• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde luid, toen hij me harder pijpte en me harder aftrok. Nu hijgde ik een beetje en nu kwamen er kleine zweetdruppels op mijn voorhoofd. In mijn onderbuik werd het steeds heviger en genot ging er elke keer door me heen. Ik kon me nu echt niet meer beheersen en hij plaagde me gewoon elke keer. Ik duwde mezelf een stukje van de tafel af, teder maar toch ergens stevig pakte ik met mijn handen zijn hoofd. En begon zelf in zijn mond te stoten op mijn tempo. Hierdoor kreunde ik alleen nog meer en af en toe gaf ik lange uithalen in zijn mond, maar dat Kurt nog steeds kon ademhalen. Ik sloot genietend mijn ogen en stootte verder in zijn mond. Ik hield ziels veel van hem en kon echt niet meer zonder hem. Seks met hem was vol liefde en lust en elke keer wou ik maar meer van hem dat het gewoon een drug was. Hij was mijn drugs en alleen hij wou ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik merkte hoe Blaine nu op me reageerde. Hij was gewoon zo schattig en alles. Hij had nu mijn hoofd vast met zijn handen en stootte in mijn mond op zijn eigen tempo. Ik vond het wel best en ik liet hem gewoon. Ik wilde natuurlijk dat hij ook genoot. Ik streelde nu zachtjes zijn bovenbenen om hem nog meer te laten genieten. Later streelde ik zachtjes tussen zijn benen. Het was altijd fijn om met hem te vrijen, het was liefdevol en zo ongelofelijk fijn om intiem met hem te zijn. Ik hield zoveel van hem, dat het soms gewoon pijn deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Een overweldigende gevoel ging erdoor me heen en ik kreunde elke keer zijn naam. Nu stond er vocht op mijn hele lichaam en glansde mijn huid ervan. Ik voelde dat hij mijn bovenbenen streelde en daarna tussen mijn benen, waardoor ik kippenvel kreeg. Ik hijgde nu en stootte sneller en maakte lange uithalen. Nog meer genot ontstond er en in mijn onderbuik kwamen vlagen van genot. Mijn benen trilden echt erg door de genot die er door me heen ging en moest echt proberen om staande te houden. Na een tijdje, hijgde ik heel erg en voelde mijn spieren samentrekken en daarna ontspanden ze zich en kwam ik luid kreundend en schokkend klaar in zijn mond. Ik liet hem los en liet me uitgeput en hijgend tegen de tafel aanleunen. Ik klemde met mijn handen aan de randtafel dat ik niet uit genot omviel en keek Kurt zwak glimlachend aan. Seks met hem was gewoon geweldig en hield zoveel van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    'Wat nou, als jij kiest en ik maak de drankjes' grinnik ik.
    Ik grijns en loop naar de keuken..


    El Diablo.

    Brad
    Ik knik "ik heb honger dus barbeque" daarna trek ik de koelkast open die ik plunder.
    Ik had altijd veel eten omdat ik erg veel at, meer dan gemideld. Al snel stond de bbq aan en lag het vlees op 2 schalen en salades in bakken.
    Stokbrood stond klaar net als de rest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik voelde Blaine klaarkomen, waardoor het goedje in mijn mond belandde en ik het doorslikte. Ik stond weer op en zag hem me zwak glimlachend aankijken, waardoor ik automatisch ook glimlachte. Hij was toch zo lief, schattig, stoer, geweldig en gewoon alles voor me. Ik wist dat ik dit vaak zei of dacht, maar ik meende het gewoon. Hij was geweldig en zo perfect. Ik kon hem gewoon echt niet weerstaan, hij was al zo aantrekkelijk als hij zijn kleding aan had, laat staan als hij zijn kleding uit had. Dan had ik het gewoon niet meer. Maar nu voelde ik me voldaan en sloeg ik mijn armen uiteindelijk om zijn hals en drukte ik een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Je bent geweldig.' zei ik gemeend en met een lieve en gelukkige glimlach tegen hem en bekeek zijn gezicht. Ik zou iedere detail van zijn gezicht wel kunnen dromen. Hij was zo knap. Zijn schattige zwarte krullen, zijn warme bruine ogen, zijn neus, zijn prachtige glimlach. Echt alles aan hem vond ik perfect en hij was prachtig. Ik zou echt niet zonder hem kunnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik grinnik, en plof op een tuinstoel.
    Ik open een fles vodka en gooi ook een fles naar hem..


    El Diablo.

    Brad
    Lachend vang ik de fles en pak wat Whiskey.
    Ik dump snel wat vlees op de plaat en schep salade op waarvan ik gelijk begon te eten.
    "honger!" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik.
    'Moet je eten' zeg ik..


    El Diablo.

    Brad
    "maar het vlees wilt niet opschieten" ik kijk hem aan met grote ogen en een pruillipje.
    Ik at mijn bord weer vefrder leeg en keek ongeduldig naar yhet vlees


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik lach.
    'Poor you' grinnik ik..


    El Diablo.

    Brad
    Ik grinnik even en eindelijk als het vlees klaar is pak ik het snel.
    "wat wil je?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Doe maar wat' zeg ik.
    Ik zet mijn cap op en drink van de vodka..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg meteen mijn armen om hem heen, nadat Kurt zijn armen om mijn hals had geslagen. Ik gaf een kus terug op zijn lippen en trok hem dichter tegen mij aan. 'Jij bent geweldig en ik hou van je' zeg ik gemeend en lief. Ik streel zijn wang eventjes en leg mijn arm weer om zijn middel. Ik bekeek zijn gezicht, wat natuurlijk prachtig was. Zijn prachtige blauwe ogen die gelukkig stralen, zijn wangen die licht roze kleurden, zijn lippen die perfect waren en mooi aansloten op mijn eigen lippen. Zijn wimpers die als veren zijn ogen beschermde en zijn neus die zijn schattige en prachtige gezicht afmaakte.Hij was echt prachtig en ik had er gewoon geen worden voor. Ik was echt blij dat ik hem als mijn verloofde mocht noemen en dat ïk hem gewoon had en niemand anders. Ik was zo gelukkig en kon echt niet wachten op onze bruiloft, zodat ik dalijk Kurt als mijn echtgenoot mocht noemen en dat ik hem ook zo zag. We waren gewoon onafscheidelijk en niemand zou ons meer breken. Niemand kwam aan onze relatie wat wij hadden en wij waren hierdoor sterker dan ooit. Ik wou hem echt niet kwijt en hij was echt mijn leven geworden, hij was mijn hart en ziel. Hij was de enigste die zo door me heen kon kijken en die me zo goed kenden. Ik zuchtte dromerig en kwam tot de conclusie dat ik al de hele tijd Kurt aanstaarde, ik kreeg lichte roze wangen en glimlachte bescheiden naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad
    Ik geef hem een stuk biefstuk en een speklap en geef mezelf het zelfde.
    Gelijk leg ik de volgende grote lading erop en pak wat saus.
    Snel werk ik mijn eten naar binnen. "heerlijk dit"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan