• Hello Qusers!

    Zoals sommigen van jullie weten moest ik gisteren naar het ziekenhuis voor een knie operatie.
    Vlak voordat ik aan de beurt was met mijn operatie kwam mijn ex-vriendje langs, hij moest me nog zien voor mijn operatie en een kaart geven.
    (We hebben sinds een tijdje weer contact als vrienden en hij en ik hebben het allang bij gelegd wat er was gebeurd en elkaar vergeven.)
    Maargoed hij had nu dus "pauze" en is helemaal van zijn school op zijn fiets naar het ziekenhuis gereden zo snel als hij kon om mij nog even te zien voor de operatie.
    Nadat hij de kaart had gegeven ging hij weer naar school.
    Word ik wakker na mijn operatie natuurlijk met hartstikke pijn in mijn knie en kwam de fysio om me helpen met lopen. Dus later kwam ik terug zat hij op mijn bed te wachten voor me om te weten of alles goed was gegaan <3
    Hij is toen de hele tijd bij me gebleven en heeft me ondersteunt tot ik naar huis mocht hij heeft zelfs geholpen en hij wilde zeker weten dat ik goed zat. Toen we zaten te wachten tot ik naar huis mocht en heeft hij opnieuw gevraagd of we het wilden proberen, dus hierop antwoorde ik ja.

    Wat hij heeft gedaan vond ik zou lief nog nooit heeft iemand zo veel moeite voor me gedaan, hij was ook de enige die langs was gekomen.

    Dat is pas echt sweet.

    Barnabas schreef:
    Nou, ik hoef mijn ex-vriend nooit meer te zien, haha. :'D
    Dus als hij naast mijn bed zou opdoemen, zou ik 'm hoogstpersoonlijk het ziekenhuis uitsleuren.
    Maar goed, yay for you? :'D

    Vlak na je knie-operatie? Dat wil ik nog wel eens zien dan :'D

    Maar in elk geval, gefeliciteerd en succes met je knie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat is echt ongelooflijk lief.


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    Dat is echt ongelooflijk lief.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Prentiss schreef:
    (...)
    Vlak na je knie-operatie? Dat wil ik nog wel eens zien dan :'D

    Maar in elk geval, gefeliciteerd en succes met je knie.

    Ik bedoelde ervóór, maar erna zou ik 'm weg laten slepen door de bewaking. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hmm, vrienden worden met je ex. Die poging heb ik ook gedaan. Het enige verschil is nu dat we soms 'hoi' tegen elkaar zeggen op school, in plaats van elkaar totaal negeren.
    En m'n andere ex hoeft dit niet te proberen.

    Maar leuk voor jou.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aberforth schreef:
    Dat is echt ongelooflijk lief.


    We'll still love each other, forever and always. <3