• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Vreet'zak' grinnik ik, en eet het zelf rustig op.
    Ik lach en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Brad
    Grijnzend kijk ik hem aan en begin te knagen aan stokbrood.
    Ja ik was een vreetzak. "Waar berg jij je wapens en drugs eigenlijk, want die chick kan alles pakken wat ze wilt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik moest lachen door hem en drukte een lief kusje op zijn kaak, hij was soms niet bepaald subtiel maar dat was juist zo leuk aan hem. 'Zullen we douchen?' vroeg ik aan hem, zonder op antwoord te wachten trok ik hem mee naar de douches van de sportzaal en draaide ik het water op een aangename temperatuur en trok Blaine met me mee. Ik slaakte een opgeluchte zucht toen het warme water over mijn lichaam gleed. Ik keek naar Blaine en zag zijn krullen helemaal doorweekt worden waardoor ik er nu helemaal niet meer van af kon blijven en ging glimlachend door zijn haren. Ik had nu ook een speelse en gelukkige twinkeling in mijn ogen, die ik altijd in mijn ogen had als ik zo gelukkig was samen met Blaine. Ik zag ook aan hem dat hij gelukkig was, en dat deed me goed. Blaine kende me ook als niemand anders me kende. Hij wist mijn punten, die niemand anders van me wist. En daar ging een relatie juist toch om? Oké, we hadden veel problemen in het verleden, maar ondanks alles wat er gebeurt was kwamen we altijd weer bij elkaar uit. Dat betekende iets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    'Kelder' zeg ik.
    'En dan onder eer plank, waar een luik zit' grijns ik..


    El Diablo.

    Brad
    "heb jij een kelder?" vragend en verbaasd kijk ik hem aan. "nu ben ik nieuwsgierig" ik lach eve en deel weer wat vlees uit.
    Ik schenk mijn glas weer vol maar dan met bacardi-cola

    [eten]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Nee, heb ik gehuurd van de buren' lach ik.
    Ik grijns en steek een sigaret op..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief en sloeg mijn armen weer om hem heen en ging er maar ten onder dat hij in mijn haren zat. Ik genoot van Kurt en van de warme stralen die op onze lichamen terecht kwamen. Het was lekker warm en genoot er erg van. Ik druk nog een kus op zijn lippen en ging plagend door zijn haren, nu vond hij het niet erg, aangezien ze nat waren. Maar als ik dat deed als zijn haren helemaal perfect stonden vond hij het niet leuk. Ik juist wel, aangezien ik van plagen hield. Ik pakte een algemene shampoo uit de douchehoekje en zeepte Kurt er mee in en mezelf. We spoelden onszelf weer af en pakte haarshampoo en waste Kurt's haren. Ik deed de mijne niet, aangezien Kurt dat altijd heel graag wou doen. Mijn relatie met Kurt ging nu heel erg goed. We hadden in het verleden problemen, maar altijd konden we die oplossen en overwon we het altijd. We waren gewoon voorelkaar bestemd en ruzie in een relatie was gezond. We meosten wel iets hebben, anders kwam het later er nog erger uit. Nu zag ik gewoon in dat we bestemd waren voor elkaar en dat we elkaars ware liefde waren. Ik drukte nu een kus op zijn wang en kijk hem verliefd aan. Wat hield ik toch van die jongen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad
    IK grijns even "zeg je showt hem me wel" lachend eet ik het laatste beetje op en zet de barbeque uit
    ."dat was weer eens lekker"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik.
    'Inderdaad'


    El Diablo.

    Brad
    IK grinnik even "en nu naar jou huisje weer. en ik geef nog toe dat ik haar niet lelijk vind" grijzend trek ik hem mee.
    "Jayne afruimen!" roep ik naar mijn schoonmaakster en loop daarna met Jeff weg en gooi zijn autosleutels naar hem toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik moest lachen om hem, omdat hij plagend door mijn haren ging. Nu mocht hij dat, omdat mijn haren toch modelloos waren en een beetje alle kanten ophingen. Maar als mijn haar perfect zat en ik er heel veel tijd aan had besteed vond ik dat echt niet leuk, maar ik wist dat hij het gewoon leuk vond om me te plagen. Hij zeepte mijn lichaam in, waardoor ik stilletjes genoot van zijn aanrakingen, daarna deed hij zijn eigen lichaam en mijn haren. Hij deed zijn eigen haren niet omdat hij wist dat ik dat veel te leuk vond om te doen. Ik pakte de shampoo en zeepte heel zorgvuldig en geconcenteerd zijn haren in en spoelde het daarna vervolgens weer uit. 'Gaan we dadelijk nog iets doen?' vroeg ik glimlachend aan hem. We waren immers op vakantie en moesten daar zoveel mogelijk profijt van maken. Ik was echt van Spanje gaan houden, omdat we er zulke leuke herinneringen aan over hielden. Ik wilde gewoon alleen nog maar meer leuke dingen meemaken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik grinnik, en rij naar mijn huis.
    'And were back'


    El Diablo.

    Brad
    Grinnikend stap ik weer uit. "zou ze nog slapen?" nieuwsgierig kijk ik hem even aan.
    "als ze wat beter in bed is wil ik haar proberen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Anders leer jij het haar' grinnik ik.
    Ik plof op de bank en grijns breed..


    El Diablo.

    Brad
    Ik grinnik even “neeh liever gelijk met een goede in bed dan leren, dat is minder leuk.” Lachend sta ik op. We lopen naar de keuken en uit het niets gooi ik een beker water over hem heen. “oeps” grijnzend kijk ik hem aan. Wetend dat hij wraak zou nemen. Uitdagend loop ik nonchalant weg van hem en ga zitten op zijn bank.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan