryan
    'Tja, alles heeft zo zijn voor en nadelen toch?' vroeg ik haar, 'ik kan niet zo gemakkelijk iemand genezen en ik leef lang niet zo lang' voeg ik er schouderophalend aan toe, ik wist ook niet alles over het engel-zijn.. Alleen hetgene wat m'n moeder en over had geschreven in haar boekje. Je zou het een dagboek kunnen noemen maar dan voor spreuken enzo oord.

Daniël
    ik ging op mijn bed zitten terwijl ze douchte eb wachte ook met andwoorden op de vraag welke naam tot ze terug was en werkte de Tele ding van de vorige nacht een beetje af, een tekening van een slapende Sky.

[Kunnen engelen eigenlijk ook andere helen... Ik weet echt niet wat vor krachten engelen hebben.... Weer iemand dat.... ??]

{Hoe bedoel je die vraag? Zelf genezen engelen snel.. De krachten die ze hebben weet ik niet echt.. Volgensmij hebben demonen iets met vuur.. Mischien engelen we, iets met zon/licht ofzo?}

WillNotLearn schreef:
    {Hoe bedoel je die vraag? Zelf genezen engelen snel.. De krachten die ze hebben weet ik niet echt.. Volgensmij hebben demonen iets met vuur.. Mischien engelen we, iets met zon/licht ofzo?}

[Ik bedoel of ze behalve zichzelf ook andere kan helen, als iemand bijvoorbeeld een wond heeft of iets, maar goed, zon/licht, cool, kan ze de zon laten schijnen! XD whaha! Wel cool en ze kunnen toch zichzelf ergens naartoe laten erschijnen en spullen toch..]

DreamWishes schreef:
    (...)

[Ik bedoel of ze behalve zichzelf ook andere kan helen, als iemand bijvoorbeeld een wond heeft of iets, maar goed, zon/licht, cool, kan ze de zon laten schijnen! XD whaha! Wel cool en ze kunnen toch zichzelf ergens naartoe laten erschijnen en spullen toch..]

{Lol, ik wil zelf hier een soort story over maken.. Dus ik ben een antal dingen aanhet uitwerken.. Meer de Scagotti history. Omg.. Heb ik ook direct een naam xD The Scagotti History. Maargoed.. Ja dat kunnen ze.. En zon/licht Seems awesome.

[ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:49 ]

Sky Leslie White
    Ik douche even snel en droog me dan af. Ik kom tot de ontdekking dat ik voor de zoveelste keer mijn kleren vergeten ben. Ik zucht en doe de badkamer deur open. 'Daniël? Waarom ben ik zo dom?' Vraag ik dan met een lachje. 'Ik heb geen schone kleren hier liggen.' De handdoek zit om mijn middel geklemd.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Lol, ik wil zelf hier een soort story over maken.. Dus ik ben een antal dingen aanhet uitwerken.. Meer de Scagotti history. Omg.. Heb ik ook direct een naam xD The Scagotti History. Maargoed.. Ja dat kunnen ze.. En zon/licht Seems awesome.

[Cool, ik zal wel eens een kijkje gaan nemen bij je story als hij online staat! Coole naam. En die krachten zijn idd awsome, zou je zelf ook dingen mogen bedenken, lijkt me ook awsome net zoals Luna de toekomst kan zie of zoiets. ;D]

jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik douche even snel en droog me dan af. Ik kom tot de ontdekking dat ik voor de zoveelste keer mijn kleren vergeten ben. Ik zucht en doe de badkamer deur open. 'Daniël? Waarom ben ik zo dom?' Vraag ik dan met een lachje. 'Ik heb geen schone kleren hier liggen.' De handdoek zit om mijn middel geklemd.

Daniël
    'Moet ik kleren voor je laten verschijnen? Of wil je rondlopen in een van mijn oude vesten' zeg ik met een grijns en loop naar haar toe. 'De naam was trouwens Elizabeth, Little Lizzie' zeg ik vervolgens en. Druk een korte kus op haar lippen.

[Ellie, die story staat al een half jaar online en je doet er nog steeds niets mee XD]

Sky
    'Laat dan toch maar die kleren verschijnen, en ondergoed enzo,' zeg ik met een lachje. Daniël komt naar me toe gelopen en zegt dan de naam Elizabeth. 'Noemde ik haar ook Little Lizzie?' Vraag ik dan aan Daniël en glimlach naar hem.

{Jawel.. Ik was er mee bezig maar ik was er niet tevreden over dus nu ben ik het aan het typen op de computer }