• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Uhhuh' zeg ik.
    Ik loop naar het groepje en grijnzend kijk ik een paar van mijn meiden aan..


    El Diablo.

    Mitchell Sanchez

    'Wie is Jeffrey?' vroeg ik lichtelijk achterdochtig, ik was altijd achterdochtig als jongens te dicht in de buurt kwamen van mijn kleine zusje. Er waren gewoon heel veel slechte mensen op de wereld, en daar wilde ik haar het liefste voor beschermen. Ik kende die Jeffrey niet, wie weet was het wel een aardige jongen. Maar ik wilde hem liever eerst zien. 'Lisanne, waar zit je? Dan haal ik je op.' mompelde ik. Ik zei alleen 'Lisanne' tegen haar, als ik écht serieus was. Ik wilde dat ze met mij kwam praten, of ze dat nou wilde ook niet. Lizz was een onzeker meisje en was daarom een gemakkelijk slachtoffer. Veel jongens zouden daar gebruik van kunnen maken. En ik zweer je, wie aan mijn jongere zusje kwam zou ik met mijn eigen handen vermoorden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad
    Lachend loop ik mee "sup?" ik kijk even rond.
    En stonden een paar knappe gezichten ertussen.

    Lizz
    Ik zucht even "een noem me geen Lisanne meer en twee Jeffrey is mijn vriendje. We zijn een film gaan kijken maar ik voelde me niet meer lekker en ben in slaap gevallen en dus ziek geworden" het laatste mompelde ik erachteraan wetend dat hij anders Jeffrey zou verdenken maar zo was Jeff niet. "Ik zit in het enigste penthouse wat hier is bovenste verdieping"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey[/b

    Ik grijns breed.
    'En, hoeveel?' zei ik, ik zag 5 meiden naar hun tasje grijpen en grijns breed.
    al snel geven ze me teintallen briefjes. Ik tel het snel.
    '9000, niet slecht' grijns ik..


    El Diablo.

    Mitchell Sanchez

    Ik negeerde haar opvattingen maar gewoon, alsof ik het niet gehoord had. Meteen werd ik nog achterdochtiger dan ik al was, toen ik hoorde wat ze erachteraan mompelde. Ik zei maar niks, maar ik vertrouwde die gozer nu al niet. 'En waar is 'hier'?' vroeg ik nog steeds opgelaten. Madrid was groot, en ik had geen idee wat ze daarmee bedoelde. 'Kleed je aan, en dan haal ik je op.' zei ik tegen haar. Ik wist nu al, dat ze ging protesteren en bij die jongen wilde blijven. Maar dat was niet slim, omdat ze nu in een rouwfase zat. Dat moest ze verwerken met haar familie en niet met één of andere vage knul.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik zucht geïriteerd "mitch ik weet wat ik doe okey, ik ga zo weer verder slapen. Jeffrey was even weg met zijn vriend die er ook even was" zeg ik.
    Ik had nu dus echt geen zin om thuis te zijn, de plek waar mama altijd was. Ik voelde een brok in mijn keel ontstaan. Oke ik ontkende het niet, ik ontliep liever het huis dan dat ik er meost zijn.

    Brad

    Ik volg even wat er gebeurd "hmm zeg kun je mijn meiden ook eens wat leren, zij verdienen veel minder" ik kijk even naar Jeffrey.
    Ik gaf toe ze waren niet slecht maar ze hadden weinig klanten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Simpel' zeg ik lachend.
    Ik pak een kleine pistool uit de kontzak van een van de meiden.
    'Ze doen het voor de zogenaamde lage prijs, en als het gedaan is moeten ze al hun geld geven of ze gaan dood' grijns ik..


    El Diablo.

    Mitchell Sanchez

    'Ik weet dat het moeilijk is, Lizz. Geloof me, het liefste stap ik ook zo weer op een vliegtuig om terug te vluchten naar Italië en om weg te gaan van deze plek. Maar papa heeft ons nodig. Met ons bedoel ik ook jou, hij gaat kapot van verdriet en heeft zijn dochter nodig. Dus laat jezelf niet in de put drukken door zelfmedelijden en wees er voor je familie. We hebben je nodig.' zei ik ietwat wanhopig. Het was de waarheid, we hadden haar nodig..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad
    Grijnzend kijk ik hem aan "dat vind ik dus een hele goede van je ik denk dat ik die ook ga uittesten. Waar haal je die dingen?" vragend kijk ik hem aan.
    ZO nu en dan namen we tactiecs over van elkaar en dat werkte wel goed, het was niet dat we het niet zeiden bang dat de ander meer vedientj

    Lizz
    Ik zucht even, waarom wist hij mijn zwakke plekken want n ukreeg ik een schuld gevoel. Ik zucht weer "Mitch ik . Ik ben door bij Xfactor, heb een lief vriendje en " ik zucht weer even.Waarom was het zo moeilijk om het te zeggen "Ik ben gewoon bang dat als het morgen eenmaal gedaan is dat ik uit mijn geluk word gehaald, dat hij me dumpt en xfactor denkt dat ik het toch niet haal dat wil ik niet. En dat klinkt egoïstisch maar ik wil gewoon niet weg van het beetje geluk wat ik nu heb" zeg ik zacht met de krop nog steeds in mijn keel

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik wijs naar Jace die in een donker hoekje staat zoals altijd.
    'Wapens, slaapmiddelen, drugs. Hij verkoopt het allemaal voor een spotprijsje' grijns ik..


    El Diablo.

    Brad
    IK knik even en loop naar hem toe. "ik hoorde dat jij voor een spotprijsje handige dingen verkoopt" zeg ik en kijk hem scherp aan.
    Ik dacht even na wat ik wou hebben. "ik wil graag, van die kleine wapens net als Jeffrey voor mijn meiden, slaapmiddel en drugs, ik weet niet wat je allemaal hebt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    Ik zuchtte even. 'Lizz, als hij echt van je houdt dumpt hij je niet. Als hij echt van je houdt, dan houd hij je niet aan een lijntje en steunt hij je door dik en dun. Liefde draait om belangrijke aspecten en één daarvan is vertrouwen. Als jij hem vertrouwd en hij jou, komt alles goed.' zei ik, waarna ik me nu echt in voelde storten. Ik huilde echt nooit, maar nu stond ik toch echt op het punt om te huilen. Mijn moeder was overleden, mijn zusje was weg. Kon het nog erger? Ik voelde me zelf ook helemaal neergehaald en ik wist niet wat ik moest doen om Lizz te overtuigen. Dadelijk was ze in de handen van een loverboy en zag ik haar nooit weer. Ik had altijd een goede band met mijn zusje, we konden alles vertellen aan elkaar en nu was dat over. 'We missen je, ik mis je.' zei ik nu verstikt door tranen. Zonder dat ik het merkte stroomden de tranen over mijn wangen. Nu kon ik het echt niet meer uithouden en huilde ik na een lange tijd. 'Je moet terugkomen. Voor ons.' ik zuchtte diep en liet me tegen het muurtje aanzakken. Ik voelde me rot ellendig en ik wist het allemaal niet meer. 'Kom terug, Lizz. Ik weet dat het moeilijk is. Maar we hebben elkaar altijd gesteund en elkaar overal doorheen geholpen. Dat lukt nu ook wel, je hoeft alleen maar terug te komen.' zei ik nog steeds verstikt door tranen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jace

    Ik grijns breed, nog iemand. Door Jeff krijg ik ook weer meer geld, handig wereldje dit..
    'Hoeveel buisjes slaapmiddel, hoeveel zakjes drugs en hoeveel wapens?'


    El Diablo.

    Lizz
    IK bijt hard op mijn lip als ik hem zo hoor, hij is echt overstuur. Ik zeg dat ik kom en hang op
    Snel sms ik Jeffrey dat ik naar mijn broer ben en kleed snel mezelf warm aan.
    Met een beroerd gevoel loop ik het huis uit en snel ik me naar huis toe.

    Brad
    Ik grijns "23 trouwens doe maar 24 wapens, ehm "ik dacht even na, ik kon beter te veel hebben dan te weinig. "16 buisjes en heb je iets om ze beter mee te laten merken of te verdoven?"

    [omg mitch toch eht kei zielig]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    Ik zette mijn mobiel uit en probeerde mezelf bij elkaar te rapen en mezelf te vermannen. Ik hoorde de deur opengaan en snelde er naar toe waar ik Lizz zag. Een geruststellend gevoel ging er door me heen en meteen omhelsde ik haar stevig. Er ontstonden nu nieuwere tranen in mijn ogen, maar het kon me even niks schelen. Ik schaamde mezelf er niet eens voor, dat ik huilde. Het was menselijk en een teken dat ik ook maar een mens was. 'Ik hou van je.' zei ik gebroken. Nu kwamen echt al mijn opgekropte gevoelens eruit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.