• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik knik, en maak een handgebaar wat 'Gaat wel'.
    'Ik heb een nieuwe chick, maar die hangt de hele tijd om je heen' mompel ik...


    El Diablo.

    Brad
    ik grinik 'niet handig is ze een beetje knap?
    Ik ga foderen doei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Goed lichaam, knap gezichtje' zeg ik.
    'Zoals ik al mijn meiden kies'


    El Diablo.

    Brad
    ik grinnik "kleur haar? en ogen? Is ze gemiddelde lengte? Lang. vertel eens iets over haar karakter ofzo. en je weet vast iets over haar verleden en familie
    Grijnzend kijk ik hem aan en ga zitten op een bankje. Ik gaf toe, hij koos vaak mooie chicks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Bruin haar, groene ogen, gemiddelde lengte, verlegen en onzeker waardoor ze makkelijk te krijgen was. Haar ma is overleden, morgen de begrafenis, en ik moet natuurlijk ook verschijnen' lach ik.
    'Even serieus, ze was zo makkelijk' grijns ik,..


    El Diablo.

    Brad
    Ik begin te lachen "ik ben nieuwsgierig, hoe doet ze het in bed?" ik grinnik even en kijk naar zee.
    Binnenkort zou ik ook maar weer eens iemand zoeken, klaarstomen en afleveren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Vreselijk' mompel ik.
    'Maar dat word wel geregeld' grijns ik...


    El Diablo.

    Brad
    Ik schiet onbewust in de lach "uit zichzelf of met wat hulp?"
    ik wist dat Jeffrey geen moeite had om drugs toe te dienen als het nodig was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk hem aan en steek een sigaret op.
    'Watg denk je zelf?'


    El Diablo.

    Brad
    KLachend schut ik mijn hoofd.
    "Vast onzeker over haar rondingen ofwat." ik grinnik hoofdschuddend.
    "biertje?" grijnzend vis ik twee blikjes uit mijn zak en geef hem er een en neem een slok.
    "ik mag haar vast wel eens goedkoop testen" knipoog ik en neem nog een slokje.
    Zoals hij haar omschreef was ze knap. Bruin haar en groene ogen kwam je niet super vaak tegen.
    Vooral niet van die mooie groene ogen dat ze niet te fel of te donker waren.
    En makkelijk, onzeker en verlegen, na dat was er vast een die niets durfde te doen of durfde te protesteren.
    Dat ging leuk worden.

    [ik gan aar Bert visser toe bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Van mij part ga je gratis' mompel ik.
    Ik neem een slok bier en zucht..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik gaf hem nog een kus op zijn lippen en liet hem los. Ik streek mijn vestje en mijn nachtjapon goed en keek hem weer zwak glimlachend aan. 'Dan spreek ik je later wel' zeg ik een beetje twijfelend. We moesten nu gewoon even onszelf ontspannen en even alles goed op een rijtje zetten. Het liefst wou ik gewoon dat hij mee ging en dat we samen nog waren, maar nu waren we gewoon vrienden en moesten even aan ons zelf denken. Ik gaf hem nog snel een kusje op zijn wang en liep naar mijn kamer. Ik deed de deur opslot van mijn kamer en zuchtte vermoeid. Ik liep naar de badkamer en deed het bad aan. Vervolgens deed ik mijn kleding uit, waarnaar de bad vol was en ik erin ging. Ik lag er een tijdje in en genoot van de warmte om me heen en sobte me een beetje in en spoelde daarna alles af, waarna ik eruit ging en me afdroogde. Ik deed een andere nachtjapon en vermoeid liep ik naar bed. Languit ging ik lekker op het bed liggen en viel als een blok in slaap. Ik was echt moe van alles en iedereen. Nu zal ik even aan mezelf denken en lekker ontspannen en nadenken over mezelf.

    Blaine Anderson:

    Kurt waarschuwde me dat hij bijna klaarkwam en daarna kwam hij schokkend en kreundend klaar. Ik slikte het goedje door en likte nog een beetje af en liet alles los en keek naar Kurt. Hij hijgde het uit en sloot even zijn ogen om op adem te komen, na een tijdje was hij helemaal bij en trok me naar zich toe. Kurt zoende me harsttochtelijk op mijn lippen en ik zoende hem terug. Ik voelde dat hij mijn geslachtsdeel streelde, waardoor ik kippenvel kreeg en even kreunde. Hij trok met mijn hulp mijn boxer uit en met een baan van kusjes ging hij naar beneden, waarna hij van de tafel af ging. Hij ging op zijn knieën zitten voor mij en drukte kusjes op mijn geslachtsdeel. Een kriebelige gevoel in mijn onderbuik ontstond er en werd weer helemaal opgewonden. Ik zette mezelf tegen de tafel om me steun te bieden, zodat ik niet uit genot, trillend op mijn knieeën viel voor hem. Hij omsloot zijn lippen om mijn geslachtsdeel en begon zachtjes te zuigen en te likken. Ik kreunde weer en kreeg kippenvel. Alles werd weer wat heviger en ik keek toe hoe hij te werk ging.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte zwak en gaf haar een kusje terug, en knikte op wat ze zij. Toch een klein beetje verslagen keek ik haar na, maar ergens diep in me, wist ik dat het het beste was voor ons allemaal en vooral voor Bella. Ik keek naar Emily, die vrolijk kirde en haar speentje uitspuugde. 'Papaa!' brabbelde ze vrolijk, waarna ik weer begon te lachen en haar uit de box haalde en haar zachtjes op haar buikje kietelde, waardoor ze het uit kirde. Emily keek mij vervolgens weer aan met haar grote bruine ogen en ik streelde haar haartjes. 'Blaine?' vroeg ze pruilend, waardoor ik weer moest glimlachen. 'Ome Blaine komt strakjes wel terug.' zei ik lief tegen haar. Ze begon weer te kirren en te brabbelen alsof ze het begreep.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte om het feit dat Blaine zich stand moest houden tegen de tafel en keek hem ondeugend aan. Nu streelde ik zachtjes met mijn tong over zijn eikel heen, om hem te plagen en hem deze keer helemaal gek te maken. Ik likte nu alsof het een lolly was en streelde zijn bovenbenen zachtjes en teder, waarna ik steeds hoger ging naar zijn onderbuik en hem daar zachtjes kriebelde. Nu vond ik wel dat ik hem genoeg geplaagd had en pijpte hem nu iets harder. Mijn ene hand gleed ook naar zijn geslachtsdeel af en streelde het, terwijl de andere hand nog steeds zijn onderbuik streelde. Ik kon er zo van genieten om intiem met hem te zijn. Hij was zo knap, en lekker en ik kon iedere keer gewoon niet van hem afblijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad
    Grijnzend kijk ik hem aan graag zeg ik en kijk hem aan 'what s up?'
    (bert visscher war awesome


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'She's annoying' mompel ik.
    Ik grinnik en kijk rond...


    El Diablo.